FANDOM

3594-1074233643.jpg

Pelaaja: Kati ヘ(^_^ヘ)(ノ^_^)ノ
Hahmon nimi: Hayashida Shinjirou
Fandom/teos: Cromartie High School
Ikä: 16
Ryhmä: Norma
Huone: 1. kerros, huone 27, kämppis Takashi Kamiyama
Journal: livelyhair

Ulkonäkö:
Hayashida on normaalin japanilaisen lukiolaispojan mitoissa. Hän ei ole erityisen lihaksikas, mutta ei täysi luikkukaan, pitäähän hänellä jonkinlaista Pahan Pojan uskottavuutta olla (vaikkei hän siltikään ole kovin uskottava).

Hayashidan hiukset sen sijaan ovat kaikkea muuta kuin normaalit. Hän on lähes kalju, mutta hänen päänsä keskiosassa on eräänlainen irokeesinalku. Joka on haalean violetti. Ja elää omaa elämäänsä. Ja on itseasiassa kaljuperuukki, sen alla hänellä on oikeatkin hiukset-- Se reagoi Hayashidan mielialojen mukaan, muunmuassa liehuu levottomasti kun Hayashida keskittyy miettimään jotain oikein kovasti.

Persoonallisuus:
Kamiyaman Uskollinen Seuraaja. Hayashida on melko normaali jätkä, tykkää hengailla kavereidensa kanssa ja tehdä normaaleja juttuja. Ajoittain hän heittäytyy hyvin vakavaksi ja miettii suuria asioita.. unohtaen asian kokonaan kun joku ottaa taas puheeksi jonkin toisen jutun.

Hayashida on erittäin jääräpäinen. Jos hän haluaa saada jonkin asian selväksi, hän ei luovuta ennen kuin asia on selvitetty ... tai jatkaa vain kunnes Kamiyama sanoo, ettei sillä ole väliä. Hänellä on suuri tarve todistaa olevansa oikeassa, erityisesti silloin kun tiedetään jo valmiiksi, että hän on oikeasti väärässä.

Erikoiskyvyt:
(Elävät hiukset?) Ei ole.

Nykytilanne:
Seurasi Kamiyamaa.

Muuta:
Hengaa Kamiyaman seurassa 24/7.

On erittäin vahvasti sitä mieltä, että Kamiyama on koulun kovin jätkä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki