FANDOM

Pelaaja: Essi
Hahmon nimi: Yuri Kamanosuke
Fandom/Teos: Brave10
Ikä: 19
Ryhmä: Orion
Huone:
Journal: kusarigama

Yuri

Ulkonäkö: Yuri on hyvin feminiinisen näköinen nuorukainen, jolla on kauniit kasvot sekä pitkät, usein poninhännälle metallikoristeella sidotut viininpunaiset hiukset. Smaragdinvihreitä silmiä kehystävät tuuheat silmäripset ja vasemman silmän yli kulkee harmaa, salamaa muistuttava tatuointi. Yurin kasvoilla on suurimman osan ajasta nähtävissä kiero, leveä virnistys eikä tätä kaunispoikaa juuri surullisena tai muuten negatiivisia tunteita näyttävänä näe. Vihaisena Yuria näkee oikeastaan vain silloin jos häntä erehtyy luulemaan naiseksi. Yurissa on myös jonkinasteista sadistin ja masokistin vikaa eikä ole lainkaan tavatonta nähdä hänen virnistelevän sekopäisesti tai nuolevan vihollistensa verta hurmoksen vallassa olevan näköisenä.

Yurin päävaatetus koostuu ylhäältä melko avonaisesta harmaanvalkoisesta pitkästä takista, jota on koristeltu erilaisin somistein, muun muassa metallisilla olkapääsuojuksilla. Takin alla on tumma, vatsan paljaaksi jättävä mustavalkoinen paita sekä polvipituiset mustat housut valkoisilla raidoilla reisissä. Lanteilla on lisäksi eräänlainen "lannevaate". Kengät muistuttavat pitkävartisia, varpaat paljaaksi jättäviä sandaaleja sandaaleja. Yurin vasemmassa kädessä on valkoinen paksumpi hansikas ja oikeassa ihonmyötäinen, kämmenen osittain peittävä ihonmyötäinen musta vastaava.

Persoonallisuus: Yurin pääpiirteinen luonne näkyy jo aika hyvin hänen kasvoiltaan. Hän on julma hedonisti, joka rakastaa suunnattomasti niin vihollistensa verta kuin omaansakin, jonka näkeminen saa hänet lähes transsinomaiseen tilaan. Yurista on äärimmäisen nautinnollista tappaa ja katsella sitten näiden ruumiista valuvan veren virtausta. Tappaminen tuottaa hänelle samanlaista intohimoa ja iloa kuin vaikkapa postimerkit filatelistille tai musiikki muusikolle.

Yurissa on myös masokistin vikaa ja hän tuntuu olevan erityisen mieltynyt Kirigakure Saizou-nimiseen ninjaan, jonka kanssa taistelemisen hän on tuntunut ottavan elämäntehtäväkseen. Yuri ei myöskään salli kenenkään muun kuin itsensä satuttaa Saizouta ja hermostuu äärimmäisen nopeasti jos näkee jonkun yrittävän moista.

Yuri on ylpeä sukupuolestaan eikä hän voi sietää sitä, että joku kehtaa luulla häntä naiseksi. Mikäli joku niin erehtyy luulemaan, saa epäilyksen esittänyt vastaansa äärimmäisen vihaisen ja turhautuneen Yurin, joka ilmoittaa kuuluvaan ääneen olevansa mies. Feminiinisen ulkonäön lisäksi myös hänen äänensä on melko naisellinen. Yuri tuo itseään äänekkäästi esille ja ilmoittaa kyllä hyvinkin selkeästi jos jokin asia ei häntä jollakin tavalla miellytä. Hän käyttää karkeaa kieltä eikä juuri kumartele ketään. Osan ajasta Yurissa voi nähdä myös tsunderemaisia piirteitä.

Yuri pitää pehmeistä asioista ja jos hän löytää jotain mieltymyksiinsä sopivaa, yrittää hän hyötyä siitä parhaansa mukaan. Tästä yhtenä esimerkkinä toimikoon tapaus, jossa Yuri sattui löytämään Sarutobi Sasuken Amaharu-nimisen lemmikin. Yuri mieltyi otuksen pehmeään turkkiin niin paljon, että kysyi täysin pokkana Sasukelta, voiko tappaa otuksen. Yuri osaa olla myös äärimmäisen perverssi sille päälle sattuessaan.

Erikoiskyvyt: Yuri käyttää taisteluissa kusarigama-nimistä asetta, joka muistuttaa pitkän metallisen ketjun (kusari) päähän kytkettyä sirppiä (kama). Ketjun toisessa päässä on fundo-niminen rautapaino.

Kusarigaman lisäksi Yuri kykenee hallitsemaan myös tuulta, sen voimakkuutta ja tuottamaan korkeita pyörteitä, joita hän käyttää hyödyksi taisteluissaan vihollisia vastaan. Ootsumuchi (suuri tuulipyörre) on valtava pyörre, jonka luodakseen Yuri hyödyntää kusarigamaansa.

Yurin kestävyys voitaneen laskea myös yhdeksi erikoiskyvyksi. Yuri on esimerkiksi pariinkin kertaan saatu vuotamaan lähes kuiviin mutta aina hän on vain noussut takaisin pystyyn.

Nykytilanne:

Muuta: Yuri ei ole elämänsä aikana juuri juonut alkoholia ja jo pienikin määrä jotain vahvempaa saa hänet käyttäytymään sekavasti ja liimautumaan lähellä olevien niskaan.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki