FANDOM

Pelaaja: Essi
Hahmon nimi: Tohma Seguchi
Fandom/Teos: Gravitation (animesarja ja OVA:t)
Ikä: 32
Ryhmä: opettajat (musiikki, erityisesti bändivalmennus)
Huone: Kerros 9, Huone 23.
Journal: ruthless-tohma (=koska Tohma voi suuttuessaan olla hyvinkin häikäilemätön.)

Spoilaa animea.

Tohma-1.jpg

Ulkonäkö: Ollakseen 32-vuotias, Tohma Seguchi näyttää ulkoisesti huomattavasti ikäistään nuoremmalta. Hän on 175 senttiä pitkä ja painaa 55 kiloa. Tohma on aavistuksen alipainoinen, mikä korostuu selkeästi joissakin tietynlaisissa, ihonmyötäisemmissä vaatteissa. Hänellä on hyvin vaaleat, lyhyehköt hiukset, jotka ovat pisimmillään otsalla ja niskassa, ylettyen helposti kutittelemaan miehen kirkkaanvihreitä, tietynlaisessa valaistuksessa hiukan turkoosiinkin taittuvia ja suurikokoisia silmiä. Tohmalla on hiukan naiselliset ja lapsenomaisen pyöreät kasvonpiirteet, vaikka samaan aikaan niissä on myös tietynlaista karismaakin.

Mitä pukeutumiseen tulee, Tohma ei erityisemmin arkaile sitä, miten pukeutuu. Hänen päällään on nähty niin tavallisia kauluspaita+liivi+suorat housut -yhdistelmiä kuin myös tummanviolettia villapaitaa yhdessä pitkän, karvakauluksisen pitkän takin, nahkahousujen sekä lierihatun kanssa. Onpa hänen päällään nähty myös vaaleanpunainen esiliinakin.

Tohma-3.jpg

Persoonallisuus: Tohma voi päälle päin vaikuttaa lempeältä ja ystävälliseltä nuorukaiselta, mutta pinnan alta löytyy paljon muutakin. Eikä se kaikki suinkaan ole missään määrin mukavaa. Tohma on äärimmäisen kunnianhimoinen ja päämäärätietoinen ja jos hän haluaa jotain, hän myös varmasti saa sen. Hän myös haluaa suojattiensa tähtäävän vain parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, minkä johdosta häntä voi sanoa jossain määrin perfektionistiksi. Hän sanoo suoraan mitä ajattelee, eikä kaunistele sanoissaan, vaikka kyseessä olisi joku hänelle tärkeä ihminen. Toisaalta Tohma kyllä huolehtii niistä ihmisistä, joista todella välittää ja erityisesti Yuki Eiri on onnistunut saamaan hänen kiintymyksensä täysin puolelleen ja Tohma olisi valmis tekemään melkein mitä tahansa Eiri-sanin hyväksi, sillä hän tuntee edelleen, monien vuosien jälkeenkin, syyllisyyttä siitä, mitä Eirille aikoinaan tapahtui.

Tohma osaa kyllä olla kannustavakin ja jos hän suostuu antamaan tukensa ja luottamuksensa jollekulle, voi olla varma, että tulee varmasti menestymään ja pärjäämään tulevaisuudessa.

Tohma-2.jpg

Mainittakoon kuitenkin vielä lopuksi, että Tohma Seguchista ei kannata tehdä vihamiestään. Hän kun voi heittäytyä myös äärimmäisen uhkaavaksi ja melkeinpä väkivaltaiseksikin, mikäli hänen lähimmäisiään satutetaan millään tavalla. Käytettäköön tässä esimerkkinä tapausta, jossa ASK-bändin Aizawa meni typeryyksissään koskemaan Eiri-saniin, jonka seurauksena Tohma töytäisi Aizawan lähestyvän auton eteen ajoradalle. Tämän lisäksi Tohman voisi siis olettaa onnistuvan manipuloimaan ihmisiä pelottelemalla tai kiristämällä ihmisiä toimimaan niin, kuin hän haluaa.

Erikoiskyvyt: Eipä taida olla, ellei nyt oteta huomioon sitä, että Tohma on soittanut koskettimia yhdessä Japanin kuuluisimmista bändeistä (Nittle Grasper) ja hänellä on sitä kautta todella hyvät taidot musiikkiin liittyvissä asioissa.

Tohma042.jpg

Nykytilanne: Tohma tulee heti animesarjan lopusta, niiltä hetkiltä, kun Bad Luck on onnistunut vakiinnuttamaan asemansa japanilaisten sydämissä. Tämän jälkeen Tohma kaipasi itselleen uusia haasteita ja hän halusi lähteä ottamaan selvää uusista, lupaavista kyvyistä, joita hän vielä voisi löytää. Mikäpä olisikaan parempi paikka siihen, kuin nuori, mahdollisesti lupaavia soittajanalkuja sisältävä koulu avaruudessa? Toisaalta lähtö tarkoitti sitä, että Tohma ei vähään aikaa näkisi Eiri-sania tai vaimoaan Mikaa, mutta nämä ymmärtäisivät kyllä varmasti.

Muuta: Tohma on naimisissa, mutta Celestialiin saavuttuaan hän päätti keskittyä toistaiseksi vain uusien lupaavien soittajien etsimiseen. Lisäksi Gravitation-lähteiden ja canonin mukaan Nittle Grasper on ollut niin suosittu, että todennäköisesti joku Celestialillakin saattaa tuntea Tohman.

Ihmissuhteet:

Aikajanan tapaista:

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki