FANDOM

Pelaaja: Eija
joka adoptoi tämän Nealta
Hahmon nimi: Shouta Kazehaya
Fandom/Teos: Kimi ni Todoke
Ikä: 17 (v. 2013)
Ryhmä: Agita
Huone: Tulossa
Livejournal: reachingher
Hahmokehitykseen liittyen spoileri, koska tulee (animen) 2. kauden lopusta!

Kaze.jpg

Ulkonäkö:
175 cm ja 60 kg poika, jolle tuntuu kerääntyneen niin paljon hurmaavan ulkonäön geenejä, että tyttöjen piti keksiä omat keinonsa lakatakseen kilpailemasta hänestä. Hän on täysin normaali seitsemäntoistavuotias poika, sopusuhtainen ja iholla on terve, vaalea väri. Hyvä kuntoinen mutta ei mikään huippu-urheilija, täysin normaalijätkä muiden normaalien poikien joukossa. Mustat hiukset ovat lyhyet, sopivan tuuheat ja hieman pörröiset olematta kuitenkaan epäsiistit. Saa osan kasvoistaan - etenkin silmät - piiloon suurinpiirtein hiuksiensa alle aina niin halutessaan. Takaa hiukset ovat niskaan asti, edestä vähän lyhyemmät ja sinne tänne menee siellä täällä muutamia suortuvia. Mitäpä niitä turhaan kuriin laittamaan. Suuret silmät ovat ruskeat, niissä on lähes aina ystävällinen katse.

Pukeutuu normaalipoikien tapaan rennosti, kauluspaita on aika yleinen vaihtoehto paidaksi ja housuiksi menee mitä vaan mikä mukavalta tuntuu. Siinäpä se hänen vaatefilosofiansa onkin, mikä vaan mukavalta tuntuu. Suosii talvisin todella isoa, vihreää talvitakkia, jossa on pörröreunainen huppu. Ei oikein tiedosta tyttöjen suosimaa ja ihannoimaa hyvää ulkonäköään itse vaikka ei missään oudoissa vaatteissa kotoaan poistukaan, yleensä näyttää siistiltä ja huoliteltulta -- tosin siltä näyttäminen ei vaadi paljonkaan vaivaa. Hänet tunnetaan iloisesta hymystään. Jalassa on usein Converse(maiset)-kengät.

Persoonallisuus:
Sawako Kuronumaa lainaten tämä poika on kuin tehty pirteydestä ja kiltteydestä. Yläasteella Kazehaya oli niin suosittu, että häntä piirittävien tyttöjen oli perustettava "Kazehaya on KAIKILLE! / Kaikkien KAZEHAYA" liitto/allianssi ollakseen edes vähän rauhassa keskenään Kazehayaan liittyvistä asioista. Shouta on ollut kaikissa kouluissaan todella suosittu sillä hän on kaikkien ystävä - tyyppinen poika, uudessakin ympäristössä hän sosialisoituu ja ystävystyy pikavauhtia kaikkien kanssa ilman mitään ongelmia (elleivät ongelmia sitten aiheuta muiden mustasukkaisuuskohtaukset..?). Se käy häneltä lähinnä luonnostaan ilman, että hän itse asiaa välttämättä edes huomaa. Kazehaya on äärimmäisen ystävällinen ja kiltti tutuille, uusille tuttavuuksille ja tuntemattomillekin kaikin tavoin miten vain voi milloinkin ystävällisyytensä osoittaa. Ei jätä ketään huomiotta vaikka muut jättäisivät jonkun ulos kaikesta, ei vaikka yksin jätetystä kerrottaisiin mitä kauhutarinoita. Ottaa itse ihmisistä selvää ja tekee johtopäätöksensä näistä sitten ihan itse suvaiten ihmiset sellaisina kuin nämä ovat. Erilaisuus on rikkaus~. Aina hyväntuulinen ja energinen, lähes aina myös kiireinen, kun häntä pyydetään joka suuntaan eri ihmisten luo, joilla kaikilla tuntuu olevan melkein yhtä aikaa hänelle aina asiaa. Välittää ystävistä ja muistakin ihmisistä ympärillään ihan tosissaan, ja osoittaakin sen aina jotenkin. Huomaa myös itkemisen vaikka toinen kuinka yrittäisi itkemistään peitellä, sitten yrittää piristää miten vaan tilanteeseen sopii~.

Osaa myös olla melko suorasanainen ja rehellinen toisinaan, tosin tämän hän tekee yleensä hyvistä syistä, etenkin puolustaakseen muita. Toisaalta on myös vähän tollo pysyessään hiljaa silloin, kun olisi syytä avata suunsa ja kertoa rehellisesti asioista, jotta vältyttäisiin väärinkäsityksiltä. "Jostain syystä" Sawakon kanssa yhteenpäätyminen meni monen, monen väärinkäsityksiä täynnä olleen hiljaisuuden täyttämän mutkan kautta. Mutta silloin toisaalta oli kyse myös hänestä itsestään eikä toisen puolustamisesta. Myöntää suoraan olevansa itsekäs mutta ei osoita sitä usein, etenkään suoraan, joten se voi jäädä huomaamatta ja joitakin se ei edes haittaa. Haluaisi asioiden menevän oman tahtonsa mukaan ja oli mustasukkainen Sawakosta, kun asiat eivät vielä olleet heidän välillään selvät, ei ole enää ...ainakaan samoilla tavoilla kuin ennen. Sawakon seurassa muutenkin erilainen kuin yleensä, kun muussa seurassa ei ole yleensä ujoa nähnytkään mutta Sawakon seurassa näyttää senkin puolensa punastumalla ja vielä toistaiseksi tekemisiään arastellen. Toisaalta jos ei saa sanoja aikaan niin voi ainakin vain yllättäen esimerkiksi halata tyttöystäväänsä. Ei se ole Shoutan syy, että rakastuminen on uutta~. Kazehayan kiukkuiseksi saaminen ei vaadi ihan kauheasti, kun tietää mistä naruista vetää (vinkki. Sawako toimii aina~) tosin hän ei ole yleensä pitkävihainenkaan. Lyhytpinnaisuus ilmenee usein vain hetken ja menee sitten pois. Osaa hän kyllä mököttää päiväkausiakin muuttuen hyvin etäiseksi ja kaikin tavoin vältteleväksi mutta silloin kyse on jo todella pahasta loukkauksesta tai väärinymmärryksestä... Itsepäisyyttä ja jääräpäisyyttä löytyy myös aina, kun on tarpeen (...ja välillä tarpeettomastikin koska hän tosissaan haluaa asioiden menevän oman päänsä mukaan~).

Nykytilanne:
?

Muuta:
+ Seurustelee Sawako Kuronuman kanssa~
+ Synttärit 15. toukokuuta
+ Horoskooppi härkä
+ Veriryhmä O
+ Keskinkertainen opiskelija. Ei aina tee edes läksyjään, ja tämä voi yllättää monet, jotka kuvittelevat hänen olevan täysin tunnollinen opiskelija! 8D
+ Keskinkertainen urheilijakin, tosin kallistunee siinä enemmän hyvän puolelle~

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki