FANDOM

PerustiedotMuokkaa

76736.jpg

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Sebastian Michaelis
Fandom/Teos: Kuroshitsuji / Black Butler
Ikä: Tuntematon (Näyttää +/- 30 vuotiaalta)
Ammatti: Opettaja
Oppiaine: Englanti
Muut vastuutehtävät: Cielin hovimestari
Asuu: Kylässä, Phantomhiven kartanossa.
Journal (LJ): mastersdemon
Journal (IJ): mastersdemon

UlkonäköMuokkaa

Tumma ja mysteerinen mies, jonka ulkonäkö antaa joko hyvin herrasmiesmäisen tai hyvin salaisuuksia täynnä olevan kuva. Hänellä on mustat, niskaan yltävät hiukset jotka ovat edestä lähes yhtä pitkät kuin takaa, mutta tietenkin hienoksi kammatut. Hänen silmänsä ovat punaiset, mikä varmasti antaa kuvan siitä, ettei hän ole mitenkään normaali ihminen. Hänen ihonsakin on tavallisia ihmisiä vaaleampia (mutta se ei tee hänestä ihan vampyyria). Ulkonäöltään hän on yksinkertaisesti sanottuna komea. Pituudeltaan hän on 186 senttimetriä.

Pukeutumistyyli korostaa hänen tummaa ulkonäköään. Hän on lähes poikkeuksetta pukeutunut mustaan hovimestarin pukuun, joka on tehty vain parhaimmasta mahdollisesta materiaalista. Toinen asia mitä häneltä löytyy aina ovat valkoiset hansikkaat, joiden pääasiallinen tehtävä on peittää vasemmassa kädessä oleva pentagrammi.

PersoonallisuusMuokkaa

Aikamoinen demoni hovimestariksi.

Täydelisen kohtelias,loistava hovimestari ja muutenkin oikein hurmaava nuori mies. Monien mielestä Sebastian on (ainakin aluksi) oikein miellyttävä tuttavuus ja heillä on ilo tutustua niinkin hienoon herrasmieheen, joka jaksaa palvella ja kuunella nuoren mestarinsa itsekkäimpiäkin toiveita.

Välillä kuitenkin vaikuttaisi siltä, ettei Sebastian välitä tippaakaan Cielin terveydentilasta. Muutamaan otteeseen hän on lähinnä ilkkunut sitä, millaiseen kuntoon Ciel on itsensä päästänyt, eikä pitänyt kiirettä tämän auttamisen kanssa. Suurimman osan aikaa hän kuitenkin vahtii, että Ciel voi hyvin, vaikka kaikki vaikuttaisikin olevan hyvin. Cieliin voi toki sattua ja kaikenlaista voi tapahtua, mutta hengenvaarassa Sebastian on aina lähellä auttamassa (jo ilman käskyäkin, vaikka joskus hän pitkittääkin saapumistaan Cielin käskyyn asti).

Sebastiania voisi luulla helposti normaaliksi ihmiseksi. Hän näyttää avoimesti tunteita, kuten hilpeyttä ja hymyilee tilanteen salliessa. Ero on kuitenkin siinä, ettei hänen tunteitaan voi sanoa aidoiksi. Pohjimmiltaan hän on sydämetön, sadistinen ja pahansuopa, eikä liiemmin välitä kenestäkään oikeasti. Yleensä hän tekee mielellään juuri niitä asioita, mitä ihmiset eivät missään nimessä halua hänen tekevän ja käyttää ihmisen pelkoja kontrolloidakseen heitä. Sebastianin mielipide ihmisistä on se, että he ovat hankalia otuksia, mutta heidän kamppailunsa asioiden eteen tekee heistä myös mielenkiintoisia. Sen takia hän jaksaakin kiinnostua heistä. Sebastian on myös sanonut, ettei tule koskaan valehtelemaan tai pettämään kenenkään luottamusta niinkuin ihmiset tuppaavat tekemään.

Ulkokuoreltaan Sebastian vaikuttaakin oikeasti normaalilta ja positiiviselta mieheltä, joka hoitaa kunniakkaasti hovimestarin tehtäviään. Hänestä huokuu myös tietynlaista omahyväisyyttä ja hänellä riittää itseluottamusta taitoihinsa. Ehkä liikaakin, sillä hän tuntuu pitävän kaikkia alempana itseään taitoihin verrattuna. Mutta mitenpä muutenkaan. Eihän Phantomhiven hovimestari voisi jäädä toiseksi kenellekään.

ErikoiskyvytMuokkaa

Hyvät refleksit, nopeat reaktiot, epäluonnollisen korkeat hypyt ja muutenkin mahdottomat liikkeet. Yhdessä silmänräpäyksessä hän saattaa olla kadonnut, mutta toisessa palannut. Jos jätä hänet taaksesi ratkaisemaan jotain saattaa hän olla kuitenkin jo edelläsi keittämässä teetä ja toivottavasti hyvää päivää kun saavut kotiin. Sebastian on myös aikalailla täydellinen kaikessa mihin hän ryhtyy ja vaikka ei olisi, niin oppii hyvin nopeasti. Tämä johtuu tietenkin siitä, että eihän hän voisi olla Phantomhiven suvun hovimestari ellei olisi kyvykäs ja osaisi kaikkea mahdollista.

Sebastian on demoni, mikä tarkoittaa sitä että hän on normaalia ihmistä nopeampi, kestävämpi ja hänen aistinsakin ovat aikalailla paremmat (näistä erityisesti hajuaisti, jonka avulla hän voi tunnistaa ihmiset). Lisäksi hän elää hyvin pitkään ja kykenee muuttamaan muotoaan alkuperäisestä ihmismuotoonsa. Demoneiden huulien ja sormien sanotaan myös pystyvän tahraamaan ihmisten sieluja, mutta tätä ei liiemmin ole koskaan kukaan määritellyt. Lisäksi he ovat hyviä myös manipuloimaan ihmisiä tekemään asioita.

"Niin kauan kuin nuorella herralla on liiton merkki... olen hänen uskollinen koiransa. "Uhraus" ... "Toive" ... ja "Vala" sitovat minut isäntääni. Kunnes lunastan palkkioni, hänen sielunsa." - Sebastian, Kuroshitsuji Voluumi 1

Hänellä on myös sopimus (Faustian Contract) Ciel Phantomhiven kanssa, mistä heillä on molemmilla merkkinä pentagrammi: Sebastianilla vasemmassa kädessä ja Cielillä oikeassa silmissä. Sopimuksen mukaan on Sebastianin määrä totella Cieliä kaikessa mitä tämä käskee siihen asti, että tämän toive toteutuu. Kun sopimus on valmis on Sebastianilla lupa syödä Cielin sielu. Sopimus mahdollistaa myös sen, että Sebastian voi löytää Cielin mistä tahansa milloin tahansa (ja voi siis esimerkiksi ilmestyä vain yksinkertaisesti sanoilla "Sebastian, minä olen täällä").

CanonMuokkaa

Nykytilanne:

MuutaMuokkaa

Rakastaa kaikenlaisia kissoja yli kaiken.

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki