FANDOM

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Sakuno Ryuuzaki
Fandom/Teos: Prince of Tennis
Ikä: 15-vuotias
Ryhmä: Agita
Journal: flowerclips

Vlcsnap-2014-01-22-21h39m16s54.png

Ulkonäkö:

151 senttimetriä pitkä tyttö hyvin sirossa ja hoikassa kehossa, normaalipainoinen ja sopusuhtaiset naisen muodot. Ei edes uskaltaisi lyödä lujaa mitään tai ketään eikä hänellä siihen mitään (piileviä) voimiakaan olisi. Ruskeat hiukset ovat pitkät, lähes aina leteillä lähinnä siksi, että on niin tottunut pitämään ne juuri sillä hiustyylillä. Letit loppuvat jossain väillä polvien ja kantapäiden välillä. Sakunolla on ruskeat silmät, ne ovat aika suuret ja muutaman asteen silmiä vaaleammat. Tummat ripset, vaaleat kulmat, ihonsävyltään vaalea tyttö. Hän näyttää siis hyvin normaalilta, ja täysin normaali kyllä onkin. Meikkaa vain sen verran, että laittaa huulikiillettä.

Sakuno pukeutuu hillityn tyttömäisesti, tai voisi hän vähemmän hillitymminkin pukeutua, jos joku saisi sellaiseen mukaan. Hänellä on usein vaaleanpunaista, violettia, pastellisävyjä ja beigeä sävyinä vaatteissaan. Pitää hameita paljon useammin kuin housuja mutta ei ole mitään housuja vastaankaan – sitä paitsi jotkut housut ovat söpöjä. Osannee pukea myös kimonon päälleen vaikka muuten onkin aika kömpelö. Hiuksissa on usein kukkakuvioinen hiuskoriste, mutta siihen niiden koristelu jääkin. Ei pidä edes näkyviä hiusnauhoja. Jalassa on usein saappaat, tai söpöt lenkkarit tai no, yleensä pukeutuu kuitenkin sään mukaan.

Persoonallisuus:

Ystävällinen ja iloinen tyttö, joka yrittää myös olla sosiaalinen vaikka hiljaisena yksilönä jääkin äänekkäiden ja muutenkin useimpien varjoon. Sieltä pois pääseminen voisi onnistua paremmin ellei olisi myös äärettömän ujo ja arka. Sakuno änkyttää paljon, hän punastuu erittäin helposti ja omat mielipiteet jäävät yleensä hiljaisesti sanotuiksi tai sanomatta, kun ei joko uskalla niitä sanoa tai toinen poistuu paikalta ennen kuin tyttö kerää rohkeutensa sanoa mitä haluaa sanoa. Kyllä hän silloin uskaltaa puhua, jos joku ensin puhuu hänelle tai jos hän näkee jonkun, jonka kanssa on puhunut ennenkin. Harvemmin vain tekee sosiaalista aloitetta ensin vaikka todella mielellään ihmisiin tutustuukin.

Hänen kanssaan puhuminen vaatii muutenkin jonkin verran kärsivällisyyttä, kun sanat toisinaan tulevat hitaasti tai hän jää miettimään jotain omiin maailmoihinsa hetkeksi tai unohtaa vastata varsinaiseen kysymykseen kysyessään itse jotain muuta… Saattaa siis antaa vähän tyhmän tai tyhjä pää tapaisen (ensi)vaikutelman, vaikka ei oikeasti mitenkään tyhmä olekaan ja päässä on liian paljon ajatuksia kerralla. Ei siis varsinaisesti välttämättä mikään jokaisen suosikkikeskusteluseura, tiedostaa sen tavallaan itsekin ja hämmentyy toisinaan, kun joku alkaa puhumaan hänelle. Ei ole tottunut siihen, että hänet huomataan, kun on yleensä se hiljainen tyttö muiden puhuessa keskenään.

Sakuno on todella herkkä. Hän itkee helposti aiemmin mainitun änkytyksen ja punastelun takia eikä tytön hermostuttaminen todellakaan vaadi kuin minimaaliset keinot, kuten vaikkapa vihaisen katseen. Hän kyllä yrittää usein auttaa vaikka ei tietäisi mitä tehdä tai vaikka ei oikeasti voisi edes auttaa, yrittää voi silti aina. Hän itse arvostaa pieniäkin eleitä, olipa se kiitoksen sanominen tai jokin pienikin teko. Sakuno on erittäin ahkera, etenkin jos hän tietää että hänessä itsessään tai kyvyissään on jotain parannettavaa, johon hän voi itse vaikuttaa, hän tekee tosissaan töitä sen eteen. Tytössä on myös romantikko ja pieni haaveilija, jonka jalat eivät silti nouse liian kauas maan pinnalta. Ihastuessaan / Rakastuessaan tekee parhaansa, että kohde huomaisi hänet – yrittää puhua tälle paljon, tekee bento-boksin hänelle, piirtelee ihastuksen kuvia sinne tänne kuten tennispalloihin ja papereille, ei oikeastaan saa ihastustaan pois mielestä ollenkaan vaan yrittää aina jotain uutta hänen suuntaansa. Tajuaa kyllä, jos tunteet ovat yksipuolisia mutta ei silti ainakaan heti luovuta. Etenkään, jos saa vähänkään merkkejä siitä, että se voisi olla molemminpuolistakin. Ei silti halua olla sellainen, joka roikkuisi koko ajan mukana, joten antaa toki paljon omaa aikaakin ja ilahtuu myöhemmin entistä enemmän jälleennäkemisestä.

Hän suorastaan pelkää vihaisia ihmisiä – etenkin jos nämä vaikuttavat olevan hänelle vihaisia. Hän mieluummin menisi nurkkaan itkemään kuin olisi siinä tilanteessa, jos anteeksipyytely ei auta mitään. Asiaa ei auta se kuinka monet tennispelaajat ovat vihaisia pikkuasioistakin, ainakin sellaiset satunnaiset joihin sattuu usein törmäämään. Hänellä on siis myös todella huonoa tuuria aika usein, kun aina törmää vihaisiin yksilöihin. Ei tietenkään itse osaa tilanteissa tehdä mitään muuta kuin mennä mahdollisimman lähelle maata ja pelätä, onneksi on myös niin hyvä tuurinen, että siihen aina sattuu joku paikalle pelastamaan hänet. Olisihan hänestä hauskaa olla sosiaalisesti rohkeampi mutta siihen menee vielä (kauan) aikaa.

Suuttuu ani harvoin, ei edes osaa olla mitenkään pitkään suuttunut vaan kyse on enemmänkin pikkuhetkistä. Korottaa ääntään lähinnä vain isoäidilleen ja muille, jotka on tuntenut todella kauan aikaa, jos se on tarpeen.

Hän on yleensä aina erittäin kohtelias, hyvän tapakasvatuksen saanut neiti. Varsin ihastuttavaa ensivaikutelmaa voi tosin laskea 0 suuntavaisto – Sakunoa ei kannata edes yrittää päästää mihinkään vähänkään vieraaseen paikkaan yksin, hän eksyy varmasti ja sanoo muillekin väärät suuntaohjeet. Tämän lisäksi on toisinaan erittäinkin kömpelö, ja saattaapa vaikka tarjoutua ostamaan juomat vain huomatakseen, ettei olekaan rahaa mukana… Huolehtii erittäin mielellään ja paljon muista, huolestuu heti, jos huomaa muilla olevan huolia ja yrittää parhaansa mukaan auttaa niissäkin tilanteissa. On ensimmäisenä juoksemassa paikalle myös tilanteissa, joissa tapahtuu jotain tapaturmia, jos vain sattuu tilanteen näkemään.

Nykytilanne:

Huomasivat useammankin lähteneen johonkin mystiseen paikkaan nimeltä Celestial. Tomo-chan sai idean mennä myös ja toi Sakunon mukanaan.

Muuta:
+ Synttärit 14. tammikuuta
+ Oikea kätinen

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki