FANDOM

Pelin säännöt:
1. Noudatamme netikettiä ja käyttäydymme muita pelaajia kohtaan ystävällisesti.
2. Muiden hahmoja ei vahingoiteta vakavammin ilman näiden pelaajan lupaa.
3. Ei godmodettamista eli toisen pelaajan hahmon ohjailemista ilman lupaa. Hyvin lievää godmodettamista voi harrastaa, kuten esimerkiksi lokissa mainita hahmon lähtevän luokasta parhaan kaverinsa kanssa.
4. Ei munchaamista. Voittamattomimmallakin hahmolla on heikkoutensa.
5. Suurimmat, useiden pelaajien hahmoihin vaikuttavat juonenkäänteet tulisi hyväksyttää moderaattoreilla.
6. Vähintään kerran kuussa tulisi saada pelin kanssa aikaan jotain, jotta tiedämme pelaajan olevan yhä kiinnostunut pelistä. Journalentry, loki... Näitä ei vaadita kaikilta hahmoilta, kunhan jotain tekee jollakin niistä.
7. Pyrkikää varoittamaan spoilauksista profiileissa ja lokeissa. Tällaisessa pelissä on kuitenkin mahdotonta karsia kaikkea spoilia, joten luette tuntemattomien hahmojen entryjä omalla vastuullanne.

Ohjeita pelaamiseen löytyy täältä.
Lisäksi löytyy myös F.A.Q., jossa voi esittää kysymyksiä.

Koulun säännöt:
Normaalien käyttäytymiseen ja auktoriteettien kunnioittamiseen liittyvien sääntöjen lisäksi Celestialilla on muutamia erityissääntöjä.
1. Oman tarinan tapahtumista EI puhuta muille saman maailman hahmoille. Tämä on lähinnä varokeino, sillä vaikka maailmaansa ei voikaan enää palata, tarinoiden tapahtumien kertomisella voi silti olla arvaamattomia seurauksia.
2. Erikoisvoimien käyttäminen on sallittua vain niille varatuilla harjoituspaikoilla.
3. Koulualueella on hiljaisuus klo 22-06. Ulkona ei saa liikkua hiljaisuuden aikana ilman erityistä lupaa.

Sääntöjä rikotaan melko säännöllisesti, mutta sillä on luonnollisesti seuraamuksensa. Jälki-istunnon lisäksi tavallisin tapa on leikata oppilaan viikkorahaa tai perua se määräajaksi. Oppilaat saavat normaalisti viikkorahaa 15 tähteä (vastaavat arvoltaan euroja).