FANDOM

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Senri Chitose
Fandom/Teos: The Prince Of Tennis
Ikä: 16
Ryhmä: Orion ..... syystä x, tai koska taisi vitsailla vähän liikaa tylsyydestään ja tylsänä päivänä tappamaan alkaneesta Light Yagamista samaan lauseeseen :D
Huone lukuvuonna 09-10: Kerros 11, huone 21.
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 3, huone 8. Kämppis Kaname Kuran
Journal: lazytensai

Chitosenri.jpg

Ulkonäkö:
Herralla on pituutta 194 senttimetriä eli hän on jopa todella pitkä japanilaiseksi pojaksi. Painaa 81 kiloa, joka tekee hänestä täysin terveellisesti normaalipainoisen nuoren miehen~. Pienenä lisätietona sanottakoon, että hänen painoindeksinsä on 21,5. Lihaksia on käsivarsissa jonkin verran näkyvissäkin, jos sattuu olemaan paidatta, hihaton tai t-paita päällä, melko monet on siis helppo kantaa Senrin mukana sinne tänne, jos eivät muuten suostu mukaan lähtemään. Tenniksellä on kyllä jalkoihinkin tullut lihaksia. Herra on kotoisin Japanin eteläiseltä saarelta, Kyuushuusta, joten ihon aavistuksen tummempi sävykin tulee sieltä~.

Silmät ovat tumman ruskeat väriltään, muu riippuu sen hetkisestä mielentilasta. Pirulliset, saalistajamaiset, uteliaat, terävät, iloiset~~ hmm, se vaihtelee. Sehän olisi aivan tylsää pysyä yhdessä ilmeessä. Yhden ilmeen takanakin voi toki olla useampikin ilme, mitä sitä turhaan vain virnuilemaan kun ilmeessä voi olla pirteyden takana pientä pirullisuuttakin~. Sekoittihan tämä teitä jo tarpeeksi?
Hiukset ovat mustat. Hyvin sekasotkuiset, melko takkuiset, voisi luulla että niistä tulee rastat pian ellei edes joskus harjaisi niitä kuntoon... Pisimmät osat hiuksista ovat niskassa, lyhimmät osat ovat otsalla. Jokseenkin kerroksittain leikatut siis.

Luonnonlapsi vaatetyyliltään - klikkautuu ehkäpä heti mieleesi jonain, mikä muistuttaa luonnosta. Rentoja vaatteita yleensä luonnon(läheisissä) väreissä kuten vihreä, hiekka/beige, ruskea, musta, sininen... Paitojen pitää olla sellaisia, että ne vähän roikkuvat päällä koska muuten ne ovat aika ahdistavia. Housujen puolestaan on oltava sellaisia, jotka eivät kiristä mistään. Olenkohan ainoa, jolle on edes joskus tullut Chitosen tyylistä mieleen intiaani?

Persoonallisuus:
Rentouden ruumiillistuma ja taitava taktikko. Siinä on Chitose Senri viidellä sanalla tiivistäen. Mutta jos hänet kuvaa vain noilla sanoilla, siitä jää muutama asia pois. Hän on todella spontaani, toteuttaa ideat ennen kuin ne ehtivät edes kunnolla päähän (paitsi, jos kyseessä on idea, joka vaatii taktiikan -- no ehtii sen kyllä miettiä ideaa toteuttaessakn) ja ainoana hidasteena (tai jopa esteenä) saattaa toimia poikaystävä Shiraishi, ideasta riippuen siis. Senri on myös suorapuheinen .... silloin kun häntä huvittaa suorapuheinen olla siis. Yleensä sekoittaa pakkaa pahasti kaikenmaailman ihmeellisillä puheilla.

Senri on aivan hemmetin laiska vaikka lapsinerona syntynyt onkin. Tai ainakin häntä aina myös lapsineroksi kuvataan, minkäs hän sille voi että mieluummin vetää lonkkaa suoraksi jossain puun alla ihan rennosti kuin kävelee metriäkään? Nerous piilee hänen päässään, siellä liikkuu koko ajan jotain monimutkaista, joka useimmiten sitten ilmenee epäselvänä puheena tai kirjoituksena kaikesta (ihan vinkkinä: hän on hieman selvempi kasvotusten kuin journalitse). Hyppii aiheesta toiseen, jää tuijottelemaan lintuja sun muita ja unohtaa mistä oli puhumassakaan. Mutta ei se mitään! Päähän tulee kuitenkin aina uusi aihe, josta voi heittää lisää läppää. Hän on hiljaa kirjoituksen tai puheen osalta yleensä vain silloin, kun hän syö, nukkuu tai on liian paljon omissa ajatuksissaan puhuakseen mitään. Yrittäkää siis välttyä päänsäryiltä~. Kyllä hänet saa paljonkin liikenteeseen tai jopa - gasp! - juoksemaan, jos hyvän syyn keksit. Laiskistuu siitä kyllä sitten eikä tee mahdollisesti mitään koko loppupäivänä.

Hyvinkin jääräpäinen osaa olla - esimerkiksi taktiikan vaihto kesken ottelun ei oikein sovi, jos on vaan päättänyt mennä sillä alusta asti olleella taktiikalla loppuun asti. Kaipaa jännitystä ja haasteita. Omalla tavallaan vapaa päättämään elämästään eikä ole siitä luopumassa vaikka Shiraishin kanssa (uskollisesti) seurusteleekin, on vaan laittanut sille nykyään rajat, joilla ei satuta Shiraishia (koska satutettu Shiraishi ei ole ihana näky ja Senri ei halua nähdä häntä satutettuna). Hän on kuin kissa, laskeutuu aina jaloilleen. Ei välitä elämän suuremmistakaan tappioista, kohauttaa niille vaan olkapäitään ja elämä jatkuu normaalisti.

Mmm~ ei silti ole mikään perheen kiltti poika kuten Orion-ryhmästä ehkä huomaa. Chitose tykkää provosoida välittämättä seurauksista. Hän osaa olla myös todella ärsyttävä, kun sitä olla huvittaa. Jos yrität ärsyttää häntä jollain, hän saattaa kääntää tilanteen toisinpäin - siinäpähän sitten ärsyynnyt itse. Ei välitä säännöistä tai muista ja häntähän ei määräillä, hän tekee mitä tahtoo ja sinä voit a) seurata sivusta, b) tulla mukana, c) vinkua mukana tai d) mennä muualle, jos ei kiinnosta. Osaa ottaa myös monet itseensä liittyvät asiat huumorilla mutta rajansa kaikella.

Mikä on kaunis, mutta vaarallinen? Kaikki sellainen, joiden seurasta mä pidän vähän liikaaki. Toivottavasti en saa ihan liikaa vaikutteita, en mä sentää hampaidenkin ja ruokavalionuudistuksenkin osalta yöeläjäks halua. Kauniit mutta vaaralliset tekee elämäst usein aika mielenkiintosen. Vaik ei niit kohtaa kyl oo (tai tuu) mitää suurempii tunteit (oleen), kunha hankin jännityst elämään.

Jokseenkin utelias siis koittamaan ei niin turvallisia sitä ja tätä. Ei herran spontaanisuuden takia voi ikinä tietää mitä hän tekee seuraavaksi, siksi hän Orioniossa onkin. Koulu ei ihan luottanut siihen, että jokainen idea olisi kovinkaan hyvä.

Erikoiskyvyt:
Laiskuus, rentous, muutamat tennistekniikat, spontaanius, erittäin loistava taktikko, muiden harhauttaminen, jatkuva puhuminen..
Ei, ei siis ole mitään ihan varsinaisia erikoiskykyjä :D. Paitsi että tunnistaa sisarukset nopeasti ennen kuin kukaan ehtii sanomaan, että olemme sisaruksia~.

Celestialiin saapuminen:
Chitose Senri aivan tavalliseen lukioon tylsistymään, lintsaamaan taas yli puolet koulutunneista ja tylsistymään lisää? Ei kiitos. Hassua tuo kosmos tosiaan, poikaystävänsä Shiraishin kanssa päätyi sitten Celestialille opiskelemaan jotain kautta.

Muuta:
♥ on siviilisäädyltään varattu Shiraishi Kuranosukelle~ vastakohdat täydentävät toisensa aika loistavasti~
♥ on isoveli, pikkulikka on canonisti 4 - tai 5, riippuen miten sen laskee, vuotta nuorempi ja nimeltään Miyuki
♥ suosikkielokuvia on Ghiblin anime-elokuvat [Totoro, Nausicaa, Tulikärpästen Hauta jne.]
♥ harrastuksiin kuuluu shougin pelaaminen ja käveleminen (luonnon lapsi kun on! ... sellaista hyvin rentoa ja laiskaa kävelyä tosin, jossa voi rojahtaa maahan milloin vaan huvittaa välillä levähtää tai vaan olla)
♥ parhaiten loistaa normaalikouluissa aineissa matematiikka, historia ja taide (kuvis? x.x.)
♥ ääninäyttelijä on kyllä loistava laulamaan mutta Senri itse on musiikissa aika surkea, juoskaa karkuun, jos hän uhkaa aloittaa jotain musisointia
♥ ei pidä hämähäkeistä ... en miekään mutta on se Chitoselta vähän outoa miun mieleen o_O
♥ rakastaa junamatkoja
♥ suosikkiruokaa on raaka hevosenliha (ewwwwwwwwww, Senri, ala kasvissyöjäksi!)
♥ Suosikkiäänet ovat lehtien rapina, pikkusiskon ääni ja Shiraishi Kuranosuken ääni
♥ Verityyppi on A
♥ Puhuu ja kirjoittaa murteella, minä = mä, sinä = sä, sanat lyhentyy iha mite sattuu ja Senrii ei kauheesti kiinnosta meneeks se viesti sulle perille. Nii kerta. :P
♥ Yllätysvisiitit hänen yksiöhuoneensa omalla vastuulla aikaiseen tai myöhäiseen aikaan vuorokaudesta, poika nukkuu alasti.

Ihmissuhteet:
Kuranosuke Shiraishi ~ Poikaystävä. Rakkain ja tärkein koulun opiskelija
Kintarou Tooyama - Entinen kouhai on aika loistava päivänpiriste kunnes Senri saa metelitasosta tarpeekseen ja poistuu paikalta.
Hikaru Zaizen - Entinen kouhai, nykyinen hassu (koska Senriä huvittaa hänen postaukset ja kommentit välillä liikaa~) ja söpö ilmestys.
Syuusuke Fuji - Yrittää kenties välillä tehdä mustasukkaiseksi. Sääli, Senri ottaa asiat liian rennosti jaksaakseen mustasukkaistua etenkin koska luottaa Shiraan.
Eiji Kikumaru - Huvittaa paljonkin ilmiselvällä mustasukkaisuudellaan Fujista.
Ryoma Echizen Ecstasy Rookie, kuten poikaystävä toisinaan asian ilmaisee. Huvittava tapaus tämäkin ja näyttää sitäpaitsi pitävän Kintarouta kiireisenä välillä. Hyvä hyvä, loistavaa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki