FANDOM

Pelaaja: Essi
Hahmon nimi: Urayama Shiita
Fandom/Teos: (The) Prince of Tennis
Ikä: 12, täyttää 13 heinäkuussa
Ryhmä: peruskoulu
Asuminen:

Journal: urayama-shiita
Shiita (2)

Ulkonäkö: Shiita on kaikessa suhteessa vielä hyvin selvästi lapsi, mutta oikeastaan, mitäpä muuta pian 13 vuotta täyttävältä pojalta voisikaan odottaa? Hän on 147 senttiä pitkä ja painaa 43 kiloa eikä hänellä ikänsä puolesta ole vielä näkyviä lihaksia vaikka onkin harrastanut tennistä jo jonkin aikaa. Shiitalla on tummahkonruskeat, isot silmät ja haaleanoranssit hiukset, jotka muistuttavat ylösalaisin olevaa pehmisjäätelöä pojan päälaen alueella. Tunnistettavin piirre Shiitan ulkonäössä taitavatkin juuri olla hänen hiuksensa.

Shiita pukeutuu ikänsä mukaisesti vaatteisiin, jotka tuntuvat päällä mukavilta ja joissa liikkuminen on helppoa ja vaivatonta. Tavanomaisten t-paitojen, shortsien, farkkujen ja muiden ikäisilleen tyypillisten poikien vaatteiden lisäksi Shiita pukeutuu kuitenkin pääasiassa Rikkaidain koulupukuun, johon kuuluu musta (tietyssä valaistuksessa vihreään taittuva) takki, mustat suorat housut sekä valkoinen kauluspaita ja sini-valkoraidallinen solmio. Kouluajan ulkopuolella taas Shiitan yleisin vaatetus on Rikkaidain tenniskerhon keltamusta asukokonaisuus, johon kuuluu keltainen, lyhythihainen t-paita ja valkoiset shortsit, sekä t-paidan kanssa samanväriset pitkähihainen takki ja pitkälahkeiset housut.

Persoonallisuus: Shiita on aivan tavallinen 12-vuotias nuori poika, joka nuoren ikänsä vuoksi suhtautuu vielä hiukan naiivisti maailmanmenoon eikä aina välttämättä ajattele etukäteen, mitä sanoo. Hän on innokas, elämäniloinen ja positiivinen, joskin yhä hyvin lapsenmielisen uhmakas poika, joka innostuu helposti kaikista itselleen uusista asioista.

Shiitan lapsenomainen käytös saattaa käydä joidenkin häntä vanhempien ihmisten hermoille, varsinkin kun pojalla on vielä taipumusta esittää joskus sellaisiakin kysymyksiä, joita jotkut vanhemmat ihmiset pitävät täysin itsestäänselvinä. Shiitalla on myös jonkin verran taipumusta ajatella joidenkin asioiden olevan yksinkertaisempia kuin mitä ne todellisuudessa mahdollisesti ovat.

Shiita päättää jokaisen lauseensa "de-yansu"-kopulaan, joka on alunperin lähtöisin Osakan alueelta.

Erikoiskyvyt: ei ole.

Nykytilanne: Rikkaidain vanhan tenniskerhon jäsenet olivat yksi kerrallaan kadonneet johonkin omituiseen avaruuskouluun. Pojan mielestä moinen katoaminen oli vähän epäreilua, sillä kyllä hänkin olisi mielellään käynyt avaruudessa ja kaiken lisäksi Rikkaidain varakapteeni alkoi muuttua vähän liiankin pelottavaksi kun joukkueen jäsenet alkoivat jättää harjoituksia väliin. Pienestä pelostaan huolimatta Shiita tarjoutui auliisti lähtemään tenniskerholaisten perään.

Muuta: Shiita rakastaa pehmisjäätelöä, mutta yhtä lailla kaikenlainen muukin jäätelö kelpaa hänelle. Hänen lempimakujaan ovat suklaan, kahvin sekä kastanjanmakuiset jäätelöt. Jos jossain järjestetään jäätelönsyöntikilpailuja, on hyvin todennäköistä löytää Shiita yhtenä osallistujista. Ja aivan kuin kaikki muu tämä jäätelön määrä ei jo riittäisi, Shiita on kaiken lisäksi myös syntynyt "Jäätelöpäivänä", jota siis vietetään heinäkuun kolmantena päivänä.

Ihmissuhteet:

Aikajana:

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki