FANDOM

PerustiedotMuokkaa

80757

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Senri Shiki
Fandom/Teos: Vampire Knight
Ikä: 16
Ryhmä: Norma. 8.8.2012 alkaen Orion. 20.6.13 alkaen Norma.
Luokka: 2-B (ennen 12-A)
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 10, Huone 13. Kämppiksenä Yuuki Tokugawa
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 7, Huone 24. Kämppiksenä Shin Seijuurou
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 5, Huone 19. Kämppiksenä Lavi
Journal: distantsupport
Journal: bloodwhips

Sisältää spoilereita, etenkin profiilin loppupuolella (etenkin muuta kohdassa). Lue omalla riskillä.

UlkonäköMuokkaa

Shiki on 178 senttimetriä pitkä, laiha ja kalpea nuori poika. Parhaiten hänen kehoaan voisi kuvailla mallin vartaloksi. Onhan hän kuitenkin tehnyt töitä mallina. Shikillä on keskipitkät karmiininpunaiset hiukset, jotka sojottavat hieman piikikkäinä eri suuntiin, sekä vaaleansiniset silmät (jotka muuttuvat verenhimoisina verenpunaiksi). Shikin pukeutumistyyli on suhteellisen rento, mutta suurimmaksi osaksi muotitietoinen.

PersoonallisuusMuokkaa

Yleisesti ottaen Shiki vaikuttaa siltä, ettei häntä kiinnosta yhtään mikään. Hänen kasvoiltaan ei poistu tunteita melkeinpä koskaan, ei edes Riman seurassa. Sen lisäksi hän vaikuttaa kovin laiskalta ja sellaiselta, joka ei saa mitään aikaan. Tosiasiassa saattaa kuunnella keskusteluita ja olla kiinnostunutkin niistä, mutta yleensä pitää tiedon itsellään. Saattaa mainita asiasta ohimennen Rimalle, mutta ei koskaan sanoin "Se oli kiinnostavaa". Yleensä se mitä hän asioista mielipiteenä sanoo on "Laimeaa".

Shiki ei oikeastaan edes puhu, ellei tunne tarvetta sanoa jotain. Yleensä ainoat kunnolliset keskustelut hänellä on Riman tai Ichijoun kanssa, mutta silloinkin se on enemmän toinen osapuoli joka puhuu. Shiki on enemmän hiljaista ja tarkkailevaa tyyppiä. Miksi turhaan vaivatua puhumaan, kun hiljaisuus kertoo paljon enemmän. Sanoo kyllä ei tarvittaessa, jos joku yrittää käyttää korttia "Hiljaisuus on myöntyvä merkki".

Niin välinpitämättömältä ja laiskalta kuin Shiki vaikuttaakin, hänet saa myös helposti liikkeelle. Ystävien eteen hän tekisi kyllä mitä vain ja puolustaisi heitä. Jos sanat eivät sovi, niin sitten hän tappelee ja on kyllä ketterä liikkeissään, vaikka hänestä ei sitä uskoisi. Shiki kantaa sisällään salaisia taitoja, jotka hän pitää mieluummin omana tietonaan. Oikealla laukaisimella ne saa esiin aika helpostikin.

ErikoiskyvytMuokkaa

B tason vampyyri, eli Aristokraatti. Tason mukaan hänellä on erikoisvoima, joka on veriruoska (blood whip). Hän pystyy muodostamaan omasta verestään ruoskia, joita voi kontrolloida mielensä voimalla. Ne tuntuvat oikeilta ja satuttavat pahastikin osuessaan. Kykyä käyttääkseen hänen täytyy vain puraista sormeensa pieni verenvuoto. Tämä kyky on perintöä hänen isältään, joka osaa käyttää kykyä luonnollisesti paljon paremmin ja kehittyneemmin. Lisäksi vampyyrinä hänellä on paremmat fyysiset voimat kuin normaaleilla ihmisillä, vaikka hän vaikuttaakin aika hennolta ulkopuolisin silmin.

MuutaMuokkaa

Shiki on Rido Kuranin poika, eli Kaname Kuranin serkku. Miksi Shiki ei ole siis puhdasverinen, vaikka sitä verta suvussa kulkeekin? Syy on äidissä, joka on tason B vampyyri. Ei sillä, ei Shikiä kiinnostaisi olla puhdasverinen.

Ainoat kerrat, kun Shikin kasvoilla on tunteita kunnolla nähty, oli kun hän oli jonkun muun hallinassa. Silloin Shikin kehoa kontrolloi Rido-isä, joka teki mitä lystäsi ilman, että Shiki pystyi tekemään paljoakaan estääkseen. Myöhemmin tunteita kyllä näkyi myös vihana isää kohtaan.

CanonMuokkaa

Celestialiin saapuminen: Pakeni Riman kanssa isäänsä muualle.
Saapumisajan canon kohta: Vampire Knight Guiltyn lopussa.

KouluMuokkaa

Mustan magian kerho (... ei vapaaehtoinen valinta)

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Tyttöystävä - Rima Touya: Tärkein. Suojelee Rimaa kaikelta ja Rima suojelee Shikiä ja vahtii, että tämä syö.
♦ - Serkku - Kaname Kuran: Serkku. Ei ihan ymmärrä Kanamen ajattelutapaa, mutta ei aio huutaa vastaankaan.
♣ - Tuttavia - Muut Vampire Knight hahmot: Neutraali mielipide lähestulkoon kaikista muista.
♣ - Ex-kämppis - Hizumi Mizushiro: Kämppis. Tulee ihan hyvin toimeen, vaikka ei paljon tämän kanssa puhukaan.
♣ - Tuttava - Akaya Kirihara: Hizumin ystävä... vai muuta? Ei tietoa, mutta aika läheinen entisen kämppiksen kanssa on.
♣ - Kämppis - Lovino "Romano" Vargas (Etelä-Italia): Uusi kämppis... ei kai ongelmaa, jos ei tule liiaksi tielle.
♣ - Tuttava - Maya Fey: Tyttö, josta puri ja petti Riman siten... edelleen pahoillaan ja kiitollinen.

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone ennen: Kerros 10, Huone 13 (Norma). Kämppiksenä Hizumi Mizushiro.
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 2, Huone 17 (Norma). Kämppiksenä Lovino "Romano" Vargas (Etelä-Italia).
Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 4, Huone 8 (Norma). Kämppiksenä Shinjiro Hayashida.
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 5, Huone 22 (Orion). Kämppiksenä Touga Kiryuu.

Lukujärjestys lukuvuodelle 10-11

Maanantai - Voimien Kontrolli (Ilta)
Tiistai - Englanti
Keskiviikko - Ilmaisutaito
Torstai - Historia, Luova kirjoittaminen
Perjantai - Äidinkieli (Japani)

Urheilufestivaalit

2010
Keltaisen joukkueen jäsen

Osallistui:
- Pituushyppy

2011
Vaaleanpunaisen joukkueen manageri

Ei osallistunut urheilulajeihin.

SenriShikinViiket

Vuodenvaihde 2011-2012

Pelitapahtumat

2010
- 4.3: Saapui Riman kanssa Celestialille.
- Päätyi Riman kanssa Liisa Ihmemaassa näytelmään.
- 28.5: Akatsukia pelastamassa liekkien keskeltä.
- 4.6: Liisa Ihmemaassa näytelmä (Herttasotilas).
- 10.7: Huolissaan kämppiksestään. Pesee ikkunan loppuun.
- 18.7: Pettää Rimaa puremalla jotakuta toista (Mayaa). Se oli kuitenkin hätätilanne, koska hän joutu tappeluun (Kradin illuusioiden kanssa).
- 13.8: Muuttuu ihmiseksi Freaky Fridayn takia. Shiraishiksi itseasiassa. Pysyy Shiraishin huoneessa koko eventin ajan.
- 16.8: Muuttuu takaisin itsekseen.
- 25.8: Orioni päätyy evakkoon... saavat huoneeseen Akiton ja Akayan. Lähtee itse muualle.
- 29.8: Saa uudeksi kämppikseksi Romanon.
- 30.8: Aloittaa ensimmäisen kouluvuotensa.
- 11.10: Loveless event tuo paljon kissahenkilöitä näkyviin... onneksi itsellä ei korvia ole.
- 4.12: Häviää Edward Elricin kanssa Voimien kontrollin kokeen.
- 16.12: Häviää Edille Voimien Kontrollin uusinnassa.
- 24.12: Riman kanssa joulujuhlissa.

2011

- 1.1: Uusi vuosi Riman kanssa.
- 10.1: Sai roolin Musikaalissa Moulin Rouge (Lääkäri ja taustatanssija)
- 14.2: Ystävänpäivä riman kanssa.
- 9.3: Tuli valituksi bändiin.
- 10.3: Kradin yksityistunti voimien kontrollissa, jonka takia päätyy sairaalasiipeen omien voimien hyökättyä vastaan.
- 26-27.3: Toimi managerina Urheilufestivaaleilla.