FANDOM

Pelaaja: Eija
Hahmon nimi: Umehito Nekozawa
Fandom/Teos: Ouran High School Host Club
Ikä: 17 (vuonna 2013)
Ryhmä: Orion (Luonnollisesti, sanoo Nekozawa)
Huone lukuvuonna 10-11: Kerros 3, Huone 25. Kämppiksenä Kyouya Hibari.
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 11, huone 17. Kämppis Ikuto Tsukiyomi
Journal: magicaldark.

Sisältää Spoilereita.

Eye.png

Nekozawa ja Beelzenef

Ulkonäkö: 183 senttinen eli suht pitkä, mutta muuten normaalisuhteinen mies. Käyttää lähes aina mustaa kaapua, myös koulussa. Kaavun alla löytyy koulupuku, mutta sitä ei näe, ellei kaapua riistetä hänen päältään. Hiukset ovat mustat, tai ainakin niin hän uskottelee. Oikeasti hiukset ovat kultaisen vaaleat, mutta Nekozawa käyttää aina mustaa peruukkia, koska inhoaa valoa ja rakastaa pimeyttä. Alkuperäisen Host Clubin jäsenet tietävät todellisen hiusvärin, mutta muut eivät. Nekozawan silmät ovat kirkkaan siniset, vaikka ne kovin usein eivät näykkään tummien hiusten ja hupun takaa.
Nekozawalla on aina mukanaa käsinukkensa Beelzenef.

Persoonallisuus: Ihmiset pitävät hieman ehkä kahjona. Nekozawa on syntymästään asti rakastanut pimeyttä. Hän inhoaa, jopa pelkää, valoa sydämensä pohjasta. Hänellä on sairaus, jonka vuoksi menettää tajunsa altistuessaan auringolle. Hän itse sanoo auringonvalon voivan jopa tappaa hänet, mistä ei ole todisteita. Hänen tiedetään kuitenkin pyörtyneen auringonvalosta. Hän kutsuu usein ihmisiä, joiden vuoksi altistuu valolle, murhaajiksi. Käyttää aina mustaa peruukkia ja kaapua suojautuakseen valolta, ja eleleekin mieluiten pimeissä huoneissa.
Nekozawa pitää synkistä jutuista, voodoosta, occultismista ja kirouksista. Hän rakastaa pelotella ihmisiä, ja sanoo, että kun hänen Beelzenef-nukkensa taakse kirjoittaa jonkun nimen, epäonni vainoaa tätä. Jotkut ihmiset uskovat tähän, mutta suurin osa ei.
Rakastaa mustia ruusuja, kynttilöitä, hauta-arkkuja (hankkii sellaisen ehkä vuoteekseen), kissoja ja draamaa. Kaikkea mikä on synkkää ja liittyy mustaan taikuuteen. Omassa maailmassaan Nekozawa oli perustanut pimeyden kerhon, jonne yritti värvätä ihmisiä, huonolla menestyksellä. Celestialissa uusi yritys. Tai hän kiroaa kaikki. Synkästä ulkomuodostaan huolimatta Nekozawalla on myös herkkä ja kaunis puolensa, joka saadaan tosin nähdä vain erityisissö tilanteissa.

Erikoiskyvyt: Kiroaminen ja epäonnen tuottaminen. Ai miten niin humpuukia? Uskallakin väittää, kiroan sinut!

Nykytilanne: Totesi elämän entisessä maailmassa tylsäksi, kun kukaan ei liittynyt hänen clubiinsa, ja Host Clubikin lähti.. Päätti lähteä avaruuteen tutkimaan pimeyttä.

Muuta: Osittain venäläistä sukujuurta

Lukujärjestys 10-11
Maanantai: historia
Tiistai: folkloristiikka
Keskiviikko: äidinkieli (japani)
Torstai: venäjä, nukkejen teko
Perjantai: etiikka
Lauantai: eläinten hoito

Kerhot:
Mustan magian kerho (perustaja ja puheenjohtaja)

Pelitapahtumat
5.9. Saapuu Celestialiin, pitää paikkaa mielenkiintoisena
6.9. Saa huonekaverikseen Hibari Kyoyan.
10.9. Päättää lähteä yölliselle retkelle, saa seurakseen Doktor Faustin. Lahjoittaa Zexionille mini-Beelzenefin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki