FANDOM

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Syuusuke Fuji, jotkut kutsuvat nimellä Fujiko
Fandom/Teos: (The) Prince Of Tennis
Ikä: 18-vuotias (tuli kouluun 17-vuotiaana, synttärit on 29.2.)
Ryhmä: Norma
Huone lukuvuonna 09-10: Kerroksessa 6, huoneessa 32. Kämppiksenään paras ystävänsä Eiji Kikumaru
Huone lukuvuonna 10-11: Kerroksessa 4, huoneessa 22. Kämppiksenä Hizumi Mizushiro
Huone lukuvuonna 11-12: Kerroksessa 8, huoneessa 09. Kämppiksenä Eyes Rutherford
Journal: zettaitensai

Fuji smile

^___^

Fuji

Silmät auki

Ulkonäkö:
167 cm ja 53 kg eivät todellakaan tee Fujista mitään fyysistä uhkaa etenkään silloin, kun hän vain hymyilee. Painoon kuuluu tosin jonkin verran tenniksestä tulleita käsivoimiakin, joten hänellä lienee pieni yllätysetu, jos minkäänlaista niitä vaativaa tilannetta sattuu eteen. Fyysisesti on kuitenkin useimmille heikompi vastus mutta korvaa sen lapsineron älylahjoillaan melko taitavasti. Hoikka, normaalipainoinen silti ja pojaksi ulkonäöltään jokseenkin tyttömäisen näköinen verrattuna miehisempiin poikiin. (ja ihan näin btw, minulla kesti kauan Fujia ja muita samaan ulkonäköluokkaan kuuluvia nähdessäni muistaa katsovani poikien tennisjoukkueiden pelejä).

Fuji hymyilee lähes aina leveästi ^___^ - tavalla ja avaa terävät, tumman siniset silmänsä aniharvoin.Silloin kun hän ne avaa, ne ovat yleensä niin vihaiset, että toivot niiden pysyvän kiinni koko ajan. Avaakin ne yleensä vain suurempien tunnetilojen hetkellä tai kun teet todella vaikutuksen hyvällä tai huonolla tavalla. Hän pitää itsensä mielellään mysteerinä kaikille ja vakioilme (leveä hymy) on siihen loistava keino. Silmät saattaisivat paljastaa toisinaan liikaa asioita, jotka hän haluaa pitää vain itsellään.

Hiukset ovat ruskeat, edestä lyhyemmät kuin takaa ja aina auki koska eivät edes olisi tarpeeksi pitkät mitenkään kiinnilaitettaviksi. Niistä on lähes aina turhaa edes yrittää löytää yhtäkään takkua. Poikkeuksia tähän ovat Fujin erittäin huonot päivät tai se, että hän ehkä pitää itseään liiankin kiireisenä muun elämän (kuten tenniksensä kehittämisen) kanssa.

Pukeutumisen osalta Fuji pukeutuu milloin mitenkin - suurimmaksi osaksi tosin kauluspaitoihin ja niihin sopiviin housuihin. Vaatteiden on yleensä oltava sellaisia, joissa olonsa tuntee kotoisaksi ja rennoksi mutta ei häntä ole mitenkään hankalaa haastaa pukeutumaan (edes hetkeksi) tyylistään poikkeavaankin tapaan. Hän on tyylikäs, kantaa vaatteensa hyvin ja voisi melkein vaikkapa pukeutua roskasäkkiin näyttäen siinäkin hyvältä. Kengät vaihtelevat laidasta laitaan. Koruja ei pistäisi pahakseen mutta ei ainakaan vakituisesti kanna mitään mukanaan tällä hetkellä..

Persoonallisuus:
Rauhallisuuden ruumiillistumana pidetty perheen itsevarma lapsinero, joka harvoin näyttää mitään muuta kuin hymyilevää naamaa ihmisille. Fuji on sosiaalinen ja ystävällinen poika, joka näyttää saaneen syntymälahjana neron aivot ja lahjat. Joskus hänestä tuntuu kuin häntä pidettäisiin perheen aikuisimpana jäsenenä vaikka hän on lapsista vain keskimmäinen. Dilemma on, että siinä pitäisi olla pikkuveljen suuntaan vähemmän nero ja isosiskon sekä muun perheen suuntaan koko ajan kehittää nerouksia, heh. Fuji on todella hyväntuulinen ja huumorintajuinen, joskin hänen huumorinsa on toisinaan melko kieroutunuttakin ja hänellä on joissain tilanteissa ilmeneviä "sadismin" piirteitäkin (vrt. animen Inui-juomista siihen, että Fujista on hauskaa, kun muut juovat niitä~).

Älä satuta/suututa tai sattuu on hänen ajatusmaailmaansa. Fuji ei välitä, jos satutat häntä itseään mutta... Jos satutat vain sanoillakaan paikalla olematonta Yuutaa, hänen perhettään, hänen ystäviään tai muita viattomia kannattaa valmistautua siihen, ettei Fuji anna asiaa anteeksi ja että sinuun sattuu vielä useammankin kerran kunnolla. Hän ei kovin monesti avaa silmiään kunnolla mutta jos hän avaa ne raivostuneena, voisi luulla, että katse tappaa sinut pian. Fuji on ehkä toisinaan huonokin näyttämään sen mutta hän tekee mitä tahansa itselleen rakkaiden sekä tärkeiden ihmisten ja paikkojen vuoksi. Heidän satuttajansa olisi viisainta häipyä paikalta ennen kuin heihin todella sattuu - mikäli siis edes pystyvät pakenemaan. Ei Fuji turhaan ole melko nopea lapsinero... Eikä hän tosiaan katso myöskään viattomien sivullisten satuttamista hyvällä.

Mysteerinen poika eikä oikein pidä itsestään puhumisesta, se hänessä on samaa veljensä kanssa. On kuitenkin utelias tietämään muista vaikka kaiken. Loistava pitämään salaisuudet ja arkaluontoiisemmat asiat omana tietonaan, jos niitä kuulee. Sataprosenttisen luotettava hän on myös.

Ja jokseenkin paikalleen jumittunut, kun mistään ei tunnu löytyvän tarpeeksi haastetta (voi johtua myös siitä, että Fuji epäilee, ettei oikeastaan vielä tiedä mitä tarkalleen sanoen haluaa).

Naurahtelee sukulaisten kommenteille lapsinerosta ja kaiken maailman kohteliaisuuksille kaikesta, mutta peittää sen puolen, joka ei pidä niistä yhtään tai ahdistuu niistä. Ei hän ole omasta mielestään ollenkaan niin täydellinen kuin minä häntä näytetään pitävän, pikemminkin päinvastoin. Mutta hän pitää asan omana tietonaan ja hymynsä takana. Taitava piilottamaan aidot tunteensa ja ajatuksensa siis, liiankin taitava ihan hänen omaa parastaankin ajatellen. Koskaan ei voi tietää mitä Fuji tekee seuraavaksi koska hän improvisoi neron aivoillaan vaikka alunperin olisi ehkä suunnitelma ollutkin..

Erikoiskyvyt:
Lähinnä tennikseen keskittyvät erikoiskyvyt. Fuji pystyy siinä lajissa melkein mihin tahansa - hänellä on mm. tekniikat pallon kierteen nollaamiseen, lähes minkä tahansa iskulyönnin (smash) palauttamiseen, keino saada vastustajan pallo pysymään vastustajan verkon puolella vaikka vastustaja yrittäisi kaikkea muuta kuin kierteen lisäämistä, jne. Tennisvastustajana siis erityisen vaarallinen, heh.

Eivät hänen lapsineron kykynsä tosin ainoastaan tennikseen jää. Hän osaa käyttää tennistekniikoitaan muissakin pallopeleissä ja tehdä pieniä taikatemppuja (kuten liinan vetäisy alta vaikka pöytä olisi täynnä astioita). Fuji on lisäksi immuuni joillekin sellaisille juomille ja asioille, jotka saavat muut voimaan pahoin. Hän on niistä pikemminkin utelias..

Nykytilanne:
Tavalliseen lukioon tavallisen elämän keskelle löytääkseen itsensä taas umpikujasta? Ei kiitos. Fuji löysi onnekseen Celestialin ja kiinnostui samantien. Siellähän saattaisi törmätä mihin tahansa ja saada niitä kunnon haasteita, joita kaipaakin. Mukaan lähti myös Eiji, joka löysi Celestialista tiedon itse. Ei Fujilla mitään ystävänsä mukaan tulemista vastaan toki ollut, sehän olisi vain mukavampaa, kun olisi ainakin yksi tuttukin siellä.

Lukujärjestys:
Maanantai: Liikunta, Valokuvaus
Tiistai: Japani (kieli), Leivontaa
Keskiviikko: Etiikka
Torstai: Ilmaisutaito, Kaksoispersoonallisuudet (jaha, Dark-täytteinen päivä...)
Perjantai: Rentoutuminen
Sunnuntai: Pokemonien kasvatus

Ihmissuhteet:
Yuuta Fuji - Pikkuveli on tärkein vaikka heidän välinsä eivät mitkään maailman parhaat olekaan. Ei silti kannata luulla, etteikö Fuji seuraisi tarkasti kaiken mikä liittyy Yuutaan. Olisi erittäin mielellään paremmissakin väleissä hänen kanssaan mutta siihen kyllä voi mennä aikaa...
Eiji Kikumaru - paras ystävä sekä ex-kämppis, joka sekoittaa tällä hetkellä aivan kunnolla Fujin ajatuksia, kiitos ystävänpäivätapahtumien. Fuji on myös mielessään aika kiitollinen Eijille Normaan seuraamisesta, onpahan ainakin piristävää seuraa. Huvittuu huomatessaan mustasukkaisuuksia, joihin ei Fujista itsestään ole edes syytä.
Kunimitsu Tezuka - hyvin lähellä parhaan ystävän asemaa tämäkin mutta ei silti aivan siellä. Mielenkiintoinen, kenties jollain tapaa jopa ainakin ihastus, jota kunnioittaa suuresti.
Ryoma Echizen - Heh, yläasteaikainen pikkunero ja nykyään mukava kiusaamisen kohde sekä ystävä toki edelleen :3.
Kuranosuke Shiraishi - Kun tennisjutut jättää taka-alalle, määrittelee Shiraishin hyväksi ja läheiseksikin ystäväksi. Tennispuolella sitten puolestaan on entinen rival - tai kyllä se heidän välisensä ottelu yläasteelta inspiroi Fujia kentällä edelleenkin tulemaan paremmaksi pelaajaksi.
Kintarou Tooyama - Hauska tapaus, jolla on selvästi jotain meneillään Echizenin kanssa. Mutta mitä?^_^
Senri Chitose - Huvittaa laiskuudellaan toisinaan. Ehkä oli hänelle jossain vaiheessa vähän mustasukkainen Shiraishista, heh. Kaveri.
Masaharu Niou - Voittanut hänet tenniksessä kerran. Sen verran arvaamaton tyyppi, että nykyään pitää vähän silmällä Nioun tekemisiä. Tosin mahdollisimman huomaamattomasti tietenkin.
Akaya Kirihara - Saavutus kai sekin on, että saa Fujin raivomittarin aika nopeasti käyntiin... Huono saavutus siis. Ei pidä, ei sitten yhtään.
Hajime Mizuki - Fuji ignoroi hänet tietoisesti aivan täysin. Mizuki kun sattuu olemaan sellainen, joka on joskus opettanut Yuutalle tennistä, joka olisi voinut vahingoittaa Yuutaa pahastikin. Ei, Fuji ei ole vieläkään antanut sitä anteeksi. Häntäpäässä kuvitteellisella 'tämän henkilön halusinkin Celestialille'-listalla.
Aya Mikage/Ceres - Aya, Aya, Aya... Ihana tyttö. Mutta Fuji kokee hänet ihan tosissaan vain pikkusiskoksi ja todella hyväksi ystäväksi. Ceresin kanssakin pystyy toki aivan rauhallisesti keskustelemaan, kai se sinänsä on saavutus Ceresin temperamentin huomioon ottaen.
Allelujah Haptism/Hallelujah - Molemmat ovat vähintään jollain tapaa henkilöitä, jotka Fuji katsoo ystävikseen.
Dark Mousy - ... Ristiriitaista. Toisaalta Fuji pystyy keskustelemaankin hänen kanssaan ja tulee jokseenkin toimeenkin.. Mutta kun Darkin tavat selvittää Fujin asiat ovat vähän kyseenalaisia (suudelmia, ajatusten lukemista ja muuta epämukavaa) ja kun koskaan ei tiedä sitäkään mitä se seuraavaksi keksii... Toisinaan Dark siis ärsyttää paljonkin.
Alphonse Elric - jos se haarniska ei olisi niin kulmikas, Fuji halaisi häntä useastikin. Ainakin voi päähän silittää. Al on todella suloinen, vaikka aiheuttaakin hyyyyyyyvin surullisia tunteita hymyn taakse ihan olomuodollaankin ja siihen kun vielä lisää sen, että Al on niin hyvissä väleissä isoveljensä kanssa. Etunimittely ja kaikkea.
Edward Elric - huvittaa itseään kutsumalla Ediä lyhyeen viittaavilla sanoilla. Toisaalta saattaa Edin (ja samalla myös Alin) kanssa käydä pitkiäkin keskusteluja. Ed on mukava, hauskakin (varsinkin jos yrittäisi kirjoittaa ylös kaikki sen määritelmät pienestä) ja... Voittaa Fujin isoveljenä melkein 6-0. Surullista, tavallaan. Fuji on hyvinkin kateellinen noille veljeksille siitä miten läheisiä ja toistensa puolesta uhrautuvia sun muuta he ovat. Hienoa, Ed, aiheutat isoveljeydessä alemmuuskompleksia, hah hah..
Isuzu (Rin) Sooma - ei tajua miksi se näyttää vihaavan Fujia niin paljon, kun Fuji ei tietääkseen ole tehnyt tai sanonut hänelle mitään loukkaavaa.
Riku Harada - Huvittaa Fujia hyvällä tavalla sillä he vaikuttavat jakavan saman mielipiteen Darkista.
Tino Väinämöinen (Suomi) - Ystävä, jolta saa usein salmiakkia ja hänestä saa myös mukavaa + mielenkiintoista puheseuraa.
Hatori Sooma - Fujia paljonkin joillain kommenteillaan huvittava Norman luokanvalvoja sekä koululääkäri, joka Fujin mielestä valitsi ihan oikeat asuntolavastaavat koko Normasta.
Hizumi Mizushiro - Nykyinen kämppis. Tuttuja jo entuudestaan, joten on ihan helppoa tulla kämppiksen kanssa toimeenkin ainakin tässä tapauksessa.
Ritsuka Aoyagi - Tutustunut vähän sen jälkeen, kun alkoi tulla valokuvaus yhteiseksi puheenaiheeksi ja kun hän liittyi valokuvauskerhoon samantien. Voisi tutustua paremminkin.

Lukujärjestys 2010-2011:
Maanantai: Valokuvaus, Historia, Liikunta
Tiistai: Japani, Leipominen, Espanja
Keskiviikko: Etiikka, Naamioiden teko, Showtanssi (ilta)
Torstai: Ilmaisutaito, Kaksoispersoonallisuudet, Kreikka
Perjantai: Biologia, Kuvataide, Rentoutuminen
Sunnuntai: Pokémonien kasvatus

Pelitapahtumat:
2009
28.8: Saapuu Eijin kanssa koululle.
04.9: Dark käväisee suutelemassa, kun tulee Fujin ajatuksista vähän liian uteliaaksi. Eijikin sattuu tilanteeseen mukaan ja Fuji pääsee selittämään väärinkäsitystä kunhan suostuu puhumaankin myöhemmin.
07.9: Keskustelee Allelujahin kanssa journaleissa ja saa tämän kertomaan Hallelujahista koko koululle
08.9: Huvittuu pelikerhosta palaavasta Eijistä ja lupaa lähteä itsekin ensi kerralla ehkä mukaan.
20.9 Eiji järjestää Norma-tapaamisen, johon muitakin saa toki tulla paikalle. Näkee Hallelujahin kunnolla livenäkin ja puhuu hänen kanssa.
28.10: Yllätyssynttärijuhlat Eijille. Kysyy Shiraishia ja Chitosea kahdeksi muuksi Muskettisoturiksi halloween-juhliin.
31.10 Muskettisotureita ja pullonpyöritystä Halloween-juhlissa.
13.12: Lumisotaa~!

2010
14.1. Lupaa pelata Eijin kanssa tennistä. Ja huvittuu aivan liikaa Eijin ja Edin väittelyistä.
15.1: Nelinpeli Eiji&Fuji vs Shiraishi&Chitose
16.1: Pelaa liikuntakerhossa Eijiä vastaan. Ja voittaa, tietysti.
11.2: Aikoo tehdä itse wasabisuklaata saatuaan Suomelta hyvää salmiakkisuklaata - ja kenties voisi itse kokeilla salmiakkisuklaan tekoakin. Päätyy tekemään suklaata yhdessä Eijin kanssa.
14.2: Saa Suomelta salmiakkiviinaa ja menee suutelemaan Eijiä ystävänpäiväjuhlissa. .. Hei mieli, hienoa että osaat olla hyvin sekavissa ajatuksissa nyt.
Maaliskuu: Ilmaisutaidon näytelmässä rooli Lumikin pahana äitipuolena pitäisi opetella näytelmän esityspäivään mennessä. Urheilufestivaaleihin ottaa toki osaa, vähintäänkin kumpaankin tennikseen - nelinpeliä pelaa Shiraishin parina.
15.3: Eiji ilmoittaa Fujin mukaan Celestialin kauneuskisaan.

Kerhot:
Valokuvauskerho (perustaja/vetäjä/ylläpitäjä/vastuuhenkilö~~)
Puutarhakerho
Host Club (Secretive type)
Pelikerho
Liikuntakerho
Tanssikerho

Muuta:
+ Suorastaan rakastaa wasabia. Ja Celestialilla on tutustunut myös salmiakkiin~.
+ Hänen laukustaan löytyy aina:
-- kännykkä(soitoille ja tekstiviesteille jne)
-- kamera (minkä tahansa valokuvaamiseen)
-- jokin kesken oleva kirja, jota lukee silloin, kun on aikaa
-- kirjoitusvälineet (jotta hän voi kirjoittaa ajan, paikan jne, ottamalleen kuvalle)
-- korttipakkaus (tai jokin - sisältää kuitenkin tärkeät kortit kuten opiskelijakortti jne olisi)
-- sanastokortit (kun vieraissa kielissä on sanoja, joita Fuji ei ymmärrä, hän kirjoittaa ne ylös ja tarkistaa myöhemmin sanakirjasta)
-- peili (sekä ulkonäön tarkistukseen että valokuvaamiseen, jos sattuu siihen tarvitsemaan)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki