FANDOM

Pelaaja: Sanna
Hahmon nimi: Shihoudani Yuujiro
Fandom/Teos: Princess Princess
Ikä: 17
Ryhmä: Norma
Huone: Kerros 5, Huone 25. Ei vielä kämppistä.
Journal: princessofeast

Chara yujiro

Ulkonäkö:
Kauniskasvoinen ja hoikkavartaloinen poika. Omaa hyvin hoidetut ja huolitellut, vaaleat hunajan väriset hiukset jotka yltävät hartioille ja Yuujirou pitää niistä erittäin tarkkaa huolta. Hiukset ovat hänen ylpeytensä. Silmät ovat lähes samaa hunajaista sävyä.

Yuu

Persoonallisuus:
Itsevarma poika joka ei häpeile pukeutua tytöksi. Tykkää kiusoitella Mikotoa koska hänen mielestään Mikoton reaktioita on hauska katsella.

Etäännyttänyt itsensä perheestään koska pitää äitiään, isäpuoltaan ja pikkuista velipuoltaan 'täydellisenä perheenä' ja pitää siis itseään tuohon perheeseen kuulumattomana.

Tähän mennessä avautunut täysin vain ystävälleen Kouno Toorulle ja onkin tämän kanssa hyvin läheinen. Tooru auttoi Yuujiroa lähentymään perheensä kanssa ja tästä Yuujiro onkin syvän kiitollinen Toorulle.

Erikoiskyvyt:
- Enkelin hymy
- Tyttömäinen ulkonäkö (joka toisinaan aiheuttaa pojalle päänvaivaa kun epätoivoinen miespopulaatio luulee tätä tytöksi vaikka tämä olisi aivan normaalisti omissa POJAN vaatteissaan. Häntä on siis useasti yritetty iskeä.)

Nykytilanne:
Päätyi Celestialille ilmeisesti entisen lukionsa oppilaskunnan johtajan Arisadan takia. Tarkempia tietoja ei tiedossa.

Muuta:
- Tunnollinen opiskelija
- Omaa uusioperheen; hänen äitinsä meni naimisiin Yuujiroun ala-asteen opettajan kanssa ja sai lapsen tämän kanssa. Yuujiron puoliveljen nimi on Shintarou.
- Pitää tytöissä isoista rinnoista, mutta on samalla hyvin tarkka siitä minkälaiset rintojen tulee olla. (Ei liian isot että ne näyttävät munakoisoilta vaan juuri sopivat että niiden väliin voi haudata kasvonsa. Myös n**nin ympärysten täytyy olla sopivan kokoiset ja väriset... etc, you get the picture.)