FANDOM

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Ryou Kuroyanagi
Fandom/Teos: Yakitate!! Japan
Ikä: 22 (2009 lähtien)
Ryhmä: Henkilökunta; Leivonnan opettaja
Huone: Kerros 4, Huone 3
Journal: kuroyan-sensei

Ryo Kuroyanagi.jpg

Ulkonäkö: Mustat ja lyhyet hiukset, ruskeanharmaat silmät. Kuroyanagi on pitkähkö ja keskikokoinen nuori mies, jonka kasvonpiirteet ovat normaalin Japanilaisen. Hän on keskivertokomea. Pukeutumistyyliltään hän on aika normaali, yleisimpinä vaatteinaan leipurinvaatteet, mutta välillä myös kunnollinen puhu tai vapaa-ajan vaatteet. Hänellä saattaa myös joidenkin reaktioiden aikana olla ihan erilaiset vaatteet, kuin normaalisti.

Persoonallisuus: Kuroyanagi on aika tyly persoona. Olettamuksena kaikessa on vikaa ja hänelle on aina pakko todistaa, ettei asia ole niin. Yleensä hän pettyy karvaasti tai yllättyy miellyttävästi. Hän on pohjimmiltaan kriitikko, eikä paljoa muuksi ole muuttunut, vaikka on kokenut ihmeellisiä kokemuksia leivän suhteen kohdattuaan leipuri-tensain. Yleensä hän löytää leivästä kaikki mahdolliset pienetkin viat pelkällä haistamisella tai katsomisella, eikä hän tarvitse edes varmistaa niitä maistamalla leipää. Hänen arvionsa ovat aina oikeassa ja jos hän ei pysty varmistamaan jotain sataprosenttisesti pelkällä vilkaisulla hän maistaa ja saa arvionsa siten oikeaksi.

Hänellä on mitä omituisimpia reaktioita, kun hän syö leipää. Yleensä ne liittyvät leipien nimiin, joista hän tekee vitsejä (nimileikkejä) tai sitten leivän ulkonäköön tai makuun. Kerrankin hän meni naimisiin ruman naisen kanssa vain tehdäkseen reaktiostaan täydellisen (ero tuli voimaan viisi minuuttia myöhemmin). Hänellä on siis jonkinlainen huumorintaju, mutta hän ei kuitenkaan yleensä koskaan naura, eikä useimmiten hymyilekään.

Kyllä hän välillä yrittää olla myös ystävällinen ja auttaa ihmisiä, mutta sitä puolta näkee todella harvoin.

Tavoitteet Celestialilla: Maistaa vielä jonain päivänä maailman parasta leipää.

Celestialille saapuminen: Kun kaikki leipä oli koettu, oli aika siirtyä muualle etsimään uusia makukokemuksia. Niinpä hän päätti lähteä aina avaruuteen asti. Samalla hän tavallaan toivoo, että vastaa tulisi jälleen Azuma Kazuman kaltainen nero.
Saapumisajan canon kohta: Ei määritelty.

Pelitapahtumat

2009
- 28.8: Koululle saapuminen.
- 25.9: Kunnollinen esittäytyminen.
- 20.12: Menettää kulmakarvansa Asukan takia.
- 24.12: Joululahjaksi kurssin tunaroineille uusi mahdollisuus.

2010
- 3.3: Laittaa Asukan ja Yuukin jälki-istuntoon yhdestä keittiötuhosta. Melkein lupautuu Asukan opettajaksi.
- 13.4: Siirtyy opettajien evakon aikaa mieluummin keittiönsä takahuoneeseen.
- 10.5: Lupautuu Asukan opettajaksi.
- 25.5: Tyytyväinen koeviikkoon.
- 13.8: Freaky Fridayn takia herää puusta Norman läheltä. Ei hyvä.
- 16.8: Herää omasta kehostaan.
- 30.8: Uusi työvuosi alkaa.
- 11.10: Jakaa Loveless eventin takia hyvin paljon hiusverkkoja. Itse ei tarvitse, kun ei voisi tiputtaa kissankarvoja leipiin.
- 24.12: Joulutansseissa tuli käväistyä... sitten vietti joulua Kanmurin kanssa.

2011
- 1.1: Uusi vuosi enimmäkseen yksinään.
- 26-27.3: Seuraa Urheilufestivaaleja sivusta.

Ihmissuhteet

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦/♥ - Ystävä tai jotain määrittelemätöntä - Shigeru Kanmuri: Työtoveri ja entinen koulukaveri, nero. Jokseenkin outo, mutta kuitenkin hyvä ihminen.
♣ - Vaikea oppilas - Asuka Tokugawa: ... keittiöiden Tasmanian tuholainen. Ei tiedä mitä tekisi tytön taitojen suhteen.

Journal nimen merkitys
Kuroyan-sensei. Kuroyan on Kuroyanagin lempinimi ja sensei tarkoittaa opettajaa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki