FANDOM

Pelaaja: T
Hahmon nimi: Tooru Honda
Fandom/Teos: Fruits Basket
Ikä: 17 (Vuonna 2009)
Ryhmä: Agita
Huone 10-11: 8. kerros, huone 32, kämppis Mio Osakabe
Huone 11-12: 6. kerros, huone 18, kämppiksenä Liechtenstein
Journal: lonericeball

SPOILAA!

Tooru Honda

Ulkonäkö:
157 sentin mittainen ja 46 kiloa painava ystävällisennäköinen nuori neito. Suuret, avoimet siniset silmät, jotka melkein näyttävätkin siltä kuuluisalta sielun peililtä. Ruskeat puoliselkään ulottuvat hiukset, joissa tapaa pitää kahta vaihtelevanväristä rusettia ohimoillaan, yhtä kummallakin puolella. Tavallisimmin pitää yllään vanhaa sinistä koulupukuaan tai, kodinhengetär-tuulelle sattuessaan, lisää asuunsa peittävyyttä, esiliinan sekä bandanan lailla päähän kiedotun liinan. Ilmeet vaihtelevat lähes aina asteikolla järkytetty-ihmeissään-iloinen-haltioitunut. On hyvin harvinaista ja yleensä dramaattisen hetken merkki nähdä Toorun kasvojen heijastavan muunlaisia tunnetiloja.

Persoonallisuus:
Kiltti, ystävällinen, rakastettava ja poikkeuksetta kohtelias. Tooru tahtoo olla (ja on) mukava kaikille, eikä säästele vaivojaan tehdäkseen hyviä töitä ihmisille. On yksinkertaisesti iloinen ja valoisa persoona, jonka optimistisuus tahtoo tarttua väkisinkin pahansuovimpaan yksilöön tavalla tai toisella, ja onnistuu yleensä saamaan melkeinpä kenet tahansa paremmalle mielelle silkalla luonteellaan. Kolikon kääntöpuolena ei ajattele itseään ja omaa hyvinvointiaan läheskään niin paljoa kuin olisi terveellistä, mistä saa useasti kuulla. Ei tosin itse tapaa pahastua, vaikka tulisi miten kaltoinkohdelluksi.

Kun tähän lisätään se, että hän on tietyssä määrin hieman lapsellinen, herkkäuskoinen ja taipuvainen panikoimaan helposti, saadaan yhdistelmä, jota julmempien ihmisten on helppoa myös käyttää hyväkseen: jotakin, mitä Toorulle läheiset ihmiset pelkäävät jatkuvasti ja tapaavat myös suojella tämän johdosta häntä huolellisesti. Tooru itse tosin reagoi hyväksikäyttöön pyytelemällä anteeksi ja sitten miettimällä, mikä toista satuttaa ja miten hän voisi auttaa, ja uskoo, että paatuneinkin hirviö voi muuttua kiltimmäksi, jos on vähän avuksi. Tätä tyttöä on likipitäen mahdotonta lannistaa.

...ulkopuolelta. Sisäpuolella elää alituisessa alemmuudentunteessa. Ei jätä omia murheitaan hoitamatta siksi, etteikö huomaisi niitä kiireiltään muita auttaessa, vaan pitää omia asioitaan mitättöminä verrattuna muiden sydämenvaivoihin. Ja vielä vähemmän tahtoisi olla vaivaksi kenellekään millään tavalla, koko ajatuskin on hänelle kauhistus ja johtaa vuolaisiin anteeksipyyntöihin. Tämän lisäksi arvostaa kuolleen äitinsä muistoa ja tahtoo olla unohtamatta tätä sekä kaikkea rakkautta ja huolenpitoa, jonka sai... ikävä kyllä Tooru vie tämän hieman liian pitkälle tuntien olonsa syylliseksi, jos hänestä tuntuu siltä, että jokin asia nykyhetkessä alkaa tuntua rakkaammalta kuin äiti, koska ei halua olla kiittämätön... ja tällä tavalla myös estää omaa onnellisuuttaan toteutumasta. Mistä hänen lähipiirinsä on suruissaan ja yrittää saada hänet nauttimaan omasta elämästään (aistitteko kuvion?)

Erikoiskyvyt:
Kolmen sotkuisan poikamiehen talouden pitämistä puhtaana tahi sydäntälämmittävien kohtausten kehittämistä mistä tahansa ei taideta laskea, joten ei ole.

Nykytilanne:
Sooman klaani poistui yksi toisensa perään avaruuteen... Vaikka kaikki jäivät myös kotiin, Toorun uteliaisuus heräsi silti tästä mystisestä sijainnista, johon hänen tuttavapiirinsä siirtyi, ja hän ei pystynyt peittämään uteliaisuuttaan aiheesta tarpeeksi hyvin. Muiden huomatessa, että jokin askarrutti Toorua, hänet pakotettiin kuulusteltaessa myöntämään, että tämä avaruusasema kiinnosti häntäkin. Toorun jatkaessa pyytelemään anteeksi tällaisia hassuja ajatuksia, jotka saivat muut huolehtimaan turhaan hänen puolestaan ja eivät olleet oikeasti mitään, minkä vuoksi heidän pitäisi nähdä minkäänlaista vaivaa, koska tämä menisi varmasti ohi juuri kohta, Yuki sekä Kyo palasivat kesken Toorun pahoittelupuheen tämän laukut käsissään ja melko lailla työnsivät hänet ovesta ulos.

Muuta:
On hyvin kohtelias ja käyttää kaikenlaisia kohteliaisuuspuhuttelumuotoja, mutta useasti hieman väärin. Pelaaja yrittää improvisoida tämän suhteen.

Lukujärjestys:
Maanantai: Englanti, Saksa
Tiistai: Matematiikka
Keskiviikko: Käytöstavat, Japani, Ilmaisutaito
Torstai: Leivonta, Ompelu
Perjantai: Kodinhoito
Lauantai: Eläinten hoito

Ihmissuhteet:
♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥ - Ihastus josta ei välttämättä itsekään tiedä - Kyo Sooma: Kyou-kun. Ihminen, jonka henkisen hyvinvoinnin eteen ottaa vielä ylimääräisen askeleen. Vaikka saakin ajoittain pelätä, onko tämä suuttunut Toorulle. Mutta hän on oikeasti mukava...
♥/♦ - Vaikea sanoa - Yuki Sooma: Toinen tärkeimmistä ihmisistä. Ihailee niin ikään tätä. Niin cool... ja silti niin yksinäinen, ja, ah, anteeksi, Sooma-kun, en tarkoittanut sanoa mitään sopimatonta... onneksi hänen fanclubinsa ei ole täällä.
♦ - Viisas mies - Shigure Sooma: Kolmas miehistä, joiden kanssa asui aikanaan. Viisas mies, jonka neuvoja kuuntelee. Ikävä kyllä on myös yksi tämän suosikkileluista.
♦ - Ystävä - Momiji Sooma: Tavattoman mukava poika. Iloinen, lämminsydäminen ja kaiken kaikkiaan mukava tuttavuus. ...Mutta miten hän voi olla niin vanha? Ahhhh... pää pyörii...
♦ - Ystävä - Hatsuharu Sooma: Omalaatuinen tapaus. Pitää tästä kyllä, ja ihailee sitä rakkautta, jota tämä Rinille osoittaa.
♦ - Ystävä - Kagura Sooma: Tyttö, jonka rakkautta Tooru voi vain ihailla. Ohhh... vaikka hän tuhoaakin paikkoja jonkin verran, mutta, mutta se on vain osoitus hänen tunteidensa voimasta!
♣ - Olisipa ystävä - Isuzu "Rin" Sooma: Vahva... niin vahva. Ja kaunis. Ja niin paljon hienompi ihminen kuin Tooru itse voisi toivoa olevansa. Voisipa häntä auttaa.
♦ - Ystävä - Kisa Sooma: Tämän tytön hymyn näkeminen valaisee päivän. Leikkii Kisan kanssa kovin mielellään. Iloisempi lapsuus hänelle on Toorunkin ilo.
♦ - ...Ystävä joskus? - Hiro Sooma: Hän on aivan mukava poika... vähän ujo vain. Ja välittää Kisasta kovasti, mikä lämmittää Toorun sydäntä.
♣ - Kiltti mies - Hatori Sooma: Kiltti mies pelottavan kuorensa alla. Hänen kanssaan ei ole aivan helppoa olla kahden, mutta tietää joka tapauksessa hänen olevan hyvä mies ja toivoo onnea.
♣ - Hauska mies - Ayame Sooma: Hauska. Ja hänen himonsa korjata asiat Sooma-kunin kanssa on myös ihailtavaa... vaikka toteuttaakin sen hieman kummallisesti. Mutta Fight-o, Ayame-san~!
♣ - Tuttu! - Kureno Sooma: Hän! Hänhän on se mies, johon Uo-chan...! Mutta Uo-chan ei ole täällä... mutta pitäisikö häntä lähestyä silti...
♣ - Miten lähestyä - Akito Sooma: Sooman suvun pelottava päämies, joka inhoaa Toorua... mikä aiheuttaa surua, mutta tästä asiasta ei voi pysyä erossakaan... anteeksi, Akito-san...
♣ - Tuttava - Rio Takeuchi: Mitä sievin neiti, joka tuntuu myös haluavan olla hyvä esimerkki Kisalle ja ilahduttaa Momijia. Tooru ei tosin tiedä olleensa tämän potentiaalisella murhalistalla, mutta tietämättömyys ei satuta.
♣ - Tuttava - Hiyono Yuizaki: Pitää tästä energisestä tytöstä, joka on hänen pääasiallisin kontaktinsa muualle päin. Vaikka ei kyllä ikipäivänä uskaltaisi käyttäytyä kuin tämä.
♣ - Tuttava - Asuka Tokugawa: Yksi tyttö lisää, jonka seurassa viettää aikaansa silloin, kun ei kaivaudu Sooman suvun ongelmiin. Ei oikein tiedä, miksi tämä halaa joskus häntä ja kutsuu tavattoman kiltiksi ihmiseksi...