FANDOM

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Ryoma Echizen
Fandom/Teos: The Prince of Tennis
Ikä: 14 (2009 lähtien)
Ryhmä: Norma
Huone lukuvuonna 09-10: Kerros 6, Huone 40. Kämppiksenä on Kyo Sooma.
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 4, Huone 15. Kämppiksenä Mail "Matt" Jeevas.
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 2, Huone 1. Kämppiksenä Kyouya Ootori.
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 1, Huone 19. Kämppiksenä Senri Chitose.
Journal: moodyrival

70686.jpg

Ulkonäkö: Edelleen 151 senttimetriä pitkä ja painoakin se noin 50 kiloa. Ryoma ei ole parissa vuodessa muuttunut suuntaan taikka toiseen. Hän on edelleen chibi, eikä miksikään muutu, jos ei ala juomaan maitoa (kohta voi jo olla liian myöhäistä). Hänen hiuksensa ovat sinimustat ja melkein olkapäille ylettyvät ja silmät ruskeat (joskus auringonvalossa myös vaaleanruskeat). Ryoma ei mielellään pukeudu hienoihin asuihin - tavalliset t-paidat ja farkut ovat ihan hyviä hänelle. Koulupukuun pukeutuu kun on pakko, mutta saattaa joskus olla vähän huoleton sen kanssa (eli paita ei ehkä satu olemaan housuissa juuri kun katsot). Lisäksi Ryomalla on useimmiten päässään valkoinen hattu, jossa on punainen R-kirjain.

Persoonallisuus: Ylimielinen kakara, joka katsoo olettamuksellisesti muita alempiarvoisesti. Etenkin jos kyseessä on tennis, sillä hän tietää olevansa hyvä ja parempi kuin vastustajansa. Häneltä ei puutu itsevarmuutta (melkein) minkää suhteen ja hän on aina valmiina ottamaan haasteen vastaan. Ryoma ei tunnu pelkäävän mitään tai ketään. Sitä sanotaan, että liika itsevarmuus voi olla pahaksi, mutta ainakaan Ryoma ei ole kokenut sen takia mitään liian huonoa, joten hänen itsevarmuutensa on vain kasvanut vuosien mittaan.

Ryoman normaalein ilme on neutraali ilme. Se ei ole iloinen, mutta ei surullinenkaan. Se on samalla hänen perusmielentilansa. Ei aina iloinen, mutta ei aina surullinenkaan. Usein kasvoilla näkyy myös väsymys, mutta se ei ole henkinen mielentila. Kyllä Ryomakin hymyilee ja nauraa, mutta molempia hillitysti, vaikkakin yleensä aina aidosti (joskus ylimielisiä tai sarkastisiä virneitä/hymyjä ei lasketa). Ryoma ei itke melkeinpä koskaan, ei ainakaan turhien asioiden takia.

Ihmissuhdeasioiden kanssa Ryoma on vieläkin täysin hukassa. Hormonit, mitkä hormonit?

Erikoiskyvyt: Tennis ja Englantinero näin muunmuassa. Muga no Kyouchin kaikki kolme oveakin on tultu aukaistua näinkin nuorena jo. Hänen tunnetuimpia tennisliikkeitään ovat mm. Twist Serve, Cool Drive ja Samurai Drive. Ei siis oikeasti mitään yliluonnollisia erikoiskykyjä.

Muuta: Ryomalla on mukanaan myös kissa (himalayan) nimeltään Karupin (joka tykkää kämppiksestä liikaa). Juo myös paljon Pontaa/Fantaa.

Celestialille saapuminen: Kun kaikki tenniksestä oli koettu maassa, mikä ettei lähteä avaruuteen löytämään lisää kokemuksia asian suhteen. Kuulemma sinne oli kaikonnut muitakin tuttuja, joten ainakaan siellä ei olisi yksin, eh?
Saapumisajan canon kohta: Sarjan jälkeen.

Lukujärjestys lukuvuodelle 09-10

Maanantai - Englanti, Äidinkieli (Japani)
Tiistai -
Keskiviikko - Perusliikunta
Torstai - Ilmaisutaito
Perjantai - Ruotsi

Lukujärjestys lukuvuodelle 10-11

Tiistai -
Keskiviikko - Perusliikunta, Biologia
Torstai - Historia
Perjantai - Kemia, Matematiikka

Kerhot

Liikuntakerho (Aina kun jaksaa)

Urheilufestivaalit

2010
Violetin joukkueen jäsen

Osallistui:
- Tennis kaksinpelit (1. sija)

2011
Oranssin joukkueen jäsen

- Tennis kaksinpelit (1. sija)
- Tennis nelinpelit (parina Kintarou Tooyama)

Pelitapahtumat

2009
- 23.10: Saapuu Celestialille.
- 23.11: Joutuu rehtorin puhutteluun, koska sanoi rehtorille huonosti, eikä tykkää. Tulee raahatuksi tanssikurssille Kintaroun toimesta.
- 24.12: Täyttää 15. Joulujuhlissa Kintaroun kanssa.

2010
- 8.1: Tulee herätetyksi ikävästi Kyon ansiota. Saa melkein köniinsä, muttei onneksi kuitenkaan.
- 14.2: Nappaa Kintaroun mukaan ystävänpäiväjuhliin voidakseen syödä siellä niin paljon kuin jaksaa.
- Maaliskuu: Aikoo osallistua urheilufestivaaleihin tenniksen kanssa. Nimettiin Lumikki näytelmään Uneliaaksi.
- 15.3: Eiji ilmoittaa kauneuskisaan, vaikka Ryoma kuinka uhkaa kirota tämän.
- 3.6: Lumikki näytelmä (Unelias)
- 5.6: Pääsee luokalta.
- 17.6: Niou!Tezuka käskee juoksemaan. Ryoma juoksee (koska on hämillään).
- 21.6: Ööh, taasko ne kahakoi? Tällä kertaa evakkoonkin? Oh, well, voi koulun lattiallakin nukkua.
- 27.7: Puhelimessa Kintaroun kanssa. Lievittää sillä tavalla ikävää... Kintarou siis. Eihän Ryomalla ikävä ole tai mitään.
- 3.8: Saa tennisottelun päätteeksi suudelman Kintaroulta. Hämmentyy siitä, mutta toteaa vain että mada mada dane (vaikka piti siitä).
- 13.8: Muuttuu Suomeksi Freaky Fridayna ja miettii, mitä on tehnyt ansaitsakseen olla Ruotsin opettajan kanssa samassa sängyssä.
- 16.8: Palaa kehoonsa ja löytää lapun opettajalta ja Poképallon samalla... saa siten Glameown koska Karupin on niin hyvin hoidettu.
- 25.8: Orionista evakkoon tulee Ichiru.
- 29.8: Saa uudeksi kämppikseksi Mattin.
- 30.8: Aloittaa opiskelunsa toisen vuoden.
- 9.10: Päätyy Atoben juhliin narikkamieheksi.
- 11.10: Loveless event... tykkää kyllä kissoista, mutta omat kissankorvat ovat ehkä liikaa. No, Karupin ja Glameow tykkäävät.
- 18.10: Loveless-event loppuu.
- 24.12: Joulutanssiaisiin ja syntymäpäivien viettoon Kintaroun kanssa.

2011 - 1.1: Uusi vuosi enimmäksene omassa rauhassa.
- 14.2: Ystäväpäivä Kintaroun kanssa.
- 22.2: Ottaa Kintaroun huoneeseensa asumaan siksi aikaa, kun Agitan vahinkoja korjataan.
- 26-27.3: Osallistuu Urheilufestivaaleilla tennikseen.

Ihmissuhteet

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ - Ystävä - Syuusuke Fuji: Entisessä koulussa senpai ja tensai. Voittaisi mielestään pojan kuitenkin vaikka missä vaiheessa tahansa. Ystävä.
♦ - Ystävä - Eiji Kikumaru: Akrobaatti edellisestä koulusta. Ystävä.
♣ - Tuttava - Jirou Akutagawa: Hyoutein uneliain... kaveritasoa kai.
♥ - Jonkinlainen poikaystävä - Kintarou Tooyama: Kaveri... ehkä ystävä. Hyvää seuraa, kun kaipaa hyperkatiivisempaa kuin Eiji-senpai.
♣ - Tuttava - Kuranosuke Shiraishi: Puolituttu, Kintaroun ystävä. Tulee toimeen.
♣ - Tuttava - Senri Chitose: Puolituttu ja ihan liian pitkä Ryoman makuun. Tulee toimeen.
♣ - Tuttava - Hikaru Zaizen: Jälleen puolituttu... tulisi toimeen jos jaksaisi puhua.
♣ - Tuttava - Akaya Kirihara: Aika ärsyttävä... ei jaksa tulla tämä kanssa toimeen.
♣ - Tuttava - Masaharu Niou: Sama juttu kuin yllä.
♣ - Ex-kämppis - Kyo Sooma: Muutamia erimielisyyksiä lukuunottamatta tulee toimeen kämppiksensä kanssa.
♣ - Tuttava - Kunimitsu Tezuka: Ex-buchou. Aika tylsä, mutta hyvä pelaaja.
♣ - Tuttava - Keigo Atobe: Turha apinoiden kuningas.
♣ - Kämppis -Mail "Matt" Jeevas: Uusi kämppis... ehkä voisi joskus pelata pelejä tämän kanssa. Kunhan ei tupakoi Karupinin lähellä.

Journal nimen merkitys
Moody rival. Koska Ryoma on Kintaroun rival ja aika oikukas.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki