FANDOM

PerustiedotMuokkaa

RinProfiili.jpg

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Rin Hirakoba
Fandom/Teos: Prince of Tennis
Ikä: 15
Ryhmä: Norma
Luokka: 3-D (ennen 13-F)
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 10, Huone 08. Kämppiksenä Masaomi Kida
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 7, Huone 17. Kämppiksenä Hikaru Zaizen
Journal (LJ): feelsfree
Journal (IJ): feelsfree

UlkonäköMuokkaa

Rinillä on pitkät, kultaisenblondit (värjätyt) hiukset, jotka hän pitää auki. Välillä hän saattaa pitää niitä myös ponihännällä (esimerkiksi kokatessaan) etteivät hiukset sotkeennu mihinkään. Alkuperäiseltä väriltään Rinin hiukset ovat tummanruskeat. Silmien väri on hyvin tummanruskea/lähes musta. Hän on 172 senttimetriä pitkä ja hieman alipainoinen pituutensa nähden, mutta se ei vaikuta häntä liiemmin haittaavan. Ihonväri vaikuttaa siltä, kuin hänellä olisi jatkuvasti mieto rusketus päällä.

Hän pukeutuu harvemmin kovin virallisesti. Koulusa toki on aina ollut koulupuku(pakko), mutta Higan koulupuku on rennommasta päästä. Normaalisti kaikki Rinin vaatteet ovat ennenkaikkia mukavia, mutta tyylikkäitä... ja mahdolisimma viileitä, sillä Okinawalla koko elämänsä asuneena lämpimät vaatteet eivät liiemmin innosta. Tosin se johtuu myös siitä, ettei hän oikeastaan ole kokenut vielä kunnollista talvea. Hän pitää paljon muodista ja pukeutuu sen mukaisesti. Hän myös shoppailee paljon (mm. vaatteita ja kenkiä) ja pitää hyvää huolta hiuksistaan.

PersoonallisuusMuokkaa

Mukavuudenhaluinen ja rento nuori poika. Rinin suosikkisanonta on "Tomorrow is another day", eli karkeasti käännettynä "Huomenna on uusi päivä". Tämä kertoo siitä, että hän ottaa elämänsä rennosti päivä kerrallaan, eikä liiemmin välitä vaikka yksi päivä menisi kovin huonosti. Sen takia hän ei liiemmin stressaa asioista, jotka eivät ole liian merkittäviä, mutta niiden huonojen asioiden ollessa isompia hän vakavoituu kyllä tarpeen tullen. Suurimman osan aikaa hän on kuitenkin hyvin hilpeä ja elämäniloinen kaveri, joka ei oikeastaan liiemmin näytä surullista naamaa. Rentous on aikalailla elämäntapa, kun on siihen rannoilla eläessä tottunut. Rinillä riittää myös itseluottamusta ja omanlaistaan charmia.

Vapaus on Rinille myös hyvin tärkeä seikka. Hän vihaa sitä, jos hänet sidotaan velvollisuuksiin ja pakotetaan siksi pysymään aloillaan. Mieluummin hän menee miten haluaa ja miettii seurauksia myöhemmin. Vapaudeksi voisi myös kutsua sitä, että hän pelaa tennisottelunsakin miten haluaa: jos matsista on tulossa mielenkiintoinen, hän ei antaisi minkään pilata sitä. Silloin hän on myös valmis menemään kapteeninsa ja valmentajansa toiveita/käskyjä vastaan pelatakseen sydämensä kyllyydestä sillä tavalla, mikä antaa mielenkiintoisemman tunteen - voitoista viis, tosin voitto tietysti vain parantaa tunnelmaa. Rin innostuu sitä enemmän, mitä haastavampi ja mielenkiintoisempi vastustaja on.

Käskyjä hän kuitenkin totteleekin ja tekeekin välillä aika moraalittomia tekoja. Jos käskynä on lyödä tennispallo vastustajan valmentajan naamaan - Rin tekee sen kyllä. Toki se hänestä tyhmää on, eikä oikeastaan liity tennikseen mitenkään... mutta minkäs tekee. Jos haluaa pysyä joukkueessa, niin luultavasti parempi vain totella. Ei kyllä tee tätä niin kovin mielellään ja miettiikin asiaa luultavasti enemmän kuin jotkut muut hänen joukkueestaan. Tosin silloin ne ajatukset jäävät hieman taka-alalle jos sellainen teko auttaa voittamaan tai ottelu ei ole muutoin mielenkiintoinen. Rin on tottunut myös hieman kovempiin harjoittelumetodeihin, sillä Higassa ei rentoja tai lempeitä sen suhteen oltu. Spartalaiseksikin kutssu harjoittelu jätti Rinille pitkäksi aikaa tunteen, että hävitä ei saa ja siitä seuraa huonoa jos niin käy... mutta tavattuaan hyvin mielenkiintoisia vastustajia tuo asenne vaihtui hieman rennommaksi ja voitto kaikilla keinoilla muuttui voitoksi omilla suorituksillaan.

ErikoisvoimatMuokkaa

Ei mitään erikoisvoimia, mutta tennikseen liittyen mainintana kaksi: Shukuchihō, Martial Arts kyky, joka antaa vaikutteen, että Rin siirtyisi esimerkiksi verkolle yhdellä askeleella. Liikkuu siis hyvin nopeasti tämän kyvyn avulla. Habu on lyönti (niin serve, smash kuin forehand lyönti) joka lähtee mutkittelemaan heti, kun pomppaa maasta. Tästä on myös erillisenä versiona Giant Habu, joka tekee saman, mutta heti kun Rin on lyönyt pallon. Giant Habua ei kuitenkaan voi käyttää muuta kuin kerran/ottelu, sillä se aiheutta Rinin kädelle tunnottomuutta, kun hän sen tekee.

Muita huomattavia kykyjä on mm. Okinawalainen Bujutsu ja katutanssiminen.

CanonMuokkaa

Nykytilanne: Kai veti Rinin mukaan johonkin Kiteen kohdistuvaan pilaan, minkä takia kaksikko lähti sitten karkuun. Tarkoituksena oli lähteä takaisin "Eishiroun rauhoituttua" ... noh. Sitä odotellessa.

MuutaMuokkaa

+ Vihaa Goyaa yli kaiken.
+ Lempivärinä turkoosinsininen.
+ Suosikkimusiikkia on Dance/Eurobeat.
+ Harrastuksiin kuuluu shoppailu ja Harppuuna-kalastus.
+ Huonoin kouluaine Englanti, paras Japani (Äidinkieli) ja Kuvataide.
+ Lempiruokaa on Kakigōri/Shaved Ice (mansikan makuisena) ja Mimigaa (liemeen säilötty porsaankorva) salaatti.

KouluMuokkaa

Kerhot: Ei ole (vielä ainakaan).

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 12, huone 38. Kämppiksenä Yuujirou Kai.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki