FANDOM

Pelaaja: Eija
Hahmon nimi: Yuuta Fuji
Fandom/Teos: Prince of Tennis
Ikä: 17 (vuonna 2013)
Ryhmä: Agita
Huone: Tulossa
Journal: justfordream

Yuuta

Ulkonäkö: Erittäin ”normaali”. Normaalimittainen ja normaalit suhteet, 170 cm ja 56 kg, suht hoikka mutta ei mikään turhan laiha, lihaksia löytyy mutta ei ole mikään muskelikimppu. Harmaat silmät, lyhyet ruskeat hiukset, otsassa oikealla puolella ristinmuotoinen arpi. Pukeutuu normaalisti, ei mitään räikeitä, erikoisia tai silmään pistäviä vaatteita. Ilme on usein aika vakava.

Persoonallisuus: Toisinaan vakava, toisinaan iloinen. Suhtautuu tennikseen vakavasti ja harjoittelee ahkerasti ja tehokkaasti. Välittää isoveljestään, mutta on usein hieman ärsyyntynyt tähän, koska inhoaa tulla kutsutuksi ”Fujin pikkuveljeksi”. Yuutan kuullen ei kannata ylistää Fuji Syuusukea, tai manita mitään näiden kahden sukulaisuudesta, Yuuta ei arvosta sitä, ja saattaa suuttua.
Tenniksen lisäksi suhtautuu muihinkin asioihin tunnollisesti ja hoitaa velvollisuutensa. On myöskin luotettava, eikä petä sanaansa (ainakaan tarkoituksella). Toisinaan saattaa kyllä uhitella ja lupailla liikoja, ja tarkoittamattaan pettää lupauksensa.
Usein Yuuta on kohtelias ja mukava, eikä haasta riitaa ihmisten kanssa. On kuitenkin melko äkkipikainen, ja saattaa suuttua herkästi. Osaa kuitenkin pyytää anteeksi, jos on aiheetta ärähtänyt. Toisinaan ehkä turhankin hyväuskoinen, jos joku opettaa tai kertoo hänelle jotain, mistä voi olla hyötyä, hän ei välttämättä tajua ajatella siinä piileviä vaaroja.

Erikoiskyvyt: Ei ole.

Nykytilanne: Lähti etsimään uusia mahdollisuuksia, jonnekin missä ei joutuisi elämään liian lähellä anikia. Päätyi puoliksi vahingossa Celestialiin, ja pitää kohtalon ivana, että törmää siellä veljeensä.

Muuta: Veriryhmä O. Vasenkätinen. Vasemmassa olkapäässä joitain vaurioita, johtuen hänen käyttämästään pelityylistä.

Lukujärjestys 10-11
Maanantai: liikunta, saksa
Tiistai: tosiasioita elämästä, japani
Keskiviikko: englanti, biologia
Torstai: fysiikka
Perjantai: matematiikka

Lisäksi lauantain liikuntakerho.

Pelitapahtumat
11.9. Saapuu Celestialiin, ei tiedä miten. Tapaa monia vanhoja ja uusia tuttuja.

(Nimen alkuperä: Fuji Yuutan character song Just for Dream!.)

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki