FANDOM

Pelaaja: Tuuli
Hahmon nimi: Ryuusuke Yamino (Oikea nimi Jormungand, mutta se ei ole juuri käytössä)
Fandom/Teos: The Mythical Detective Loki Ragnarok
Ikä: Tuntematon, mutta todella vanha. Näyttää parikymppiseltä
Ammatti: Koulun keittäjä
Huone: 2. kerros, huone 4. Ajoittain myös kylässä Lokin etsivätoimistossa.
Journal: meganehebi

Yamino.jpeg

Ulkonäkö:
Yamino on noin 182 senttimetriä pitkä ja normaalivartaloinen nuori mies. Hänellä on tummanvihreät hiukset, jotka on yleensä sidottu keltaisella nauhalla lyhyelle ponihännälle niskaan. Pitkähköt etuhiukset kehystävät miellyttävännäköisiä kasvoja ja pään päältä sojottaa ylös yksi kuriton hiuskiehkura, joka ei yksinkertaisesti suostu asettumaan alas muiden joukkoon. Vihreät silmät ovat yleensä normaalit, lämpimät ja ystävälliset, tosin joskus Yaminon suuttuessa niiden pupillit kapenevat käärmemäisiksi viiruiksi. Silmien edessä on valtavat, ohutsankaiset, pyöreät silmälasit.
Yamino pitää huolta ulkonäöstään normaaliin tapaan, eli kasvot pestään ja hiukset harjataan aamuisin. Päällään hänellä on yleensä siisti puku tai töissäollessaan essu. Ja liina pitämässä hiukset pois kasvoilta.
Toisesta olomuodosta: ks. Erikoiskyvyt

Persoonallisuus:
Yamino on kohtelias, ystävällinen ja säntillinen mies joka vilpittömästi pitää kokkauksesta ja siivoamisesta. Yleiskäytökseltään häntä voisikin pitää kenen tahansa unelmavaimonamiehenä.
Yamino on vastuuntuntoinen ja pyrkii aina parhaansa mukaan pitämään huolta hänelle uskotuista tehtävistä sekä tärkeistä ihmisistä. Hän huolestuu herkästi, jos havaitsee jollakulla olevan ongelmia ja yrittää auttaa niiden ratkaisemisessa. Hänellä on yleensä pitkä pinna suuttumisen suhteen, mutta jos on valmiiksi huolissaan ja hermostunut, saattaa kyllä reagoida viivytyksiin tiuskaisemalla jotain tai sähähtää pelottavasti. Läheistensä uhkaamiseen hän suhtautuu asian vaatimalla vakavuudella ja varmin tapa suututtaa Yamino onkin uhata Loki-samaa. Onneksi tämän vakava uhkaaminen ei ole kuitenkaa erityisen helppoa, joten yleensä Yamino voi viettää aikaansa mukavien kotitöiden parissa ikävän tappelemisen ja riitelyn sijaan.
Miehellä on yksi erittäin suuri heikkous ja se on postimyynti. Hän on taipuvainen uskomaan mainoksia ja tuhlaa usein helposti rahansa tilaamalla jotain, mille ei sitten löydykään mitään järkevää käyttöä. Erityisesti siivous- sisustus- ja kokkaustarvikkeet ovat hänen suuria suosikkejaan. Huolimatta tästä taipumuksestaan Yamino ei ole täysin tyhmä (Vaikkei ehkä erityisen nerokaan), vain kovin sinisilmäinen ja helposti huijattavissa.

Erikoiskyvyt:
Yamino on oikeasti jättiläismäinen (pituutta siinä pari kilometriä) käärme, norjalaisen mytologian Jörmungand. Hän eli ja kasvoi vuosisatoja yksin merenpohjassa kasvettuaan liian suureksi elämään maalla. Loki-sama (joka sattuu myös olemaan hänen isänsä) pelasti hänet tältä yksinäisyydeltä käyttämällä taikavoimiaan ja muuttamalla hänet ihmishahmoon. Pystyy muuttumaan muodosta toiseen ominpäin.
Yamino osaa jonkin verran taistelulajeja ja vaikkei ehkä mestari olekaan, käärmeen nopeat reaktiot eivät ainakaan tee hänestä aivan avutonta vastustajaa. Tosin vakavan taistelun uhatessa muuttuu yleensä käärmemuotoonsa, joka jyrää monet vastustajat jo puhtaalla koolla ja voimalla. Jormungandilla on myös myrkkyhampaat, mutta koon huomioon ottaen, ne ovat melkoisen turhat.

Nykytilanne:
Olivat Loki-saman, Fenririn ja Ecchanin (ja kintereillä tiiviisti seuraavan Mayuran) kanssa jälleen puhdistamatta pahuutta, tällä kertaa kokonaisesta kirjastosta. Hyökkäileviä kirjoja joka puolella. Vähemmästäkin lähtee karkuun ja paetessaan Yamino eksyi hyllyjen labyrintissa eroon muista. Kun hän sen huomasi, oli jo myöhäistä. Muita ei näkynyt missään, eivätkä nämä edes kutsuttaessa vastanneet. Yamino jatkoi etsimistä ja alkoi huolestua. Hyllyt jatkuivat jatkumistaan paljon pidemmälle, kuin pitäisi. Kirjatkin olivat lakanneet liikkumasta ja näyttivät erilaisilta. Aikansa harhailtuaan Yamino lopulta törmäsi hyllyä tutkivaan tyttöön.
Myöhemmin sai selville päätyneensä jonkin sattuman (L-space) kautta Celestial-nimiseen kouluun avaruuteen. Panikoi aluksi aika pitkään sitä, miten päästä takaisin, mutta kaikki väittävät, ettei sellaista keinoa ole. Onneksi sai työpaikan koulun keittiöstä ja se on auttanut hiukan sopeutumista uuteen ympäristöön. Ei kuitenkaan ole luopunut toivosta, että voisi joskus päästä takaisin isänsä luo.

Pelitapahtumat:
2010
Huhtikuu: Saapuu koululle ja yrittää sopeutua. Päätyy keittiöön töihin.
5.6: Saa journalin.
7.6: Harkitsee kysyvänsä apua palaamiseen Heimdallilta ja Freyltä.
14.7: Aya löytää Yaminoa etsimään tulleen Fenririn ja sen kautta löytyy vihdoin perässä tullut Loki-sama. Auttaa tätä kirjoittamaan esittelypostauksen journaliin.
18.7: Suunnittelua, kuinka totuttaa Loki elektroniikkaan. Tai edes tietokoneeseen ja kännykkään. Aya ja Ritsuka tarjoavat apuaan.
13.8: Freaky Friday: Akatsukin ruumiissa.
25.11: Tutustuu Tanakan ihmeellisiin hyötytarvikkeisiin... Seuraukset arvataan.
2011
13.5: Event: Genderswap
24.11: 10 000 hirviötä-event. Onnistui yhä välttämään käärmemuotoonsa muuttumisen.
2012
13.1: Freaky Friday: Soi Fon → Ryuusuke Yamino → Yanda

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ Isä - Loki - Tärkein ihm- jumala Yaminon elämässä. On tälle suuressa kiitollisuudenvelassa ihmiseksi muuttamisestaan ja tekee parhaansa taatakseen Lokille mahdollisimman mukavat oltavat.
♦ Työkaveri - Iris - Mukava ja suloinen keittiöapulainen ja ystävä.
♦♠ Entinen vihollinen - Narugami - Pelkää Thoria joskus kauan sitten tapahtuneiden taistelujen vuoksi. Tosin Thor ei taida tunnistaa häntä tässä muodossa? Yrittää siis tulla toimeen ja voisi laskea jopa ystäväksi, vaikka Yamino säikkyykin herkästi, jos tilanne uhkaa lähteä vihamieliseen suuntaan.
♦♠ Hankala - Heimdall - Vihaa Loki-samaa ja aiheutti tälle hankaluuksia jatkuvasti, joten Yamino ei erityisemmin pidä Heimdallista. Yrittää kuitenkin enimmäkseen pysyä poissa lähettyviltä.
♣ Tuttava - Frey - Vähän outo tyyppi. Yamino tulee kyllä tarvittaessa tämän kanssa toimeen, muttei laske tätä mitenkään erityisen läheiseksi ystäväksi. Tosin jos koskaan saavat päähänsä lähteä käymään yhdessä alennusmyynneissä, saattaa yhteinen sävel yllättäen löytyäkin
♣ Tuttava - Aya Mikage/Ceres - Kiltin ja avuliaan oloinen tyttö, johon Loki-sama tuntuu kovasti iskeneen silmänsä. Tai oikeastaan vain tämän toiseen puoliskoon. Noh, Yamino ei ole sotkeutumassa isänsä asioihin. Mutta Aya on kyllä mukava.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki