FANDOM

PerustiedotMuokkaa

AYASHI61

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Tooya Mikage
Fandom/Teos: Ayashi no Ceres
Ikä: 21 (2009 lähtien)
Ryhmä: Norma
Luokka: 3-F (ennen 12-C)
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 11, Huone 05. Kämppiksenä Ryoga Echizen
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 7, Huone 07. Kämppiksenä Hiroshi Yagyuu
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 6, Huone 19. Kämppiksenä Yuuki Tokugawa
Journal (LJ): changemynature
Journal (IJ): tooyamikage

Spoilaa jonkin verran animea erikoiskyvyt ja muuta osion kohdista. Lue omalla vastuulla.

UlkonäköMuokkaa

Tooya on komea nuori mies. Hänellä on lyhyet, punaiset hiukset, jotka ylettyvät hieman niskan yli. Otsahiukset ylettyvät suunnilleen nenään asti. Hänen silmänsä ovat kullanruskeat. Tooya on normaalia kalpeampi. Hän on myös oiva määritelmä kuvaukselle "Pitkä ja hoikka". Lihaksia hänellä on sopusuhtaisesti ja hän on erinomaisessa kunnossa, vaikka välillä vaikuttaakin hieman liiankin laihalta. Laihuudestaan hän syyttää kiireitään, jos edes huomaa koko asiaa. Pyrkii kuitenkin pitämään itsensä kunnossa syömällä terveellisesti ja kuntoilemalla jollakin tavalla joka päivä.

Vaatetuksessaan Tooya pukeutuu välillä miten sattuu. Normaalein tyyli ovat kuitenkin mustat pitkät housut, yleensä sininen pitkähihainen tai hihaton paita sekä pitkä takki. Joskus hän saattaa myös pukeutua nahkaan, riippuen ihan tilanteesta (ja siitä mitä vaatekaapista löytyy, jos ei ole pyykännyt vähän aikaan). Pukeutumisessaan hän pyrkii kuitenkin panostamaan lähinnä mukavuuteen. Tietenkin hänen tyylinsä vaihtelevat myös ammattejen mukaan. Tooyalla on molemmissa korvissaan korvakorut ja kaulassaan tyylikäs panta.

PersoonallisuusMuokkaa

Tooya on vakava ja ottaa kaiken tosissaan. Monien mielestä hänellä ei ole huumorintajua ollenkaan, koska hän ei koskaan naura. Hän hymyileekin harvoin ja vain tietyille ihmisille. Siksi hänestä saakin surullisen kauniin kuvan ensi silmäyksellä, sillä hän vaikuttaa aika surumieliseltä ja erittäin vakavalta persoonalta. Tooyan on myös vaikea osoittaa muitakin tunteitaan ja vaikuttaa sen takia myös hyvin syrjäytyneeltä tapaukselta. Ensivaikutelma saattaa olla tottakin, sillä Tooya ei paljoa puhu, eikä hänellä ole monia syitä nauraa tai hymyillä.

Joitakin tunteita Tooyan on vaikea ymmärtää, eikä hän aina ole hienotunteinen. Välillä hän saattaa loukata jotakuta vain olemalla hiljaa. Ei hän sitä tahallaan tee - hän haluaisi ymmärtää, mutta ei osaa. Hänellä on vielä paljon opittavaa kaikesta ympärillään. Ayan kanssa ollessa hän tuntee ymmärtävänsä hieman enemmän, mutta kuitenkin harmillisen vähän.

Tooya tekee kaikkensa uskomiensa asioiden eteen ja suojelee niitä, jotka ovat hänelle tärkeitä. Hän on myös rehellinen, eikä valehtele ellei niin ole määrätty. Hän on myös lojaali, mutta välillä täysin väärille ihmisille.

CanonMuokkaa

Celestialille saapuminen: Käsky kävi lähteä Celestialille, joten Tooya totteli. Täysin varma hän ei ole siitä miksi hänet kommennettiin sinne, mutta nähtyään Ayan hän tajusi osittain syyn. Lisäksi hänelle puhuttiin myös jotain muiden Ceresien etsimisestä. Aluksi Tooya pyrkii kuitenkin sopeutumaan ja välttelemään Ayaa, ettei tämä joutuisi ikäviin tilanteisiin hänen takiaan.
Saapumisajan canon kohta: Ei määritelty.

KouluMuokkaa

tba.

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♥/♣ - Vaimo/Tämän toinen puoli - Aya Mikage/Ceres: Aya on rakkain ja tärkein, aina. Kihloissa tämän kanssa. Ceresistä ei oikein osaa sanoa mielipidettä, mutta varoo aina tämän seurassa.
♣ - Tuttava - Shigure Sooma: Useimmiten on kahden sijaisena. Toinen niistä on Shigure. Ei ole ihan varma, mitä ajatella tämän opetustekniikoista...
♣ - Tuttava - Narumi: Toinen, joka yleisesti pyytää apuja. Narumilla on selkeämpi opetustekniikka ja tämän kanssa tulee juteltua enemmän siitä mitä tunneilla pitäisi tehdä.
♦ - Ystävä, Bestman - Aki Mikage: Tuleva bestman ja Ayan kakso- pikkuveli.

Wanhat tiedotMuokkaa

Ryhmä: Henkilökunta: Sijainen (Mikä tahansa aine)
Huone: Henkilökunnan asuntola Kerros 1, Huone 7. oli ensin.
Sen jälkeen oli löydettävissä Norman kerroksesta 3, huoneesta 14, jonka jakoi Aya Mikage/Ceresin kanssa.
Nykyään asuvat Ayan kanssa Norman pohjakerroksessa lemmikkipokémon Poochyenan kanssa.

Muuta: Tooyalla ei ole "omia muistoja" ollenkaan, minkä takia on helppoa antaa hänelle uusia ja saada hänet tekemään asioita "kuin omana itsenään". Hän saattaa siis muuttaa nimeään ja ammattiaan, jos niin halutaan.

Rakastaa Ayaa, vaikka ei ole ihan varma mitä rakkaus on. Sen osaa kuitenkin varmaksi sanoa, että jotain hyvin syviä tunteita hänellä on. Hyvin syviä.

Erikoiskyvyt: Kykenee tekemään punaisen tikarin kehostaan milloin tahansa. Pystyy myös omaksumaan minkä tahansa taidon ja opettamaan mitä tahansa.

Pelitapahtumat

2009
- 28.8: Saapuu Celestialle.
- 7.9: Ottaa huostaansa Ayan ja antaa tälle vara-avaimensa.
- 24.9: Saa Ayasta yövieraan syntymäpäivien johdosta.

2010
- 14.3: Kihloihin Ayan kanssa.
- 2.5: Muuttaa yhteen Ayan kanssa.
- 2.7: Löytää täydellisen hääpaikan. Pyytää paria päivää myöhemmin Akia bestmaniksi.
- 13.8: Muuttuu Freaky Fridayn ajaksi Ichiruksi. Ei hämmenny siitä niin paljon kuin olisi ehkä tarkoitus... enemmän huolissaan Ichirun kehosta.
- 16.8: Pääsee takaisin kehoonsa ja Ayan luokse.
- 29.8: Muuttaa Ayan ja Poochyenan kanssa Norman ensimmäiseen kerrokseen.
- 30.8: Uusi työvuosi alkaa.
- 11.10: Loveless event ei vaikuta Tooyaan henkilökohtaisesti, mutta Ayan ja Allelujahin se näyttää järkyttävän aika pahasti.
- 24.12: Menee naimisiin Ayan kanssa.

2011
- 1.1: Uusi vuosi vaimonsa kanssa.
- 26-27.3: Kannustamassa Ayaa ja muita Urheilufestivaaleilla.