FANDOM

Pelaaja: Sanna
Hahmon nimi: Oshitari Yuushi
Fandom/Teos: Prince of Tennis
Ikä: 15v.
Ryhmä: Norma
Luokka: 13-I
Huone:
Journal: meganewanani

Ulkonäkö: Yuushi on 178cm pitkä, hoikan urheilijan kropan omaava nuorukainen. Hänen siniset hiuksensa hipovat takaa hartioita, muuten ovatkin kerroksittain leikatun omaiset, luonnolliset pörröt. Käyttää silmälaseja vaikka tarvetta ei olisikaan, ihan vain koska hänen mielestään ne saavat hänet näyttämään fiksummalta. Tummanruskeat silmät harvemmin paljastavat mitä poika ajattelee ja saavat hänet näyttämään toisinaan tylsistyneen oloiselta.

Persoonallisuus: Yuushi tunnetaan kolmen C:n luonteestaan: cool, calm and collected (viileä, tyyni ja maltillinen). Ei ota asioita kovin vakavasti, ellei oma imago ole vaarassa ja meneekin yleensä Atoben perässä meiningillä: hällä väliä.

Yuushi ei mielellään asiaa myönnä muille, mutta hän on varsin kilpailuhenkinen ja tämä yleensä näkyykin pojan väitellessä/kilpaillessa serkkunsa Kenyan kanssa milloin mistäkin aiheesta. Tällöin huomaa myös Yuushin Ôsakalaisen 'nandeyanen' luonteenpiirteen tekevän rakoja pojan Poker Face -naamioon.

Yuushi on sisimmiltään romantikko ja nauttiikin lällyromanttisista elokuvista ja kirjoista. Kiitos tämän harrastuksen, poika osaa olla myös hyvin pehmeä sanainen, erityisesti naisväelle puhuessaan.

Erikoiskyvyt: Yuushi tunnetaan lempinimellä Man of 1000 Techniques (Tuhannen tekniikan mies). Se mitä nämä tuhat tekniikaa ovat, ei Yuushi kommentoi mitään ja omien sanojensa mukaan ei oikeastaan edes laske tekniikoitaan, mistä lie lempinimensä saanut. Kyseessä ei siis välttämättä ole tennis tekniikat, joita pojalta kuitenkin löytyy tunnettujakin liikkeita muutama.

Tenniksessa Yuushi tunnetaan tensai pelaajana, Seigakun Fujin tapaan. (Poika itse ei pidä itseään nerona.) Hän erikoistuu pääasiallisesti nelinpeleihin, partnerinaan Mukahi Gakuto, mutta pärjää loistavasti myös kaksinpeleissä. Ainut joka on todella saanut Yuushin pistämään kaikkensa peliin on Seigakun Momoshiro Takeshi.

Nykytilanne: Kenyan kadottua kaukaiseen kouluunsa, serkun vanhemmat ottivat yhteyttä Yuushin vanhempiin ja puhuivat nämä ympäri että Yuushi lähetettäisiin samaiseen kouluun, "pitämään Kenyasta huolta". Yuushi ei itse varsinaisesti välittänyt mihin kouluun menisi ja näin ollen antoi Kenyan vanhemmille periksi.

Muuta: Vihaa nattoa. Yksinkertaisesti vain vihaa sitä. Ei yleisemmin myöskään välitä Tokiolaisesta versiosta Okonomiyaki -ruokalajista; monjayakista.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki