FANDOM

Pelaaja: T (ransylvania)
Hahmon nimi: Takuma Ichijo
Fandom/Teos: Vampire Knight
Ikä: 18
Ryhmä: Norma
Huone: 8. kerros, huone 19. Ei huonetoveria toistaiseksi.
Journal: cultivatingray

Ichijo

---

Ulkonäkö: Kaikki Night Classin ihmiset herättävät ihmisissä ihastusta, eikä Ichijo tee poikkeusta. Yhtäläisen kalpean goottilainen näky kuin muutkin luokaltaan. 184 sentin mittainen, ei mainittavan lihaksikas vaikka ulkonäkö tässä pettääkin. Vaaleimmat hiukset koko luokasta mahdollisesti Seiren poislukien. Silmät vihreät. Pukeutuminen hieman aristokraattisen tapaista vapaallakin, vaikka koulupuvussa viettänee suurimman osan ajastaan.

Persoonallisuus: Ichijo on melko lailla epävampyyrimaisimmin käyttäytyvä vampyyri, joka vain mieleen tulee. Terävänä kontrastina suurimman osan muuta luokkaa vakavuuteen hän on pirteä, iloisen hyväntuulinen ja tuntuu piittaavan muiden hyvinvoinnista aidosti eikä vain hurmatakseen nämä. Toisaalta hän on useimmiten järjen ääni Kanamen obsessiolle ja tulee myöskin väliin, mikäli muu luokka alkaa uhata jotakuta liikaa. Kanamen oikeana/vasempana kätenä häntä myös kuunnellaan.

Ichijo tuntee Kanamen mielenliikkeet luultavasti paremmin kuin kukaan ja onnistuu hienovaraisesti tarjoamaan hieman rauhallisemmat mielipiteensä tämän suunnitelmiin ilman, että tulee rusennetuksi niille sijoilleen. Hänen voidaan sanoa hoitavan käytännön tason päätökset Kanamen suurempien suunnitelmien alapuolella. Tätä on toisaalta vaikea uskoa hänen koomisempien hetkiensä lomassa. Ichijoa on komediansa, vakavampien hetkiensä ja tarpeen tullessa hyvinkin radikaalien toimenpiteidensä keskeltä vaikea lukea. Minkälainen on mies oikeasti? Vai ovatko kaikki näistä puolista häntä itseään? Harva tietää.

Lisäksi mainiot ystävät Senri Shikin kanssa ja raahaa tätä mielellään paikkoihin. Ja tilanteen sen salliessa Ichijossa on hieman flirtin vikaakin.

Erikoiskyvyt: Pystyy hajottamaan asioita ilman varsinaista kosketusta niihin. Myös etevä katanankäyttäjä.

Nykytilanne: Kaikki muut olivat lähteneet avaruuteen? Mitä tämä oli? Siellä he... joko pitivät hauskaa tai uhkasivat kaikkia muita, mutta kummassakin tapauksessa Ichijoa tarvittaisiin sinne. Hän pakkasi laukkunsa viipymättä ja lähti.

Muuta: Pelaaja ei osaa pelata bishejä. Lupauksia charmikkuudesta ei voida tehdä.

Lukujärjestys:
Maanantai: Biologia, Englanti
Tiistai: Japani
Keskiviikko: Miekan käsittely, Showtanssi
Torstai: Aseiden käsittely
Perjantai: Kirjallisuus, Voimien Kontrolli (ilta)

Ihmissuhteet:
Kaname Kuran: Vanha ystävä, jonka mielenliikkeitä tulkitsee parhaansa mukaan. Tuntee Kanamen luultavasti kaikista parhaiten, mutta tämän mielen sisemmät sopukat ovat silti Ichijollekin kysymysmerkki. Uskoo silti tämän tarkoitusperien olevan viime kädessä kaikkien parhaaksi ja on ehdottoman lojaali Kanamelle.
Senri Shiki: Ichijon paras ystävä, jonka perään katsoo hieman, ettei tämän elämä pääse aivan tylsäksi. Ainoita ihmisiä, joka saa Senristä irti enemmän kuin termin "laimeaa" tahi jotakin vastaavanlaista.
Yuuki Cross: Hurmaava pikku Yuuki, jonka perään kaikki katsovat niin kovin. Ichijolla ei ole samanlaista syvätunteista sidettä tyttöön kuin suurimmalla osalla muista luokkatovereistaan, mutta se ei estä pitämästä silti Yuukista, eikä ainoastaan siksi, että Kaname raivostuisi, jos tälle tapahtuisi jotakin. Suojelee mielellään etäämmältä tätä mukavan sisukasta tyttöä.
Seiren: Toinen, joka ottaa käskynsä suoraan Kanamelta muiden ollessa poissa. Kiinnostaisi tietää, mitä tämän pään sisällä liikkuu ja minkälainen on neito, joka seuraa Kanamea tämän varjoissa... joten yrittää kaivaa tästä esiin kaikenlaisia reaktioita. Kiinnostuksen tarkasta laadusta Ichijo ei kerro mitään.
Rima Touya: Senrin tyttöystäv- Mitä? Morsian? Missä välissä he ehtivät- ...joka tapauksessa myös Ichijolle tuttu. Oikein iloinen siitä, että nämä kaksi tuntuvat sopivan toisilleen erinomaisesti. Rimaa on hieman vaikeampi raahata mukana kuin Senriä, mutta ei se yritystä estä.
Akatsuki Kain: Ei kaikkein läheisin vampyyri, mutta Night Class on kaiken kaikkiaan tiukaksikudottu joukko, joten katsoo ystäväkseen joka tapauksessa. Hieman vakavanpuoleinen kaveri normielämässä, mutta (yleensä) mies paikallaan tiukan paikan tullen.
Hanabusa Aidou: Vielä pirteämpi kuin Ichijo itse, mikä on saavutus itsessään. Aiheuttaa ongelmia joskus, mutta yksi omista ja lojaliteettiin voi luottaa... vaikka järkeen ei aina voikaan. Mutta aina yksi omista.
Ruka Souen: Night Classia, näin ollen myös ystäväksi laskettavissa, vaikka huomio onkin kiinnittynyt paljolti Kanameen ja tavallinen seuranpito on siksi hieman vaikeampaa. Aina tarpeen tullen luotettava ja competent.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki