FANDOM

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Soi Fon
Fandom/Teos: Bleach
Ikä: Tuntematon
Ryhmä: Henkilökunta; Turvallisuushenkilö
Huone: Kerros 7, Huone 5.
Journal: instantwarcry

Sisältää tietynasteisia spoilereita Bleachia lukemattomille.
Profiilia tullaan muokkaamaan myöhemmässä vaiheessa.

80402.jpg

Ulkonäkö: Hyvin lyhyt (150 cm) ja muutenkin pieni rakenteinen, mutta lihaksikas nainen. Soi Fonilla on lyhyet, mustat hiukset, joissa on kaksi pitkää ponihäntää lähtöisin korvien kohdalta. Hänen silmänä ovat pienet harmaat. Kasvoiltaan Soi Fon näyttää Kiinalaiselta. Hänellä on aina Shinigamien musta puku päällään. Lisäksi sen päällä hän pitää valkoista kapteeninviittaa, jonka selässä lukee Japanilaisittain numero kaksi. Samalla hänellä on selässään myös miekkansa kantohihnassa.

Persoonallisuus: Soi Fon on hyvin nyrpeän ja kolean oloinen nainen, jolle työnteko, kuri ja sääntöjen noudattaminen ovat tärkeimpiä asioita. Kysy häneltä jotain, niin hän vastaa sen hyvin viralliseen äänensävyyn ja varoittaa samalla, jos se on sääntöjen vastaista. Lisäksi hän äkäilee yleensä kaikille, vaikka mitään erityistä syytä ei olisikaan (tai vaikka hän tykkäisi asiasta ja tilanteesta).

Tiettyjen ihmisten seurassa Soi Fon muuttuu hieman lempeämmäksi ja emotionaalisemmaksi. Tämän henkilön poistuessa hän kuitenkin palaa taas oletustilaansa, kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Oikeastihan Soi Fon on näitä hahmoja, jotka kovettavat itsensä pinnalta ja ovat alta oikeasti mukavia.

Erikoiskyvyt: Soi Fon on Shinigami, eli kuolemanjumala. Hän on Soul Societyssa kapteenitasoa ja kontrolloi erikoisjoukkoja. Soi Fon on erityisen hyvä taistelulajeissa. Lisäksi hän on myös hyvin nopea ja ketterä. Soi Fonin zanpaktou on Suzumebachi, joka voi tappaa kahdella iskulla; ensimmäisellä terä tekee kehoon perhosen ja jos terä osuu uudelleen perhoseen, on vastustaja poissa.

Tavoitteet Celestialilla: Pitää huolta Celestialin turvallisuudesta ja tavata Yoruichi taas.

Celestialille saapuminen: Huhujen mukaan Yoruichi olisi lähtenyt myös maasta kauemmaksi, aina avaruuteen asti. Soi Fon seurasi naista, koska ei halunnut jälleen kerran jäädä yksin, mutta kuinka ollakaan, tämä ei ollut paikalla.
Saapumisajan canon kohta: Soul Society arcin jälkeen.

Pelitapahtumat

2010

- 15.8: Saapuu kouluun.
- 30.8: Todellinen työ alkaa, he sanovat. Pah.
- 11.10: Loveless eventin korvat hävettävät ja pysyy mahdollisimman paljon poissa näkyvistä.
- 18.10: Tilanne palautuu normaaliksi.
- 24.12: Vahtii joulujuhlissa.

2011
- 1.1: Töissä myös uutena vuotena.
- 26-27.3: Seuraa Urheilufestivaaleja turvallisuusasioiden puitteissa.

Ihmissuhteet

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♣ - Tuttava - Toshirou Hitsugaya: Kymmenenen kaartin kapteeni. Arvostaa.
♠ - Vihamies - Gin Ichimaru: Entinen kolmannen kaartin kapteeni. Ei arvosta.
♣ - Tuttava - Kisuke Urahara: Epäilyttävä mies. Yoruichin ystävä.
♣ - Tuttava - Ichigo Kurosaki: Soul Societyn pelastaja... ristiriitaisi tunteita.
♣ - Tuttava - Rukia Kuchiki: Kuudennenkaartin kapteenin sisar. Ei varsinaista mielipidettä.

Journal nimen merkitys
Instant War Cry. Shunkon nimi englanniksi. Yksi siis Soi Fonin erikoiskyvyistä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki