FANDOM

PerustiedotMuokkaa

114364

Pelaaja: AL
Hahmon nimi: Yukio Okumura
Fandom/Teos: Ao no Exorcist / Blue Exorcist (animepainotus)
Ikä: 16
Ryhmä: Orion
Luokka: 2-B (ennen 13-G)
Huone lukuvuonna 13-14: Kerros 10, Huone 26. Kämppiksenä Hayato Gokudera
Huone lukuvuonna 14-15: Kerros 8, Huone 34. Kämppiksenä Natsume Hyuuga
Journal (LJ): ningenyorionida
Journal (IJ): ningenyorionida

Sisältää suuremman luokan spoilereita, mm. animen loppuratkaisu. Spoilerivaara oikeastaan koko profiilin ajan.

UlkonäköMuokkaa

180 cm pitkä ja 70 kiloa painava nuori mies. Yukiolla on lyhyet, tummanruskeat ja suorat hiukset ja turkoosit silmät. Naamassaan hänellä on kolme kauneuspilkkua: kaksi allekkain vasemman silmän alapuolella ja yksi leuassa oikealla. Silmillään hänellä on myös silmälasit (ja laatikossa varastollinen lisää).

Hänellä on ihmisiä suipommat korvat* (ei kuitenkaan mitenkään liian erilaisesti), jotka pitenevät silloin, kun hänen voimansa aktivoituvat. Sen lisäksi hänellä on myös pitemmät ja terävämmät hampaat (etenkin kulmahampaat). Yukiolla on myös musta, aika pitkä häntä, jonka päässä on pörröinen tupsu. Sitä ei yleensä kuitenkaan nähdä, sillä se on yleensä vaatteiden alla piilossa.

Vapaa-ajallaan Yukio pukeutuu aikalailla rentoihin vaatteisiin joissa on mukava olla. Koulussa ja töissä hän kuitenkin käyttää koulu- tai työpukuja, vähintään ainakin kauluspaitoja ja puvunhousuja. Mitään sen ihmeellisimpiä väriloistoja hänen päällään ei näy.

* Ei näy profiilikuvassa syistä.

PersoonallisuusMuokkaa

Yukio on perusluonteeltaan melko rauhallinen. Monet ajattelevat varmasti ensitapaamisen aikana, että hän on perusnörtti, joka vain lukee läksyjä/kokeisiin ja on omissa oloissaan. Vaikka se onkin osittain totta (hän opiskelee tunnollisesti) niin hän osaa myös olla sosiaalinen ja nauraa ystävien seurassa. Perusajatuksena hän ottaa kaiken vakavasti, mutta ymmärtää kyllä huumorin päälle ja nauraa vitseille jos joku sellaisia tekee. Hän on muutenkin kovin sosiaalinen halutessaan ja hymyilee paljon. Yukiolla on myös ns. täydellinen pokerinaama. Ollessaan täysin vakavissaan hän ei reagoi mihinkään ja on täysin ilmeetön (veljensä suureksi harmiksi).

Yleinen vitsi on myös ollut "Kumpi meistä olikaan se demoni" kun Yukion hieman sadistisempi puoli pääsee esille. Häntä ei satuta yhtään laittaa ihmisiä tekemään kolminkertaisesti kotitehtäviä tai laittaa veljensä lukemaan kokeisiin läpi yön. Hänellä on välillä myös hieman sadistisia tapoja opettaa ihmisiä (kuten laittamalla heidät istumaan lattialla painava kivi-demoni sylissään).

Vaikka Yukio on enimmäkseen rauhallinen hän osaa myös suuttua. Silloin jopa hänen isoveljensä pelkää häntä. Suutuspäissään hän vaikuttaa enemmän demonilta kuin ihmiseltä, mutta rauhoittuu aika nopeasti eikä sinänsä ole pitkävihainen. Välillä hän saattaa kuitenkin antaa ärtymyksensä ottaa vallan itsestään pitemmäksikin aikaa ja muuttuu sen takia hieman hiljaisemmaksi ja välttelevämmäksi. Silloin hänen harkintakykynsäkin heikkenee, mutta siitä huolimatta hän yleensä onnistuu pitämään rauhallisuutensa tilanteessa kuin tilanteessa, vaikka ei ehkä ajattele asioita yhtä selkeästi kuin normaalisti.

Hän haluaa auttaa ihmisiä ja tulla vahvemmaksi. Pienestä pitäen hän on halunnut olla lääkäri ja päättikin opiskella sitä varten. Sen lisäksi hän ryhtyi adoptioisänsä avustuksella opiskelemaan Exorcistiksi tullakseen vahvemmaksi ja suojellakseen rakkaitaan (etenkin isoveljeään). Halu auttaa ja suojella on Yukiossa vahva. Pitääkseen veljensä ja ystävänsä turvassa hän tekisi mitä tahansa (mm. auttoi tekemään ikäviä asioita saadakseen apua veljelleen). Hän olisi kuitenkin myös valmis suojelemaan muita veljeltään, jos se siihen menisi. Tästä syystä Yukio mm. varasi kokonaisen asuntolan asuakseen veljensä kanssa siellä kahdestaan ja vahtiakseen tätä (myös siksi että tämä tekisi läksynsä).

Yukio on myös hyvin vastuuntuntoinen. Tehdessään jotain väärin hän kertoo asiasta kyllä ja ottaa täyden vastuun. Hänellä on myös suuri vastuuntunne suojella veljeään edesmenneen (otto)isän puolesta, minkä takia hän vahvemmaksi onkin vannonut tulla. Tultuaan Saatanan possessoimaksi ja satutettuaan mm. veljeään, hän oli valmis maksamaan siitä hengellään saadakseen asiat loppumaan.

ErikoiskyvytMuokkaa

Yukio2

Kuten kaksoisisoveljensäkin Yukio on Saatanan poika, mutta toisin kuin Rin hän ei perinyt heti alusta alkaen tämän voimia. Sen sijaan hän on pienestä pitäen pystynyt näkemään demoneita ja ollut tilanteesta ajantasalla pitempään kuin veljensä. Hän aloitti Exorcist opinnot seitsemän vuotiaana ja valmistuikin jo 13 vuotiaana. Exorxcist tasoltaan hän on Middle First Class, eli aikalailla keskiluokkaa. Nimikkeinä hänellä on Dragoon ja Doctor. Dragoon on raskaiden aseiden (enimmäkseen tuliaseiden) käyttäjä ja Doctor nimensä mukaisesti kykenee parantamaan demoneiden aiheuttamia haavoja, sekä käyttämään voimakkaita myrkkyjä aseenaan.

Myöhemmin kuitenkin paljastui, että myös Yukio on perinyt voimiaan suoraan isältään. Hänen voimansa eivät kuitenkaan aktivoidu tuosta vain vaan hänen pitää jollain tapaa koskettaa joko Riniä tai tämän miekkaa, kun tämän voimat ovat aktiiviset. Voimien kuitenkin ollessa esillä Yukio näyttää enemmän Demonilta ja hänellä hehkuu ympäri kehoa sinisiä liekkejä (eniten huomiota herättävinä otsassa ja hännänpäässä). Liekit ovat vaarallisia ihmisille ja polttavat tavallisen tulen lailla asioita.

Hän pystyy myös parantumaan nopeammin kuin ihminen, mutta heikon kehonsa takia hänellä ei ole yhtä paljon voimaa kuin isoveljellään. Lisäksi hän pystyy telepaattisesti ymmärtämään (ainakin oman sarjansa) demoneita - mm. puhumaan Rinin kissan, Kuron, kanssa.

CanonMuokkaa

Nykytilanne:
1. Niisan ei ollut tunneilla.
2. Ulottuvuusavain on poissa.
3. Kaapin ovi johtaa johonkin omituiseen paikkaan.

... ei kai auta muuta kuin mennä perässä.

MuutaMuokkaa

+ Molempikätinen.
+ Nukkuu noin neljä tuntia yössä.
+ Yukio (幸雄) tarkoittaa "siunattu sankari".
+ Orionissa enimmäkseen sen takia, että pyysi päästä sinne. Eihän hän kuitenkaan voi tietää, tuleeko hänen voimistaan joskus vaara muille, niin parempi olla jossain vähemmän asutussa asuntolassa.

KouluMuokkaa

tba.

IhmissuhteetMuokkaa

♥ - Rakkaus/Ihastus
♦ - Perhe/Ystävä
♣ - Tuttava/Ei rasita

♦ - Kaksoisisoveli - Rin Okumura
♦ - Ystävä - Shiemi Moriyama

Wanhat tiedotMuokkaa

Huone ennen: Kerros 3, Huone 5. Ei kämppistä.
Huone lukuvuonna 12-13: Kerros 8, Huone 31. Ei kämppistä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki