FANDOM

Pelaaja: AL (mutta alkperäisesti T)
Hahmon nimi: Sou Kishuku (Tamahome)
Fandom/Teos: Fushigi Yuugi
Ikä: 17 (Vuonna 2009)
Ryhmä: Agita
Huone lukuvuonna 09-10: 5. kerros, huone 21, kämppis Kai Kudou
Huone lukuvuonna 10-11: 5. kerros, huone 22, kämppis Takuto Kira
Huone lukuvuonna 11-12: 4. kerros, huone 05, kämppis Sai
Journal: senshiforhire

SPOILAA!

Tamahome

Ulkonäkö:
Turkoosinvihreät lyhyet hiukset, jotka suuntaavat hieman pyörteen lailla eri suuntiin (lukuunottamatta aivan niskassa sijaitsevia hiuksia, jotka puolestaan ovat tarpeeksi pitkiä muodostamaan selkeän poninhännän), sekä jotakuinkin violetinsiniset silmät. 173 sentin mittainen nuori mies, jonka vartalossa ei todellakaan ole mitään ylimääräistä. Pukeutuessaan oman makunsa mukaan harrastaa yleisimmin... hm, tilavia kiinalaisia vaatteita? (pelaaja ei tiedä asiantuntevampia termejä, mutta viereisessä kuvassa on esimerkki) Ilmeidensä puolesta on tavallisimmin joko suorastaan bishiemäisen hurmaava, vihaisen päättäväinen papittarensa suojelemiseen virittäytyneenä, tai koominen, milloin raha tulee puheeksi. Poninhännällä saattaa myös olla oma elämänsä ottaen huomioon, että se räjähtää sojottamaan 90 asteen kulmassa taaksepäin, mikäli joku onnistuu säikäyttämään Tamahomen.

Tämän lisäksi omistaa otsassaan kirjoitusmerkin "oni", joka alkaa hohtaa Tamahomen alkaessa taistella tosissaan.

Persoonallisuus:
Hurmaava, vahva ritarimainen nuorimies, joka kaappaa neidon käsivarsilleen ja pelastaa hänet pulasta kuin pulasta.

...ja tahtoo sen jälkeen maksun. Hän ei harrasta hyväntekeväisyyttä. Jos olet varaton, too bad. Pidä huoli itsestäsi.

Tamahomella oli suurimman osan elämästään yksi ainoa rakkaus, raha. Hänet pystyi palkkaamaan mitä erilaisimpiin töihin, kunhan maksu oli riittävä... kunnes hän tapasi Miakan, minkä jälkeen käteinen sai siirtyä (pääosin) toiselle sijalle hänen elämässään. Rakastui Miakaan paljon enemmän kuin mitä normaaliin henkivartijointiin kuuluisi, mutta ei ikävä kyllä (typerät jumalat ja niiden vaatimukset papitarten neitsyydestä) pysty viemään heidän suhdettaan eteenpäin, mistä on omalta osaltaan tuskastunut, koska on kuitenkin terve nuori mies. Eikä voi edes auttaa asiaa käymällä vieraissa, sillä on aivan liian uskollinen siihen.

Vaikka siirtyikin prioriteeteissaan Miakan suojelemiseen rahan yli, metsästää edelleen mielellään sivutoimisesti tulonlähteitä tavalla tai toisella silloin, kun tyttöystävä ei ole vaarassa. Pölähtää mielellään ystävällisen näköisenä paikalle tarjoamaan palveluksiaan, jos tilaisuuksia rikastumiselle näyttää olevan tiedossa. Vaikka vaikuttaa yleensä ahneudessaan hyvin kylmältä ja laskelmoivalta, on takana varsin toisenlainen syy: kotona Tamahomea odottaa sairas isä sekä neljä huomattavasti nuorempaa sisarusta, joista kukaan ei pysty mitenkään kokopäiväiseen ansiotyöhön. On joutunut oppimaan varsin vastuulliseksi ja stoalaiseksi perheen elättäjänä, minkä johdosta myöskään ei koskaan ajatellutkaan minkäänlaista rakkauselämää ja oli varsin viileä ja etäinen kaikelle ulkomaailmassa (ainakin silloin, kun ei mainostanut palveluksiaan)... kunnes tapasi Miakan, missä vaiheessa hän alkoi pikkuhiljaa lämmetä.

Kenties juuri siksi, että Miakan ilmestyminen teki hänen elämäänsä niin suuren muutoksen, on äärimmäisen suojelevainen tyttöystäväänsä kohtaan ja ei suvaitse mitään, mikä saattaisi todellakin satuttaa Miakaa. Jos katsoo jonkin asian vihollisekseen, on taipumaton sen edessä, vaikka olisi miten alakynnessä, ja vastaa kidutukseenkin todennäköisimmin kehoituksella painua sinne, missä aurinko ei paista.

Erikoiskyvyt:
Suzakun sotureista paras taistelija. Varsin taitava sekä aseettomassa että aseellisessa taistelussa (etenkin miekkojen kanssa), pirullisen nopea sekä kykenevä käyttämään ki:tään terästämään hyökkäyksiään.

Nykytilanne:
Oli juuri päässyt palaamaan vankeudesta ja aivopesusta takaisin suojelemaan Miakaa, ja heidän suhteensa syveni joka hetki... kunnes siihen tuli tielle iso tiiliseinä Suzakun vaatimusten, joiden mukaan papittaren tuli olla koskematon neito, muodossa. Heille ei olisi luvassa onnellista loppua yhdessä. Tamahome puri raivoissaan hammasta... ja sai sitten jotakin väärään kurkkuun, kun Miaka päätti tehdä radikaalin vastaratkaisun ja lähteä avaruuteen asti... hänen takiaan? Vaikka tuhansien vuosien aikahyppy ja täysin uusi ympäristö sekä taaksejätetty perhe olivat pistää jopa Tamahomelle luun kurkkuun, hän päätti lopulta sen olevan sen arvoista, ja lähti Miakan perässä... vain päätyäkseen uuteen dilemmaan nähdessään Miakan omistavan edelleen voimansa. Mikä neuvoksi...?

Muuta:
Veriryhmä O. Omistaa myös omia käyntikorttejaan, joita jakelee potentiaalisille asiakkaille.

Lukujärjestys:
Maanantai: Aseiden käsittely
Tiistai: Liikunta, kiina
Keskiviikko: Liikunnan lisäkurssi, ilmaisutaito
Torstai: Japani, matematiikka
Perjantai: Historia

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Ainoa - Miaka Yuuki: Tyttöystävä, rakastettu, kaikista lukuisista vioistaan huolimatta ainoa nainen, jota Tamahome voisi edes kuvitella rakastavansa. MIAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
♦ - Kollega - Chichiri: Ajoittain käsittämätön, mutta nokkelin seisheistä ja kuuntelee, kun tällä on sanottavaa.
♦ - Kollega - Tasuki: Tyhmä kuin saapas, mutta tietää että Miakan turvallisuuden voi varauksetta uskoa tämän käsiin. Jopa silloin, kun on itse vihollinen...
♦ - Ystävä - Kai Kudou: Oli pitkään kämppikset tämän kanssa ja piti tästä kaverista. Hyvä työmoraali, paljon mukavampi kuin suurin osa kanssaseisheistä ja sellaiset kyvyt, että niillä voisi tehdä mukavasti rahaa...
♣ - Tuttava - Asuka Tokugawa: Sekä Miakan kämppis että oman kämppiksen de facto tyttöystävä, joten pakostakin tuli hieman tutuksi. Ystävällinen tyttö. Vähän kuin pikkusiskot kotipuolessa. Lisäksi on annettava pisteet kenelle tahansa, joka saa Miakan miettimään kahdesti ennen mässäilyä...
♣ - Tuttava - Yuuki Tokugawa: Tutusti komeannäköinen kaveri. Jolla on suunnitelmia rikastumisesta. Kuulostaa tutulta...
♣ - Vash Zwingli (Sveitsi): Hyvä mies, joka ymmärtää rahan päälle.
♥ - Miaka Yuuki: MIAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!