FANDOM

PerustiedotMuokkaa

84368

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi:Takumi Usui
Fandom/Teos: Kaichou wa Maid-sama
Ikä: 17
Ryhmä: Norma
Luokka: 1-D (ennen 13-B)
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 10, Huone 36. Kämppiksenä Rimudo Roun/Uruki
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 8, Huone 22. Kämppiksenä Hizumi Mizushiro
Journal (LJ): shesmymaid
Journal (IJ): shesmymaid

UlkonäköMuokkaa

186 cm pitkä, komea nuori mies, joka kääntää katseitaan ulkonäöllään. Hänellä on lyhyet, vaaleat hiukset, jotka ovat hieman pörrössä ja kirkkaanvihreät silmät. Ruumiinrakenteeltaan hän on atleettinen. Pukeutumistyyliltään hän on perusnormaali teinipoika.

PersoonallisuusMuokkaa

Usui on rento nuori mies, joka pitää enemmän tilanteiden katselemisesta kuin itse niissä olemisesta. On paljon mieluisempaa katsoa, miten tilanne kehittyy, kuin osallistua itse sen muuttamiseen. Usui ei tee mitään ellei hänen oikeasti ole pakko, eikä varta vasten etsi jotain tehtävää. Jos häntä kaipaava tilanne tulee vastaan, niin silloin se tulee ja hän toimii sitten niin kuin pitää. Omituisesti Misaki Ayuzawan lähellä sellaisia tilanteita on tullut aika usein.

Hän on myös hyvin viisas, vaikka ei siltä joskus näytäkään. Välillä hän saattaa tekeytyä aika tyhmäksi ja lapselliseksi. Joskus hän on oikeasti lapsellisen mustasukkainen, jos muut miehet lähestyvät Misakia ja haluaisi pitää tytön vain omanaan. Siksi hän saattaakin keksiä erilaisia keinoja estää tyttöä olemasta muitten poikien huomion keskipisteenä. Lisäksi hän osaa myös ilmestyä paikkoihin, joissa häntä tarvitaan oikealla hetkellä (lähinnä siksi, että hän seurailee Misakin tekemisiä ja osaa siksi olla tämän apuna missä tahansa tilanteessa). Hän on hyvin tarkkaavainen ja huomaa yleensä asioita, jotka muuta jättävät huomiotta.

Halutessaan Usui on myös hyvin flirtti. Etenkin Misakia hän jaksaa kiusata ja nolata tyttöä vain katsoakseen miten tämä reagoi. Vaikka hän on tosissaan tytön suhteen, joskus kiusailu menee vähän ylikin. Ihmissuhteiden saralla hän mieluummin tekee itse, kuin odottaa muiden tekevän jotain. Siksi hän yrittääkin saada Misakin huomiota ja kertoo usein tunteistaan ja mitä haluaa tehdä... odottaen joskus vastakaikua. Tämän asian suhteen hän jaksaa olla kovin jääräpäinen.

Vaikka Usui on suosittu, hän ei ole kovin sosiaalinen. Yleensä hän viettää aikaa yksinään, ellei ole Misakin seurassa. Parhaiten hän viihtyy esimerkiksi koulun katolla, jonne ei yleensä tule muita.

ErikoisvoimatMuokkaa

Hyvä melkein missä tahansa mitä tekee. Tärkeimpinä erikoistaitoina mainittakoon ruuanlaitto, viulunsoitto, shakki sekä pöytäetiketti.

CanonMuokkaa

Celestialille saapuminen: Kuuli Misakin lähteneen Celestialille ja päätti lähteä perään.
Saapumisajan canon kohta: Ei tarkkaan määritelty.

KouluMuokkaa

Mustan magian kerho
Miekkailukerho (aluksi väliaikainen, mutta jäi sinne)

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone lukuvuonna 11-12: Kerros 7, Huone 22. Kämppiksenä Masaomi Kida.
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 8, Huone 7. Kämppiksenä Seiichi Yukimura.

Lukujärjestys vuodelle 11-12

Maanantai - Äidinkieli (Japani), Englanti
Tiistai - Matematiikka
Keskiviikko - Ilmaisutaito, Leivonta
Torstai - Showtanssi, Liikunta
Perjantai - Musiikki, Käytöstavat

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki