FANDOM

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Tsukumo
Fandom/Teos: Karneval (anime)
Ikä: 16-vuotias
Ryhmä: Agita
Huone:
Journal: acrobaticstar

Tsukumo.jpg

Ulkonäkö:
159 cm pitkä tai pätkä miten sen vain tulkata haluaa, hoikka, normaalipainoinen ja erittäin vaalea nuori nainen, joka fyysisesti on vahvempi kuin mitä siro ulkonäkö antaa ymmärtää. Häntä kutsuvat kauniiksi niin miehet kuin naisetkin. Melko sopusuhtainen, vaikka vaatetus usein korostaakin hänen rintojaan.

Tsukumon hiukset ovat platinablondit, auki vain ajan, joina nukkuu tai laittaa niihin kampausta. Yleensä pitää ne kahdella, kolmeen osaan jaetulla, korkkiruuvikiharretulla saparolla, ja kasvojen sivuun jää polkkatukkamaiset osat lyhyempiä hiuksia, jotka eivät yllä saparoihin. Auki ollessaan hiukset vaikuttavat aika paksuilta ja niitä näyttää olevan suurikin määrä, saparoihin piiloutuu siis aika valtava määrä hiuksia. Silmät sitten ovat aivan oma ulottuvuutensa; ylhäältä ne ovat violetit, vaihtuvat siniseen keskiosiin ja alhaalla menee keltaistakin. Toisinaan ne näyttävät lähes kokonaan violeteilta, toisinaan lähes sinisiltä. Pitkät, mustat ripset näkyvät selvästi hänen muuten vaaleita piirteitään vasten.

Hän pukeutuu usein tyttömäisesti ja lähes aina suurin osa vaatetuksen väristä on vaaleanpunaista. Kaula-aukot ovat usein hyvin matalalia, tai sitten vaatteissa on muita yksityiskohtia, jotka kiinnittävät huomiota… Pitää paljon myös söpöistä ponchoista mihin aikaan vuodesta vaan, liikkuu toisinaan myös musta viitta muun vaatetuksen päällä tosin se peittää koko tytön henkilöllisyyden eikä pelkkää vaatetusta. Toisinaan myös elegantti ja feminiininen. Hänen tyylissään on vaikutteita tyyleistä himekaji ja himegyaru, joten vaatetukseen kuuluu välillä myös erilaisia hiusjuttuja pannoista hattuihin. Mekot ovat usein hyvin lyhyitä mutta alla on joko pitsikerroksia tai mekon tyyliä olevat shortsit, jotka estävät ketään näkemästä mitään. Jalkaan laittaa mitä vaan balleriinoista korkokenkiin. On muutenkin helppo saada pukeutumaan mihin vain, paljastipa se lähes kaiken tai peittipä se kaiken, naurettavat naamiaisasutkin ovat ihan tuttu juttu.

Luonne:
Ensivaikutelmalta erittäin hiljainen ja aina vakava tyttö, kun yleensä vain seuraa hiljaisena muita paikasta toiseen vakava ilme kasvoillaan. Ei mikään sosiaalisten aloitteiden tekijä vaikka toisaalta mielellään ihmisiin tutustuukin tai se ei ainakaan häntä haittaa. Se vain vie häneltä aikaa alkaa vähänkään puheliaammaksi jonkun seurassa, tutustuu ensin ihan rauhassa. Ei siltikään ole mikään maailman puheliain ystävä vaikka olisi tuntenut kauankin. Jalat hänellä on henkisesti selvästi maassa, käyttäytyy lähes aina täysin rauhallisesti vaikka tilanteessa olisi jotain todella uhkaavaakin. On maltillisin ja ainakin joiltain osin järkevin pienestä ystäväporukastaan. Ei läheskään aina ilmaise mielipiteitään vaan pysyy hiljaa ja tekee mitä muut haluavat/käskevät tehdä. Ei se häntä haittaa, kunhan siitä ei joudu ongelmiin. Jättää puhumisen usein vain tarpeellisiin kommentteihin tai neuvoihin, ainakin seurassa, jota ei tunne. Uskaltaa kyllä kysyä asioita, jos jokin vaivaa häntä.

Omalla tavallaan ujo tyttö, joka yllättyy paljon siitäkin, jos joku halaa häntä yllättäen. Ei siinä mitään, halaa kyllä takaisin mikäli ehtii, kunhan vähän tottuu yllättävään tilanteeseen. Hiljaisuuden alta löytyy tyttö, joka välittää ystävistään todella paljon ja huolestuu näistä helposti. Oppiessaan tuntemaan ihmiset käyttäytyy ennemmän tai vähemmän kuin isosisko/äitihahmo, jonka olkapäähän voi nojata tai jolle voi kertoa huolensa vaikka ei aina muiden tunteita tai ilmaisuja ymmärräkään, etenkin kun on itse juuri sellainen, ettei ainakaan helpolla mitään ilmaise. Ei hän ole ollenkaan niin tunteeton kuin miltä vaikuttaa, vaan on oikeastaan herkkäkin vaikka sitä puolta vähän harvemmin ilmaiseekin, kun on henkisestikin aika vahva. Ystävien seurassa reagoi kyllä jo paljon vapaammin ja enemmänkin, ainakin toisinaan.

Tsukumo on täysin lojaali ystävilleen ja omistautunut Circus-työlleen, tekee mitä nämä käskevät tehdä ja etenkin Hirotoa kohtelee suurella kunnioituksella. Vakava ensivaikutelma ei anna mitään vihjauksiakaan siitä kuinka ystävällinen tyttö voi olla, mutta tutustumisella selviää hänen olevan hyvinkin ystävällinen nuori neiti. Hän on todella kiltti, hyväsydäminen ja aina valmis pelastamaan kohtaamaansa ihmiset, jotka ovat jossain pulassa. Tulee helpostikin toimeen erilaisten ihmisten kanssa, kunhan nämä eivät ole vihollisia – he sentään saavat aika kylmää kohtelua, vaikuttaa näiden seurassa paljon enemmän siltä kuin mitä ensivaikutelmakin antaa ymmärtää. Osaa kyllä toki ilmaista asiat suoraan ja ujostelematta silloin, kun se on tarpeellista joko hänen omasta mielestään tai tilanteen kannalta. Toisinaan turvautuu myös usuttamaan muita asioiden tekemiseen (siis lähinnä ystäviään hauskan pitoon yms) sillä, että nämä eivät muka uskalla lähteä mukaan syystä tai toisesta.

Jos vaihtoehtona vaikuttaa olevan väistämätön kuolema, on vähän synkempi mieleltään ja ajattelee, että se ei haittaa… Kunnes muistaa, että häneen luotetaan Circuksessa, jolloin lakkaa kyllä ajattelemasta liian synkkiä ajatuksia. Tietää kyllä millainen vastus(määrä) on hänelle liikaa ollessaan huonossakin kunnossa, niissä tilanteissa yrittää keksiä jonkin muun keinon tilanteesta ulos. Ei hän mikään luovuttaja ole, vaikka huolehtii ennemmin muista kuin itsestään vaikka olisi itse hengenvaarassa.

Liian vihjailevasti puhuminen ainakin ihmisten kuten Yogin toimesta saa hänet toisaalta aivan tolaltaan, heittämään Yogia jollain painavalla ja panikoimaan hetken ennen kuin on taas niin sanottu normaali!itsensä. Kyllä hänellä siis eri puolia riittää, niiden löytäminen vaan voi olla vähän hankalaa.

Erikoiskyvyt:
Tosiaan, vahvempi kuin miltä vaikuttaa sillä voi tuosta vain esimerkiksi potkia aikuisiakin miehiä lattiatasoon ja ponnistaa helposti lattiasta korkealle, jos kaatuu sinne itse. Hän on Fighter-luokan taistelija kotona, pystyy käytännössä potkimaan ja hakkaamaan mistä asennosta vaan ja on muutenkin kouluttautunut tappelemaan todella taitavasti, ja väistelemään iskuja eri tavoin. Tämän lisäksi on erittäin akrobaattinen, ja niin nopea, että voi väistellä aseista lenteleviä luotejakin saamatta naarmuakaan. Osaa lentää ja aistii muiden läsnäolon/saapumisen, paitsi jos nämä ovat varugoja.

Tsukumon oma erikoiskyky, joka erottaa hänet muista Circus-jäsenistä, on kuitenkin tähtikyky, Sterne. Hän luo maagisia eri värisiä tähtiä ja näiden väliin tulevia kultaisia valosäteitä (joita oletettavasti voisi käyttää aseenaan), tai vaihtoehtoisesti vain violetteja viivoja ilman yhtäkään tähteä, joita hän käyttää ainakin muiden hyökkäyksiä vastaan kilpenä.

Nykytilanne:
Olipa kerran kidnappauksen uhrin tekemä kartanosta karkaamisyritys… Ilmeisesti onnistui hyvin, kun päätyi Celestialille asti vaikka tarkoitus ei ollut ihan tällaiseen paikkaan saapuakaan.

Muuta:
+ Synttärit 2. maaliskuuta
+ Veriryhmä A
+ Pitää lukemisesta ja opiskelemisesta
+ Ei pidä ruuanlaitosta vaikka ei ole siinä huonokaan, eikä ompelemisesta
+ Suosikkiruokaa ovat hedelmät, paitsi jokin minkä nimi on madoradora
+ Vihaa ötököitä, etenkin sellaisia joilla on karvainen turkki ja monta jalkaa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki