FANDOM

Pelaaja: T
Hahmon nimi: Rio Takeuchi
Fandom/Teos: Spiral: Suiri no Kizuna (Anime)
Ikä: 16 (Vuonna 2009)
Ryhmä: Orion
Huone lukuvuonna 09-10: 4. kerros, huone 15
Huone lukuvuonna 10-11: 6. kerros, huone 06, kämppis Natalia "Natasha" Arlovskaya (Belarus)
Huone lukuvuonna 11-12: 2. kerros, huone 18, kämppis Dahlia Hawthorne
Journal: bladelovesmelon

Hyvin pientä spoilia!

Rio-chan

Ulkonäkö:
Ensinäkemältä Rioa on helppo pitää paljon nuorempana kuin hän onkaan: 152 sentin pituus, sievät pikku saparot, suuret lähes kauriin vastaavien veroiset silmät sekä kehittymätön vartalo tuovat kaikki mieleen nuoremman ja hyvin viattoman tytön. Mutta mikäli aliarvioi ja suututtaa Rion, muuttuu tämän viaton hymy virneeksi, joka sopii paremmin kirvesmurhaajalle, ja silmät kapenevat viiruiksi. Tämä näky on ollut useiden ihmisten viimeinen.
Hiukset sekä silmät samansävyistä hopeanharmaata. Tavallisimmin nähtävissä koulupuvussaan, selässään jäniksen muotoon tehty reppu. Ei ota pilkallisia kommentteja ulkonäöstään hyvin.

Persoonallisuus:
Rion ensimmäistä kertaa tapaavat ihmiset näkevät yleensä suloisen pikkutytön, joka on hieman avuton ja suojelunhalua herättävä, pitää söpöistä pikku eläimistä sekä meloneista ja on hieman kömpelö ja taipuvainen lapsellisiin tunteenilmauksiin.
Seuraavalla sekunnilla paljastuu tämän kuoren alta mieli, joka on epäluonnollisen terävä niin ikäisekseen kuin aikuisiinkin verrattuna, sekä Blade Childin mittava kapasiteetti tappamiseen. Ei ole fyysisesti niinkään kykenevä murhaamaan ketään, mutta enemmän kuin taitava keksimään tapoja, joilla päästää joku päiviltä käyttämättä voimaa. Tämän lisäksi osoittaa ajoittain lähes hullunrohkeaa päättäväisyyttä ja itsensä uhraamista, jos on todella omistautunut jollekin päämäärälle. Ja sokerina pohjalla pystyy tappamaan jonkun samalla, kun hymyilee tälle viattomasti ja puhelee kuin pikkutyttö.
...minkä jälkeen kompastuu ja törmää lähimpään lyhtypylvääseen, mikä pilaa jossakin määrin paha mastermind – vaikutusta. Molemmat puolet ovat osa Rion persoonaa, vaikka hän ei itse aina tahdo myöntää sitä.

Erikoiskyvyt:
Blade Childin potentiaali tappamiseen, mikä on Rion tapauksessa nerokas mieli. Kykenevä rakentamaan monimutkaisia pommeja ja saamaan käsiinsä kuolettavia myrkkyjä.

Nykytilanne:
Metsästäjiä joka puolella... Rion ja muiden Blade Childien tilanne ei näyttänyt järin ruusuiselta. Vaikka nuorempi Narumi yritti auttaa, hänenkin voimavaransa olivat rajalliset. Tässä saarretussa tilanteessa Childien korviin kantautui tieto uudesta paikasta avaruudessa, jossa oli tilaisuus aloittaa uudelleen. Rio epäili uutisen lähettäjän tarkoitusperiä, koska oli melko lailla vakuuttunut sen olevan Kiyotakalta, joka ei ollut malliesimerkki luotettavuudesta, mutta toveriensa poistuessa yksi toisensa jälkeen päätti myös lähteä, koska oli huolissaan näistä ja ei halunnut jäädä yksin.

Muuta
Riolta puuttuu ylhäältä laskien seitsemän kylkiluu oikealta puolelta rintakehästään. Lääketieteellisesti tosin on melko lailla mahdotonta todeta, onko tämä synnynnäistä vai ei, koska räjäytti samassa kohtaa pommin, joka aiheutti siinä määrin tuhoa, että luu olisi tuhoutunut joka tapauksessa.
Rakastaa meloneja.

Lukujärjestys:
Maanantai
Tiistai: Ompelu
Keskiviikko: Etiikka, Englanti
Torstai: Ilmaisutaito
Perjantai: Laki

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Ihastus - Eyes Rutherford: On ihaillut Eyesiä ja ajatellut pitkään menevänsä tämän kanssa naimisiin. Vain Blade Child voi ymmärtää toista Blade Childia, eikö? ...Celestialille tultuaan on kuitenkin ojentanut hieman kättään toisaallekin ja siihen tarttui jotakin paljon läheisempää kuin hän olisi uskonut, joten ei ole niin paljoa kiinni Eyesissä näinä päivinä. Poika on silti hänelle uskomattoman tärkeä ihminen ja seuraisi tarvittaessa tätä minne tahansa. Ja meloneita! ♥
♦ - Ystävä - Kousuke Asazuki: Molemminpuolisesta naljailusta huolimatta ovat luultavasti kaksi läheisintä Blade Childia, jos rakastumisia ei oteta huomioon. Kousuke on melko lailla adoptoitu Rion isoveljeksi. ...Tyhmäksi isoveljeksi, joka on ilkeä ja hyvä ainoastaan kuormajuhtana, mutta silti. Parittaa Kousukea sekä Ryokoa parhaansa mukaan, vaikka voisi napata pojan itsekin, jos tämä olisi vapaa... kenties~. ♥
♥ - Ihastus, ainakin - Momiji Sooma: Poika tervehti häntä jo saapumispäivänä, ja siitä lähtien on lähentynyt tämän kanssa päivä päivältä enemmän. Lähes huolettavissa määrin. Momiji on Riolle tervetullut uusi tuulahdus, merkki uudesta elämästä... ja toinen kirottu. Blade Childit eivät olleet ainoita. Ei ole unohtanut Blade Childien yhteenkuuluvuutta lainkaan, mutta viettää yllättävän paljon ajastaan Momijin kanssa. Jos hän ei muuttuisi (suloiseksi) pupuksi aina koskettaessa...
♦ - Pelastaja - Ayumu Narumi: Nuorempi Narumi. Rio on yksi eniten tämän pelastajuudesta vakuuttuneista Blade Childeista, ja suhtautuu Ayumuun vakavalla, sanattomalla kunnioituksella. (Sekä kannustaa Hiyonoa tämän yrityksissä saada Ayumu sosialisoitumaan hieman.) Tämä ei tosin estä häntä yrittämästä saada pojan lounaita itselleen mitä kieroimmilla keinoilla.
♦ - Ystävä - Kanone Hilbert: Kanone, vaikka pelottaakin ajoittain Rioa ja on tarpeeksi muuttunut sellaiseksi, ettei Rio luota häneen täysin varauksetta, on silti mainiota seuraa. Viettää mielellään aikaa Kanonen ja Westin seurassa lapsellisen hauskuuden merkeissä ja juonittelee muiden Blade Childien päiden menoksi. Kousuken ja Ryokon poistuttua selkeistä maalitauluista heillä on tosin ongelma käsissään.
♦ - Ystävä - Ryoko Takamachi: Luultavasti paras ystävä. Rio on yksi niistä aniharvoista ihmisistä, jotka pystyvät saamaan Ryokon nolostettua ja pois tolaltaan ilman hänen varsinaista suututtamistaan. Viihtyvät varauksettomasti toistensa seurassa ja kiusaavat yhdessä Kousukea.
♦ - Ystävä - Hiyono Yuizaki: Rio tulee mainiosti toimeen Hiyonon kanssa. Vaikka ovatkin periaatteessa vastapuolilla, heillä on tiettyjä yhtäläisyyksiä. Jakavat satunnaisesti Narumin lounaita, ja Rio ihailee aina Hiyonon suloisia käsinukkeja. Hän ei ole tosin saanut niitä vielä omiin käsiinsä parhaista yrityksistään huolimatta.
♦ - Wahhhhhhh~! - Kisa Sooma: Rio ihastui ikihyviksi tavatessaan tämän söpöyden perikuvan, ja on hiljaa mielessään päättänyt ryhtyä cooliksi isosiskoksi Kisalle.
♠ - Vihollinen - Akito Sooma: Ei tiedä tarkalleen ottaen Akitosta, mutta yrittää haravoida tämän mystisen henkilön, jota Momiji tuntuu pelkäävän kovasti, esiin katsoakseen, täytyykö asialle... tehdä jotakin.
♣ - Tuttava - Tooru Honda: ...Ei taida olla uhka, vaan aivan mukava tyttö. Hieman pöyheäposkisesti kateellinen silti siitä, kuinka tämä tyttö tuntuu saavan Momiji-kunin hymyilemään niin helposti.
♣ - Tuttava - Mitsukuni Haninozuka: Värväsi tämän itsensä sekä Momijin teeseuraksi ja kriiseilee nyt spiraalisilmäisenä sitä, miten erottaa nämä toisistaan.
♣ - Tuttava - Lumière: Uusin tulokas teekutsuseuraan. Yhtä chibistisennäköinen kuin Rio itse, mutta hienostunut. ...Vaikka sitä on inhottava myöntää. Opettaa nyt Rioakin upper class ladyn tavoille.