FANDOM

PerustiedotMuokkaa

73765

Pelaaja: Anna-Liisa
Hahmon nimi: Verdandi
Fandom/Teos: The Mythical Detective Loki Ragnarok
Ikä: Tuntematon
Ammatti: Opettaja
Oppiaine: Alkemia
Huone:
Journal: presentalchemy

UlkonäköMuokkaa

Verdandilla on hyvin pitkät, tummanruskeat hiukset ja kullanruskeat silmät. Neito on hyvin kaunis ja häikäisee varmasti monet vain hymyilemällä hieman heidän suuntaansa. Onhan Verdandi kuitenkin Jumalatar, joten se ei ole ihme. Verdandi pukeutuu aika tylsän oloisesti, mutta osaa kyllä valita myös tarpeen tullen hurmaavia asuja. Lisäksi hänen pukeutumisessaan voi huomata lievää vanhanaikaisuutta.

PersoonallisuusMuokkaa

Verdandi on hiljainen ja tunteitaan sisällään enimmäkseen pitävä nainen, jolla on hienostuneisuutta hehkuva aura. Hän käyttäytyy usein elegantisti ja saattaa hymyillä kohteliaasti, vaikka hänellä olisikin pahat mielessään. Julkisesti hän yrittää usein vaikuttaa joltakin, mitä ei ole, sillä ihmisiä on siten helpompi kontrolloida ja käyttää hyväkseen. Siskojensa seurassa ja yksin hän uskaltautuu olemaan oma itsensä.

Hän on myös hyvin nokkela ja etevä keksimään kaikenlaisia suunnitelmia. Hänellä on silmää ja mielikuvitusta ties millaisille huijauksille ja ansoille, joilla on tarkoitus voittaa tilanne kuin tilanne. Vedenkestäviä ne eivät ole, mutta heikon vastustajan kannattaa pelätä. Verdandi kun ei tunne sääliä vastustajiaan kohtaan, jos hänellä on paljon pelissä.

Vaikka neiti kovasti synkempää puoltaan salailee, ei hän ole ainoastaan ilkeä tai pahansuopa. Oikeastaan, kaikki mitä hän tekee on käskyjä korkeammalta, joihin hän itse ei voi vaikuttaa. Sama koskee hänen siskojaankin. Tavallaan joissakin asioissa hän itsekin on samaa mieltä, mutta jotkin määräykset menevät aikalailla hänen mieltään vastaan... mutta Verdandi toteuttaa, ei kyseenalaista. Ei hän kokonaan kenenkään tahtoon alistu, mutta ei halua kääntyä kunnolla ketään vastaankaan.

Normaalilta luonteeltaan hän on aika hempeä ja hyväntuulinen, vaikka niin ei helposti luulisikaan.

ErikoiskyvytMuokkaa

On Kohtalon Jumalatar. Hänen erikoisuutensa on musta alkemia. Pystyy mm. luomaan koruja joilla pyyhkiä muistia tai sormuksia joilla kontrolloida mieltä. Lisäksi hänen pääaseensa on kello, jolla hän pystyy näitä esineitä kontrolloimaan kauempaakin tarvittaessa.

CanonMuokkaa

Celestialille saapuminen: Määritetään myöhemmin.
Saapumisajan canon kohta: Päätetään myöhemmin.

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki