FANDOM

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Tamaki Suou
Fandom/Teos: Ouran High School Host Club (anime, lähinnä koska en ole vielä saanut aikaan lukee mangaa ;_;)
Ikä: 17-vuotias (2009)
Ryhmä: Agita
Huone lukuvuonna 09-10: Kerros 9, huone 1. Kämppis Alfred F. Jones (Amerikka)
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 7, huone 20. Kämppis Sai
Journal: guiltyluvbeauty

Tama-chan.png

Ulkonäkö:
Ensimmäinen asia mitä näet on glitteriä ja punaisia ruusunterälehtiä. Niiden perässä/keskellä/loisteessa seuraakin sitten herra itse. Ja kyllä, hän on aivan liiankin hyvin tietoinen siitä kuinka hyvältä näyttää. Ei, ette näe yhtä paljon glitteriä ja säihkettä missään muualla.

182,88 senttimetriä / 6 jalkaa pitkä, hoikka mutta normaalipainoinen lukiolaispoika. Hänen oikeat hiuksensa ovat väriltään blondit ja pituudeltaan takaa niskaan ja edestä halutessa peittämään silmät - yleensä tosin pitää ne kasvojen sivuilla ja yhden osan laskeutumassa otsan keskiosilta alas (kuvat selittävät selvästi, minä en). Hän voi kuitenkin tulla vastaan millaisessa hiustyylissä tahansa milloin tahansa, olipa kyseessä sitten peruukki tai pikainen käynti kampaamoon tai parturiin, hänelle kun ei ole ongelmaa asiasta raha. Iho on hyvin vaalea, terveesti kuitenkin. Paitsi tietenkin silloin kun menee kirjaimellisesti valkoiseksi kuin lakana, ja tätä voi tapahtua useinkin.

Silmät ovat väriltään kirkkaan violetit ja aidolta muodoltaan lapsien omaisesti pyöreät vaikka tämä voikin helposti unohtua sillä Tamakin silmien olomuoto muuttuu päivän aikana vähintään kerran viidessä minuutissa mielialan vaihtelujen vuoksi kaikkeen mahdolliseen (animen osalta tuo tietenkin tarkoittaa hyvin suurta vaihtelua, eeh). Milloin hänen silmänsä ovat koiranpentukatseella, raivosta tai muusta suuresta tunnetilasta aivan kiinni, kauniiden poikien kapeaa tyyliä, lasittuneet, tähdiksi kuvattavat, ristissä, raivosta kiehuvat.... Tosiaan, vaihtelua on hyvin paljon ja usein.

Pukeutuminen... No koulussa pitää pakollista koulupukua, johon kuuluu sininen takki, mustat housut, tumman sininen kravaatti ja valkoinen kauluspaita. Normaalivaatteiden vaatekaapista löytyy housuja ja paitoja - länsimaista pukeutumista siis japanilaisten kimonojen sun muiden sijaan. Mutta kun seuraat häntä päivänkin, huomaat ettei tuo ole hänen ainoa pukeutumistyylinsä. Tamaki pukee päälleen melkeinpä mitä vaan. Kimonot ja muut japanilaiset asut, crossdressaillessa mekot, muuten vaan toisinaan asut jotka näyttävät olevan kuin Ranskan kuninkaallisten henkivartijoilta historiasta, prinssin asujen näköisiä asuja... Mitä vaan, herra on hyvinkin yllytyshullu ja idearikas eikä häpeä minkäänlaista pukeutumista.

Persoonallisuus:
Loistavalla tavalla hullu, kaiken aivan äärirajoille vetäisevä draamakuningas ja silti klubinsa tähti. Mielialat vaihtelevat sekunneissa eli jos näet hänet ensin nurkassa angstaamassa, hän ryntää sieltä alle viidessä minuutissa ylipirteänä poiskin. Poikkeustilanteina vain ne, jolloin suuttuu todella pahasti ja jää nurkkaan pitkäksikin aikaa - yleensä siihen asti, että saa tahtonsa periksi tai ymmärtää, ettei tule tahtoaan mitenkään saamaan läpi nurkassa istumalla. Tamakin ego on aivan valtava ja siihen iskiessäsi saat kyllä nähdä myös todella valtavat tunnereaktiot. Itse hemmotellut itsensä pilalle - ei sillä etteikö Kyouyalla ja muillakin hosteilla olisi ollut osuutta asiaan myös - ja totuttanut itsensä siihen, että saa mitä haluaa ja siihenkin, että on maailmankaikkeuden kaunein kuningas. Valmis sotimaan tuosta tittelistä milloin tahansa mutta voi suoralta kädeltä luvata, että sinä häviät glitterin, säihkeen, ruusujen ja kauneuden määrässä. Suoun jokainen tunnetila on aivan yliammuttu ja hän harvoin tekeekään vain pieniä eleitä koska hän rakastaa tehdä kaiken niin että saa sillä varmasti huomion itseensä ja tekemisiinsä. Todella tunteellinen siis ja itkeekin todella helposti, todennut sen sitäpaitsi olevan loistava keino saada mitä tahtoo. Lapsellinen idiootti/pöljä/hassuttelija/pälli. Hän on aivan uskomattoman ylipirteä ja optimistinen poika, joka hyväksyy kaiken mitä ympärillä tapahtuu ja kääntää sen enemmin tai myöhemmin ylipirteään luonteeseensa lisäpirteydeksi vaikka ensin saattaakin parkua asiaa lujaakin (ja kauan), on kuitenkin draamakuningas - sitä ei pidä unohtaa vaikka helposti antaakin aivan kaiken anteeksi eikä kanna ikinä mistään kaunaa.

Heittäytyy todella helposti kaikkeen mukaan ja kokeilee mielellään aina kaikkea uutta, on siis utelias. Jos joku tarvitsee vain Tamakin apua tai koko Host Clubin apua, hän varmasti apua saa - vaikka se toisinaan vaatii koiranpentukatseella suostuttelun koko muulta klubilta. Päivänsäteen ja ilopilleriyden sekä ylipirteyden lisäksi Tamaki on todella suvaitsevainen eikä katso minkäänlaista ulkonäköä kieroon. Paitsi sitä jos yrität olla kuningas tai prinssi koska silloin olet Tamakin paikalla. Hänelle kaikki naiset ovat kauniita, aivan kaikki. Hän osaa toimia johtajana, vaikka toisinaan se vaatiikin koiranpentukatsetta tai muita suostuttelukeinoja, ja hän osaa välillä olla jopa hyvin viisaan kuuloinen. Suurimman osan ajasta hän on kuitenkin hidasälyinen idiootti, jolla asioiden tajuamiseen ja käsittämiseen menee todella pitkäkin aika ellet saa asiaa nopeasti paukutettua hänelle päähän. Host Clubin asiakkaiden seurassa on flirttaileva ja miellyttävyydenhaluinen, tekee mitä he vain pyytävät ja nappaakin 70% asiakkaista ihan yksin koska kaikki rakastavat Tamakia - ja Tamaki rakastaa kaikkia. Osaa olla myös ilkeän puoleinen, jos sinä ensin olet jollekin Tamakille tärkeälle ilkeä. Tuo muista välittäminenkin näkyy hänestä erittäin hyvin. Rakastaa hauskanpitoa ja muiden iloiseksi saamista, ylireagoi aina.

Erikoiskyvyt:
Avaa Tamakin huoneen ovi ja ruusujen terälehtiä sekä glitteriä lentää sinua kohti. No ihan tosissaan? Ei hänellä ole, vaikka hän niin näyttää usein toivovan ja kuvittelevankin.

Celestialiin saapuminen:
Ah, Tama-chan sai idean "Celestial on hieno paikka ja se tarvitsee host clubin". Mitä hän tekee? Lähtee sinne. Muut hostit päättäkööt itse (kaksoset kahdestaan!) lähtivätkö samalla vai seurasivatko jotain mitä Tama-chan jätti tahallaan seuraamisen helpottamiseksi kuten helpon pääsykeinon koululle :P.

Muuta:
+ Suosikkikouluaineet ovat ranska, englanti ja maailman historia (myös Japanin historiasta kiinnostunut)
+ Syntymäpäivä on huhtikuun 8. Samana päivänä on syntynyt myös Buddha
+ Horoskooppimerkki on Oinas
+ On puoliksi ranskalainen, puoliksi japanilainen
+ Jätti ranskalaisen äitinsä Ranskaan 14-vuotiaana, kun Japanista tuli mummo vierailulle ja lupasi kustantaa äidin elämän mikäli Tamaki tulee mukaan eikä enää ikinä ole yhteyksissä äitiinsä
+ Asuu Suou kartanossa 2 yksin, hänen mummonsa ei päästä poikaa pääkartanoon ollenkaan
+ Veriryhmältään/verityypiltään A (Japanin verityyppiteorian mukaan A-ryhmä on: totinen, luova, herkkä, rauhallinen, nirso ja liiankin totinen ... Huomaatte varmasti, että ainoastaan 2 noista pätee Tamakiin)
+ Osaa soittaa pianoa todella kauniisti, suorastaan herkistää ja pysäyttää ihmiset pianon soitolla
+ Omistaa koiran, joka on hyper ja leikkisä. Koiran nimi on Antoinette ja pelaajan mielestä se näyttää kultaiselta noutajalta
+ Omistaa myös pehmolelunallen nimeltä Kuma-chan
+ Ouranin lukion rehtorin poika

Ihmissuhteet:
-- siitä tulee pitkä lista, saatte sen myöhemmin :D --

Tamakiin liittyvät sivut:

Host Club - tekee hänet kiireiseksi päivittäin~.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki