FANDOM

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Tokiya Ichinose
Fandom/Teos: Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 1000%
Ikä: 17
Ryhmä: Agita
Huone: Kerros 8, huone 15. Kämppiksenä Otoya Ittoki
Journal: princeblue
Spoilaa - ummmmm - henkilöllisyysasioita ja kenties muutakin sarjasta! >O

134361

Ulkonäkö:
Tokiya on 179 senttimetriä pitkä ja painaa vaivaiset 59 kg eli herra on hieman alipainoinen, joka toisaalta selittyy hyvin hänen elämäntavoillaan. Idolikoulun pääsykokeissa ei tosin painolla ole mitään väliä, kun ulkonäkökin on komea, hyvännäköinen ja loistava idoliksi. Normaalirakenteinen ja sopusuhtainen. Kasvot ovat kapeat ja jokseenkin kalpeat, joka sekin selittyy helposti liikaa stressaavilla elämäntavoilla.

Hiukset ovat tumman siniset ja tyylikkäästi hajallaan mihin suuntaan sattuu. Silmät ovat tummanturkoosit ja Tokiya katsoo niillä vihaisesti mulkoillen liiankin usein halutessaan pitää muut kaukana itsestään. Naama pysyy useimmiten muutenkin vakavana, ellei esitä olevansa Hayato, jolloin silmät loistavat pirteästi ja ystävällinen / pirteä hymy on jatkuvasti leikkisiksi muuttuvilla kasvoilla. Vakava naama kun ei todellakaan sopisi supersuositun idolin naamaksi.

Tokiya pukeutuu perustyylikkäästi, neutraaleihin ja tummiin väreihin - valkoista, harmaata, mustaa, kaikki menee kunhan ei ole mitään perusvaatteita kummempaa. Hayaton rooliin heittäytyessään pukeutui - tai mahdollisesti pukeutuu - tietysti aivan päinvastaisesti kirkkaisiin sävyihin, tilpehööreihin ja vaatteissa on ties mitä koristeita, joita stylistit tai hän itse niihin vain sattuvat valitsemaan.

Persoonallisuus:
Vakava, perfektionisti, mysteerinen ja täydellinen valehtelija olematta kuitenkaan kusipää. Tokiya on yksinäinen susi, joka usein lukee yksin muualla kirjaa, kun muut tekevät jotain hauskaa - paitsi sitten jos siinä tulee hänen pakollinen vuoronsa, silloin hän jättää kirjansa sivuun vasta vuoronsa tullen. Hän on hyvin vakava, antisosiaalinen ja vaikeasti lähestyttävä. Lähelle tulevatkin hän yleensä joko jättää kokonaan huomiotta kirjaa lukemalla tai muualle tuijottamalla, elleivät nämä itse sano jotain. Silloin hän saattaa vastata, jos häntä vastata huvittaa mutta sekään ei välttämättä ole mitään mukavaa kuultavaa. Etenkin, kun hän lisää loppuun jotain pois menemisestä ja rauhaan jättämisestä ellei itse poistu paikalta. Välttelee ihmisiä hyvin ja on usein öisinkin hereillä, kun muut ovat nukkumassa - tai menee kauas pois jonnekin missä saa olla yksin, jos muita on vielä hereillä. Kämppikseltään pilloutuu yleensä kirjan taakse ja turhautuu tai ärsyyntyy, kun Ittoki hyperaktiivisine luonteineen puhua pälpättää loputtomasti hänelle. Erittäin sisäänpäinkääntynyt persoona, erikoisemmat suuret teot tai sanat kuitenkin saattavat vaikuttaa siihen, että päästää ihmisiä lähemmäs itseään pikkuhiljaa vaikka se hänelle hyvin vaikeaa onkin.

Tokiya laulaa täydellisesti, siinä hän todellakin on perfektionisti ja kaikki hänen laulamisessaan onkin täydellistä - paitsi se tärkein asia, ettei hänen sydämensä ole enää mukana. Hän kyllä haluaa laulaa, mitään muuta hän ei itseasiassa halua tehdäkään elämässä työkseen, mutta kaikki sanovat, että hänen uransa on loppu, jos hän ei saa tuota vikaa korjattua. Hän ei vain tiedä mitä tehdä sille... Herra on aikalailla umpikujassa ja yrittää korjata asiaa omillaan ilman kenenkään apua. Joutui onnettomuuteen Hayaton debuutin jälkeen ja väittää sen vaikuttaneen laulukyvyissään olevaan sydämen puutteeseen.

Elänyt kaksoiselämää sanoen, että hänellä on kaksoisveli nimeltä Hayato. Kaikki samasta maailmasta tulevat tietävät nimen Hayato sillä kyseisen superidolin näkemiseltä ei ole voinut välttyä TV:ssä, levykaupoissa tai missään muuallakaan. Hayato on laulaja, jota juuri yritettiin potkia lopettamaan musiikkiuransa ja näyttelemään sen sijaan. Hayaton luonne on Tokiyan vastakohta. Aina pirteä, helposti ihmisten kanssa toimeentuleva sillä faneille ei voi näyttää vakavaa naamaa... Itseasiassa Tokiya ihailee kämppistään Ittokia siksi, että tämän luonne on samantyyppinen kuin mitä hän esittää Hayatolla olevan.

...josta pääsemme siihen, että Tokiya on loistava valehtelemaan. Lähes kukaan koulussa ei tiennyt hänen olevan Hayato, ainoastaan rehtori tiesi sen päästäessään pojan pääsykokeeseen ja kokeesta läpikin. Mutta edes Hayaton manageri, jota hän näkee lähes päivittäin, ei tiennyt edes siitä, että Tokiya on mennyt omalla nimellään siihen kouluun. Poika eli Celestialille tuloonsa asti kaksoiselämää - Tokiya kävi koulussa ja asui asuntolassa opiskelun ohella, Hayato matkasi managerin autolla milloin minnekin. Hänen kaksoiselämänsä on tosin hyvin rasittavaa, siitä tulee alipainoisuus, itsensä loppuun polttaminen ja muita epämukavia vaikutuksia. Yllättyy todella paljon, jos joku nyt sattuu tajuamaan hänen olevan HAYATO. Hän ei todellakaan vaivaa ketään ongelmillaan vaan sanoo olevansa aivan kunnossa kaikissa tilanteissa.

Kohtelias ja tajuaa toisinaan pyytää anteeksi mennessään liian pitkälle, mutta kylmä. Sanoo asiat suoraan, joten vaikuttaa usein täysin tunteettomalta etenkin vieraiden silmissä. Haukkuu niin sanottua kaksoisveljeään, jos tilaisuus tulee ja kutsuu tätä vitsiksi. On hänellä tunteetkin mutta hän ei näytä niitä muiden, etenkään vieraiden, seurassa. Ehkä haluat hänen lähelleen vain päästäksesi kaksoisveljenkin lähelle? Kun hänet vihdoin ehkä oppii tuntemaan, mikäli oma kärsivällisyys häntä mitenkään kestää, häneltä saa nähdä hymyjä ja oikeaakin ystävällisyyttä. Managerinsa ja koulun rehtorin seurassa tekee kuten nämä käskevät, saattaa joskus yrittää sanoa vastaan mutta ei koskaan pidä puoliaan loppuun asti.

Ei hän siis oikeasti ole niin vakava kuin mitä esittää olevansa - eikä niin pirteä kuin mitä Hayatona esittää olevansa. Normaali!Tokiya on jotain "kaksoisveljien" välimaastosta, hän vain esittää kahta täysin erilaista persoonaa, jotta "Hän on kaksoisveljeni" vale menee kaikille läpi. Se on sitten eri asia kuinka paljon hän esittää Hayatoa Celestialilla, roolia hänen on silti omasta mielestään vedettävä varmuuden vuoksi, jos Hayatonkin on astuttava kuvaan joskus.

Nykytilanne:
Ei ole ihan se paikka mihin oletti managerinsa vievän jakson 7 lopun jälkeen? Heräsi autosta, poistui autosta... Pitäisi kai tutkia paikkoja?

Muuta:
+ Jotkut kutsuvat häntä Ichiksi! :D
+ Synttärit 6. elokuuta, horoskooppi jellona
+ Harrastaa lukemista
+ Verityyppi on A
+ Tokiyan seiyuu on MAMORU "AINA FANTASTINEN!" MIYANO <3

Lukujärjestys:
Myöhemmin

Ihmissuhteet:
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Facepalmaa Ittokille päivittäin? Ei oikeasti. Loput/Oikeat tekstit myöhemmin. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Pelissä tapahtunutta:
...

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki