FANDOM

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Sugino(-sama)
Fandom/Teos: Tactics
Ikä: Tuntematon
Ryhmä: Muut; Metsän Jumala
Journal: kimigadaiji

69608

Ulkonäkö: Sugino on hennon näköinen mies, jolla on pitkät mustat hiukset ja metsänvihreät silmät. Hän vaikuttaa monestakin kulmasta naismaiselta, mutta se ei tunnu haittavan häntä tippaakaan. Hän pukeutuu valko-vihreään kaapuun. Suurimman osan aikaa Suginon selässä voi nähdä suuret valkoiset siivet (ks. erikoiskyvyt) mutta yleensä hän pitää niitä pois tieltä).

Persoonallisuus: Sugino on hyvin omistushaluinen, etenkin vaimoaan kohtaan. Hän ei halua että Muu-chan on liian lähellä muita miehiä tai että muut edes silittävät tämän päätä. Ihmisistä hän ei muutenkaan oikein välitä. Oikeastaan, hän ei mielellään ole niiden kanssa edes tekemissä, ellei ole täysin pakko. Muut olennot kyllä menevät, elleivät he tee pahaa metsälle. Metsää satuttavat henkilöt ovatkin vaarassa saada opetuksen.

Hänelle ei ole lainkaan ongelma napata jotakuta kainaloista ja tiputtaa yläilmoista alas. Kyllä hän itsensä pysäyttää tarpeeksi ajoissa, jos alkaa olla liian väkivaltainen, mutta aina hän ei tunne sille tarvetta. Joskus, vain hyvin harvoin, hän saattaa pelastaakin ihmisiä... mutta todella harvat ovat sen ansainneet.

Yleismielitila Suginolla on kuitenkin pirtsakka, vaikka hän kovin synkältä vaikuttaakin. Lisäksi hän kävelee aikalailla maanpinnan yläpuolella ja on omasta näkökulmastaan muita parempi. Useimmiten ihmiset ajattelevatkin häntä koppavana.

Erikoiskyvyt: Ennen Sugino oli ihminen, mutta muuttui "valkoiseksi tenguksi" ja siten menetti kykynsä kuolla. Sen mukana hänelle on tullut myös jättimäiset valkoiset siivet, joilla hän pystyy lentämään ja leijumaan ilmassa. Lisäksi hän pystyy avaamaan jollakin tasolla sinettejä ja muutenkin ajamaan pois demoneita (ei tosin yhtä hyvin kuin esim Haruka tai Kantarou).

Lisäksi hänen vaimonsa Muu-chan on kätevä demoni-imuri, joka syö demonin kuin demonin imemällä tämän sisäänsä (jos se vain mahtuu suuhun).

-sugino

Muu-chanin kanssa

Muuta: Sugino saattaa aina välillä tylsyyttä potiessaan ilmaantua koululle. Joskus hänen vaimonsa Muu-chan saattaa katoilla, joten senkin takia hän lähtee välillä metsän rauhasta pientä etsimään (etenkin estämään Muu-chania Kantaroun kanssa tapaamasta).

Normaalisti Sugino siis asuu keskellä metsää, omassa mökissään puunlatvassa. Jos joku roskaa metsässä tai tekee muuta pahaa, niin olettakaa saavanne Sugino kimppuunne tai Muu-chan syömään päätänne.

Tavoitteet Celestialilla: Suojella Celestialin metsiä. Ja pitää Muuchan erossa Kantarousta.

Celestialille saapuminen: Onikui lähti jonnekin avaruuteen Kantaroun takia? Tämä ei voi tietää hyvää. Hetkinen, missä Muu-ch-- KANTAROUU!
Saapumisajan canon kohta: Ei määritelty.

Pelitapahtumat

2010

- 13.7: Saapuu Celestialille ja rupeaa heti metsän valtiaaksi ja vaatii Muu-chanin takaisin Kantaroulta. Heittää myös Freyn ulos metsästä.
- 13.8: Muuttuu Freaky Fridayn takia Kazukiksi. Hämmentyy, kun ääni ei muutu ollenkaan.
- 16.8: Palaa onnelliseksi takaisin Muu-chanin vierelle. Aikoo viettää hiljaista elämää tästä eteenpäinkin.
- 30.8: Valmistautuu oppilaiden mahdollisiin retkiin metsään.
- 11.10: Suginon elämä ei muutu lainkaan Loveless eventin aikana, sillä hän ei tiedä korvista tai hännistä, eikä omista sellaisia itsekään.
- 24.12: Joulu rakkaan vaimon kanssa.

2011
- 1.1: Uusi vuosi rakkaan vaimon kanssa.
- 23.3: Löytää uudenlaisen sienen... joka onkin Pokémon.

Ihmissuhteet

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ - Pitää ystävänään - Haruka: Onikui. Yritti joskus purkaa tämän sinettiä, mutta ei onnistunut. Ihmettelee miten tämä kestää Kantarouta.
♠ - Muu-chan varas! - Kantarou Ichinomiya: Ryökäle, joka kaappaa aina Muu-chanin ja joka ei osaa mitään. Ei pidä ollenkaan.

Journal nimen merkitys
Kimi ga Daiji. Eräs Suginon ääninäyttelijän laulama laulu.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki