FANDOM

Switzglare.jpg

Pelaaja: Nea
Hahmon nimi: Vash Zwingli (Sveitsi)
Fandom/Teos: Hetalia
Ikä: 18
Ryhmä: Norma
Huone: Kerros 10, huone 21. Kämppiksenä Kunimitsu Tezuka
Journal: geizig

Ulkonäkö: Sveitsi on lyhyt (tarkka pituus ei ole tiedossa) ja normaalipainoinen nuori mies. Hänellä on blondit hiukset, jotka yltävät otsalta silmien yläpuolelle ja muuten koko tasaiselta pituudeltaan leukaan/olkapäiden yläpuolelle/niskaan asti. Silmät ovat vihreät. Ilme on useimmiten vähän enemmän vihaisen puoleen neutraalista perusilmeestä. Tosin hän kiivastuu hyvin nopeastikin, jolloin ilmeestäkin tulee hyvin paljon enemmän vihainen - toisinaan jopa todella usein (riippuen ärsytyksen määrästä).

Hänen armeija-asunsa on vihreä takki, valkoinen paita, ruskeat käsineet, ruskeat housut, ruskeat saappaat ja valkoinen hattu. Samat värit toistuvat aina hänen muussakin pukeutumissaan, toki mustaakin saattaa toisinaan olla. Ainakin hänelle on suhteellisen yksinkertaista ostaa vaatteita~. Vasemmassa olkapäässä on ristin muotoinen arpi.

Persoonallisuus: Äreä on hyvä sana kuvaamaan häntä ensimmäisenä. Sveitsi ei yleensä vaikuta miltään ystävälliseltä ihmiseltä ilmeensä tai muita välttelevän käytöksensäkään puolesta. Eikä hän sitäpaitsi ole tottunut yksin Alpit seuranaan eläessään väenpaljouksiin joka paikassa (celestialista tulee siis pieni kulttuurishokki), joten tottakai ruuhkat, ihmisiin törmäily ja jatkuva meteli saavat hänen kiukkuisen olotilan pysymään koko ajan paikalla. Toisaalta edellinen voi olla myös vähän tekosyy sillä Sveitsi on ihan perusluonteeltaan kiukkuinen/äreä (nuori) valtio. Ei toisaalta ole myöskään mikään sosiaalinen tapaus ja mieluummin välttelee muut kiertäen heidät mahdollisimman kaukaa, joten ette ehkä joudu (journaleiden ulkopuolella) aivan hirveästi hänen kiukkuisuuttaan kestämään.

Kitsas herra on sillä hän tekee asiat mieluiten aina halvimman kautta. Hän menee jopa syömään sellaisten kanssa, joista ei ihmisenä/valtiona varsinaisesti ei edes pidä, jos tämä vain lupaa maksaa laskun. Kyllä hänellä olisi rahaa ostaa ihan mitä tahansa hän vain haluaisi maailmasta kotiinsa mutta hän ei ala tuhlaamaan rahojaan. Jos nyt kyse olisi vaikka juustosta, ostaa mieluummin halpatuotteen kuin jotain kallista mitä ihan oikeasti haluaisi ja väittää pitävänsä sen halpatuotteen mausta enemmän.

Temperamenttinen. Saattaa jonkin keskustelun sattumalta kuullessaan käväistä laimean "mielipiteen" kuullessaan ärähtämässä siitä mitä pitäisi tehdä ~ ("Japani! Kerro omat mielipiteesi/Sano mitä oikeasti asioista ajattelet!"), sanoa oman mielipiteensä/oikeat ajatuksensa asiaan ja poistua paikalta metelillä (oven kiinni paukautus yms). Ilmaisee muutenkin omat mielipiteensä varsin temperamenttisesti toisinaan. Varsinkaan Ranskan Ei kannata myöskään ärsyttää häntä ranskamaisilla ihmetempauksilla, Sveitsi nappaa lähimmän aseen ja sitten tapahtuu bang bang. Sama tapahtuu, jos joku uskaltautuu hänen huoneeseensa kurkkimaan. On siis toisinan varsin trigger-happy persoona. Ja hyvä hengenpelastaja, jos Ranska teitä ahdistelee ... Mikäli siis sattuu osumaan paikalle. Menettää toisinaan hermonsa myös Italian kanssa ja trigger-happy persoona tulee taas esiin.

Sveitsistä näkee aivan erilaista käytöstä erään seurassa ja tämä seura on nimeltään Liechtenstein. Hänen seurassaan on punastelua ja ujoutta paljon enemmän kuin muiden seurassa yhteensä. Liecht on hänelle (kuin) todella rakastettu ja ylisuojeltu pikkusisko. Sveitsin logiikan puute tosin tulee Liechtensteinin seurassa harvinaisen selvästi näkyviin - Liecht parka kärsii siitä, ettei ole vielä saanut naisen muotoja ja Sveitsi korjaa tyttöparan henkiset kivut ostamalla hänelle hiusnauhan. Toisaalta, se oli rahan käyttöä mihin tahansa hiusnauhaan, jonka Liechtenstein haluaisi... Joo. Häntä harvemmin näkee missään ilman, että Liechtenstein on hyvin lähellä hänen mukanaan (miten vain Liechtenstein itse mukana olla haluaa ... Oikeasti kyllä yleensä vain kävelevät lähekkäin, toisinaan käsi kädessä.).

Erikoiskyvyt: Maailman suurin aseiden tuottaja, jolla on eniten armeijavahvuuttakin? Lasketaanko se? Lasketaanko se sitten, jos hän huoneessaan tekee aseita?

... Ei sillä oikeasti ole mitään kummoisempia. Pystyy vaan tekemään kaiken Sveitsistä kotoisin olevan? Uh huh.

Nykytilanne: Ei mitään tietoa, kun ei varmasti itse olisi lähtenyt eikä Liechtensteinkaan halunnut.. Sattuivat siis vaan olemaan väärässä paikassa väärään aikaan.

Muuta:
+ GEIZIG (journaltunnus) on saksaa ja tarkoittaa pihi/saita/nuuka/kitsas/kitupiikki/erittäin tai liian säästäväinen jne.
+ Sveitsin viralliset kielet ovat saksa, ranska, italia ja retoromaani.
+ Mangaka suunnitteli hänestä ensialkuun naista, jotta Saksaa olisi voinut shokeerata ilmiöllä "Sveitsi naistenvaatteissa." (voi damn, onnistuisi se varmasti Celestialillakin~!)
+ Hänen syntymäpäivänsä on 1. elokuuta, joka viittaa Sveitsin alkuhistoriaan vuodelle 1291

Lukujärjestys 2010:
Maanantai:
Tiistai:
Keskiviikko:
Torstai:
Perjantai:
Lauantai:
Sunnuntai:

Ihmissuhteet:

Liechtenstein: Adoptiopikkusisko - ja jos katsotte joksikin muuksi niin ei Sveitsi asiaa korjaamaan ala. On hyvin ylisuojelevainen neitiä kohtaan ja käyttäytyy normaalikäytökseensä verrattuna aivan eri tavalla hänen seurassa. Rakkautta tai jumalointia, miten lie Suurin osa ajasta myös tulee vietetyksi Liechtensteinin seurassa.

Kunimitsu Tezuka: Kämppis. Hiljaisempi kuin Japani ainakin vielä tähän asti... Miten kukaan voi olla hiljaisempi kuin Japani edes tähän asti tai noin yleensäkään?! (Ruotsia ei lasketa mukaan nyt. :|)

Ludwig (Saksa): Saa Sveitsiltä kysymykset satunnaisista aiheista. Ilmeisesti päätti olla kyselemättä muilta, kun yksi fiksumpi tuttukin pätevä mies paikalla.

Roderich Edelstein (Itävalta): Olivat lapsuudenystäviä. Vash opetti tuolle tappelemista vain jotta Roderich sai sitten aina muilta turpaan ja Vash kantoi hänet kotiin...:|. Sitten he lähtivät kuitenkin eri teille. Nykyään yrittää kaikin keinoin kieltää olleensa koskaan tuon ystävä tai että heillä olisi mitään yhteyksiä aikaisemmin ollutkaan. Lähtee silti syömään, jos Roderich maksaa laskun! (Koska itse säästää sillä tavalla rahaa). Ei kuitenkaan ole mitään ystävällistä tai kohteliasta ruokaseuraakaan, nuh.

Kiku Honda (Japani): Aiheuttaa paljon Sveitsin pahan temperamentin näkymistä ja kuulumista koska Sveitsi on hänelle lähes aina huutamassa aiheesta "Kerro omat mielipiteesi/mitä oikeasti ajattelet!" koska Japani ei niin usein käskemättä tee.

Feliciano Vargas (Pohjois-Italia): Olipa useammankin kerran Sveitsin iltatapa (juoda jotain samalla, kun tuijottaa ulos auki olevasta ikkunasta kuun ollessa jo taivaalla)... Ja useammankin kerran sen keskeytti Maassa Italia, joka häiritsi luonnonääniä huutamalla toistuvasti "Saksaaa~!". Ärsyttää Sveitsiä sen verran paljon ja usein, että häntä voi nähdä juoksemassa Italian perässä ampuma-aseiden kanssa mikäli aseen saa käsiinsä.

Francis Bonnefoy (Ranska): Vähän sama juttu kuin Italian kanssa mutta Ranskalla vaan on eri tekemiset kuten julkisilla paikoilla ihmisten ahdisteleminen ja muut... Juu. Sveitsi tosiaan on ihan kätevä pelastamaan teidät aseidensa kanssa niistä tilanteista vaikka hän tekeekin sen vain siksi, että Ranska ärsyttää häntä aivan hemmetin paljon.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki